[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Als ik het goed heb gelezen is die HD versie fake. Maar niet getreurd; de kwaliteit van de anime is zeer goed :D

    Nope, wasn't me :)

    BTW, wtf happened to your nickname?! Van je 1e nick naar Willem en dan weer naar je oude nick? :eek:
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jups, check het +/- topic, hoop moeilijkheid over. 8) Wellicht een reden wat posts te verwijderen. ;) :+
     
  3. Ichigo

    Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    1
    geweldige episode _O_

    nice battle:thumbs:
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    FF gekeke zeker nice ep niet zo indrukwekkend als het gevecht met byakuya. Maar zeker een vet gevecht, in de manga was het een erg gerekt gevecht >_<.
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vond deze fight juist beter dat die met Buyakuya!

    • Betere animatie.
    • Meer een echte fight en minder slap geouwehoer (Byakuya is zo'n morele kerel en maar door blijft praten over waarom hij wat doet. Grimmjow is gewoon matten om te kijken wie er sterker is).
    • In de Byakuya fight ging het vooral om snelheid en ban-kai leren. Deze ep however was compleet anders en was bijna vanaf het begin vol d'r in en krachtmeten.
    • In de Byakuya fight gingen ze ook maar door een door met opscheppen over hoe sterk ze wel of niet waren voordat iemand een klap uitdeelde. Nu niet.
    • Dit gevecht had iets over zich heen wat veel meer 'all-out' was. Te vergelijken met de final move van Byakuya en de final move van Zaraki + Ichigo in de SS-arc. Alsof dit gevecht vol zat met 'final moves' om maar te kunnen winnen.

    Wat de byakuya fight imo wél heeft ten opzichte van deze is de stomverbaasde blik van Byakuya als Ichigo de 1e keer zijn snelheid laat zien en als hij Senbonzakura ownt :cool: Die fight had denk ik wat meer "what the fuck?!" moments.

    Ik las ook het onderstaande nog. Let's go back to the Byakuya fight for a sec!! :D:D

    Ichigo: Show me your Bankai bitch.
    Byakuya: yeah right ryoka faggot, no way a foreigner can make me go bankai
    Byakuya: Scatter Senbonzakura
    Ichigo: wtf are these lil pink flower petals? :/
    *Flash of light*
    Byakuya:What was that flash of light? :eek:
    Ichigo:getsuga tenshou :)
    Byakuya: who taught you that? :{
    Ichigo: tha G.O.A.T ^__^, stop throwing me bigotry insults and show me your bankai:mad:
    Byakuya: Ban........kai........Senbonzakura Kageyoshi
    *knives come out the ground*
    Ichigo: :|
    *knives snap into millions of new lil flower petals*
    Ichigo: So i guess your going to spam me with even more lil pink flower petals =( Im beginning to think you cant actually fight:x All you do is stand their and direct the flower petals like your directing an orchestra :confused:
    *Ichigo powers up*
    Byakuya:where did he gets this power from? :eek: Damn i should have been paying attention instead of shooting off at the mouth too much talking down on him.
    Ichigo: too late bitch..........Ban..........kai
    Byakuya:Hold up, let me cover myself with my lil pink flowers
    *Byakuya sees Ichigo*
    Byakuya: :eek::eek:
    Byakuya:hmmm is that slimmed down sword your bankai?:{
    Ichigo:I dunno but we bout to find out
    Byakuya:Who made that suit for you?
    Ichigo: Juggernaut custom made this shit for me
    Byakuya: Aight time to fight
    *Ichigo appears in front of Byakuya with his sword*
    Ichigo:I could have killed you cuz your still acting like an high class ass
    Byakuya: Aight, my bad, lets fight now.
    *lil pink flowers chase Ichigo*
    Ichigo: Damn man, im sick of this shit, every time i look up its a different name but same pink bullshit flowers chasing me.
    *Ichigo dodges.........and dodges..........and dodges....*
    Ichigo: Mayne, im sick of this shit
    The Director(Michael Bay): Cut!!!.........Now what seems to be the problem?:mad:
    Ichigo:He will not stop spamming the pink flower petals and do some damn fighting of his own.:mad: I cant work with high class, bigotry spambot faggots.
    Byakuya: :)
    The Director(Michael Bay): Byakuya, do something else for a change. Ichigo, shut up before i fire you and replace you with Hollow Ichigo.
    Byakuya: noooooo not him:'-(
    Hollow Ichigo: Your lucky, i was just about to get in that ass:cool:
    _O_


    Dan nog even wat anders wat misschien wel interessant kan zijn:

    Hmm?
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Is al lang bewezen (en het is inderdaad ook te merken in de anime):

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    (geen spoiler, maar de afbeelding zijn redelijk groot)

    In de anime kan je trouwens ook horen dat wanneer hij grotendeels van zijn masker al kwijt was, dat zijn stem minder "hollow-ish" klinkt.
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Cool, ik wist dat nog niet.. Nice find! :)
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Omg check deze afbeelding:

    [​IMG]

    :lol:


    Meteen ff een ava bij gebouwd :D
     
  9. Ichigo

    Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    1
    whahahhahaa

    OWNED :lol:
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Uit verveling eens de raw bekeken van episode 167 en het leek me weeral een goede :). Natuurlijk wist ik al wel dat er minder actie in voor ging komen (lees nu eenmaal de manga), maar voor sommige mensen kan het wel een kleine teleurstelling worden.

    Heb ook de preview voor volgende week bekeken en het is dus zeker een filler.
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Yup, komt weer een filler-arc aan. Maar het is toch wel zo dat het om een nieuwe captain in soul society moet gaan? Als dat zo is dan zo het wellicht nog een vermakelijke filler-arc kunnen worden voor mij :)

    //edit; waar pluk je trouwens de raw vandaan?
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het betere is vaak wel dat het niet zoals bij naruto 50 lost staande eps van elkaar zijn zonder een groot verhaal. Kan in princiepe wel weer vermakelijk worden. De bounto arc was ook wel leuk.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb hem hier gezien, maar hier vind je hem ook en op andere streaming sites zul je hem ook wel vinden. Je kan hem ook vinden als torrent btw :).

    @ Nightbringer: Het lijkt dit keer geen arc te worden, maar een aantal losse fillers (de komende 2 weken lijken toch niet related met elkaar).
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah, oké nou'ja we zullen zien. Alleen zijn ze nu in princiepe best wel dicht bij de manga...
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb nog iets leuks tussendoor:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    hm goeie aflevering niet zo goed als de vorige maar still heel goed. En idd fillers here we come....
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wel leuke aflevering, vraag me af wanneer dat syazel gevecht weer komt... (ma'ja dus eerst fillers enzo, yathaaaaa)
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2008
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Zeker goeie episode! Damn wat baal ik dat er fillers aan zitten te komen.

    Wel vet, 1 van de weinige keren dat Ichigo nog in staat is om op eigen kracht weg te gaan na een epic battle.


    Wtf is dit nou weer?!
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Goiz, je weet toch nog dat Renji en Ishida aan het vechten waren met Szayel? Of denk jij dat die z'n kleren gaat vervangen en 'm dan peert? Tenminste, ik denk dat ie terug komt.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oe, heerlijke aflevering! Vond het einde wat zoet, maar oke, dat mag dan ook na twee afleveringen vól-le bak! Héérlijk. Vond het ook zo damn prachtig dat tussen al dat geweld en zoetigheid Nel nog even met veel lawaai tegen Ichigo aan sprint. 8)
    Het gevecht was super. Vraag me af wat die fillers gaan worden. :/ Een nieuwe captain, filler, belooft niet veel goeds. Ik weet nu al dat ie aan het eind van de filler arc weer verdwijnt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina