De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zeg: Ajax reglementair de wedstrijd laten winnen en Vitesse volgende week ook!

Nee, woensdag maar gewoon afmaken en dan zondag veel bidden. Heel veel bidden....

Ahja, één voordeel. PSV kan niet meer kampioen worden op doelsaldo. Immers, Ajax heeft momenteel het beste doelsaldo. PSV moet sowieso verliezen wil Ajax nog kampioen worden.

Laatst bewerkt: 13 apr 2008
  2. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Als Ajax wint woensdag word t zeker spannend in t stadion ga zeker me radio van me telefoon weer gebruiken :) Vitesse gaat voor een stunt zorgen weet het zeker !

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hoppetee! Prima wedstrijd van Inter en een zeer belangrijke overwinning!

Vieira speelde erg goed, net als Burdisso en Maicon. Mensen die de laatste maanden echt beneden ieder niveau speelden en nu eindelijk lieten zien het niveau (nog) aan te kunnen. Cruz en Stankovic nog steeds niet best, maar er zat weer voetbal in en achterin stond het zeer goed.

En Balotelli weer gescoord! _O_

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zul je zien, staan ze 1-0 voor hele wedstrijd. Laatste minuut 1-1. Tja en dan ben je kampioen. :{ Aan de ene kant wil ik geen spannende slotdag van de Eredivisie want als het dan verkeerd afloopt is het weer net zo zuur als vorig jaar en aan de andere kant wil ik natuurlijk wel dat Ajax kampioen wordt. :)

5. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Wie had dat gedacht? NAC na 34 speelronden op de 3e plaats. We mogen meedoen om de VCL, al zie ik ons heel weinig kans maken. Maar het gaat erom DAT we mee mogen doen :b:. Ongelofelijk voor een club waar een salarisplafond van 250k geldt en waar grote investeringen nagenoeg niet mogelijk zijn.

Een 3e plaats is volgens mij wel heel gunstig in de play offs. We mogen waarschijnlijk eerst uit naar Gelsenkirchen. Daar hoop ik wel op, want ik denk dat NAC tegen twente de grootste kans heeft op Uefa en ik zie ze niet van heerenveen of ajax winnen. En dan mogen we de beslissende wedstrijden thuis spelen, wat zeker nog voor spektakel kan zorgen in het Rath Verlegh stadion.

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    klopt, er lag zoveel dat de stewards het niet wouden opruimen en de boel maar in de fik staken, echt ontzettend dom en door de wind is het vuur over gegaan op de tribunes...

Real Madrid met 10 man langs Real Murcia, 1-0

mooie goal van Sneyder:)
    uit stand in de kruising

[yt]_gv7z5WZCXM[/yt]

Laatst bewerkt: 14 apr 2008
  7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Prachtige goal. Ik vind Robben ook steeds beter worden, weer de Robben uit zijn goeie Chelsea-tijd. Heerlijke dribbels heeft ie.

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Drenthe was ook erg blij met Robben hoorde ik :emo:

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Zo denk ik er ook over. Twente lijkt zich geen raad te weten met het spel van NAC, iets waar Heerenveen geen moeite mee heeft. Ik hoop dat Feyenoord ten koste van Heerenveen de top 5 in komt, dan is de kans op Europees voetbal ook wat groter als ze de beker winnen. Heerenveen is de enige ploeg die 6 punten heeft gepakt tegen NAC.

Ik bedenk me net dat NAC de eerste 2 speelronden verloor en toen al 6 punten achterstand had op PSV. Dus vanaf speelronde 3 zou NAC koploper zijn geweest met PSV. De rest heeft allemaal minder punten gepakt. En dan al die verbroken records dit jaar. De hoogste klassering sinds de invoering van het betaalde voetbal volgens mij. We mogen trots zijn op ons cluppie \o/

10. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het ook prachtig dat NAC 3de staat. Vroeger was het altijd dat ajax, psv, feijnoord, fc utrecht de bovenste plekken aanvoerden maar de laatste jaren is het gewoon helemaal veranderd ook de ploegen die minder goed lijken pakken punten en staan hoog.

Dat barca van ronaldihno afwil kan ik opzich wel begrijpen. Wat moet je met een speler die de laatste tijd erg slecht speelt. Net zo als bij real madrid je verkoopt een paar supersterren haalt een paar jonge talenten je het werkt.

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Laatst bewerkt: 14 apr 2008
  12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ja, die ken ik nog. Aan het begin van het seizoen dacht ik ook echt van 'er hoeft maar 1 club onder NAC te eindigen' omdat ze alleen maar verkochten en niets kochten en vorig seizoen was ook slecht afgelopen op het einde. Na de eerste twee duels stond NAC dit seizoen ook 18e met een doelsaldo van 8 tegen en 0 voor :+

Andere NAC-fans op dit forum dachten er ook zo over, maar dit keer zijn we eens positief verrast in tegenstelling tot het seizoen 2005/2006 toen we nacompetitie moesten spelen terwijl er 'grote' aankopen werden gedaan, zoals die Van Hooijdonk. Wat een held, niets presteren en er vervolgens voor zorgen dat het bijna niet mogelijk is om een NAC-shirt te kopen met z'n 20.000 voorwaarden in z'n contract =(

Wel geinig trouwens dat je dat nog wist :D

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    FC Utrecht is nooit meer geweest dan een middenmoter met heel sporadisch een uitschieter naar boven. Ajax en PSV zitten nog altijd bij de bovenste ploegen en Feyenoord normaal ook. Daarmee heb je de traditionele top drie die altijd blijft bestaan. AZ probeerde het, maar we weten hoe dat nu gaat:+

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    willem II en Heerenveen hebben de champions league nog gehaald zo'n 10 jaar terug, toen werd PSV eerste, Willem II 2de en Ajax 3de die toen in de vooronde champions league verloor van Celtic volgens mij..

maar Twente is het meest regelmatig wat betreft net boven de subtop (vind ik)

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij heeft Willem II destijds de CL-groepsfase gewoon gespeeld tegen o.a. Sparta Praag ofzo :confused: Of ben ik in de war met Heerenveen?

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38

Je haalt de boel wat door elkaar. Gedeeltelijk heb je gelijk.

1998/1999:

1. Feyenoord (de laatste keer ook)
    2. Willem II
    3. PSV

1999/2000

1. PSV
    2. Heerenveen
    3. Feyenoord

2000/2001

1. PSV
    2. Feyenoord
    3. Ajax (en toen eruit tegen Celtic)

Toen mocht Nederland drie clubs afvaardigen voor de CL. Twee rechtsstreeks en één voorronde.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    :+

18. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt. Sparta Praag, Spartak Moskou en Bordeaux. Volgens mij werden ze laatste. Dat was toen nog met Co Adriaanse.
    Heerenveen speelde destijds (2000/01) tegen Valencia, Olympique Lyon en Olympiakos Piraeus. Ook zij werden laatste.

Wrijf het er trouwens maar even in over ons laatste kampioenschap haha. :+
    Was wel een feest toen zeg, wát een mensen, meer dan 250.000 man op de Coolsingel. Brrr, mooie tijden!
    Misschien valt er dit jaar weer wat te vieren. 27 april tegen Roda om de KNVB Beker, zeker geen makkelijke wedstrijd. De vorige bekerfinale eindigde in 1-4, ook toen met Van Marwijk, maar toen tegen Utrecht. Kuijt was toen in topvorm en ging het seizoen erna naar Feyenoord. Ik heb gelukkig kaarten.
    Absurd hoeveel er nog wordt aangeboden op Marktplaats. Die mensen zijn seizoenskaarthouder, maar het predikaat supporter onwaardig. Je eigen supporters naaien met woekerprijzen, schandalig! Ik ben gelukkig 'slechts' €27.50 kwijt en kan op eigen vervoer naar Rotterdam. Roda moet met de buscombi.

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Torres spreekt de waarheid, de Spaanse competitie is het beste van de wereld. Momenteel is de Spaanse top alleen niet aan z'n top, en dat merk je wel. Maar de algehele competitie is ijzersterk.

Deze reactie is echt lachwekkend.:lol: Hoe kortzichtig en dom kun je zijn? Hij heeft het helemaal niet over Liverpool dus hoe kun je dan zeiken over clubliefde?

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hoe kan de Spaanse competitie de sterkste van de wereld zijn als er drie Engelse ploegen in de halve finales van de CL staan en één Spaanse ploeg die daar is beland d.m.v. een onvoorstelbaar makkelijke loting?

Alles onder de top in Spanje is sterk, maar de top in Spanje is op het moment echt niet bijzonder, net zoals in Italië.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina