De Grote Voetbaldraad [tussenstanden, uitslagen en discussies] Deel 10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ben ik ook :b: ben net terug van Heerenveen- Excelsior

2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al speelt PSV resultaatvoetbal, daar is ook waar het om gaat; resultaat. PSV speelt gewoon voor het 12 achtereenvolgende jaar Champions League en Ajax staat alweer met lege handen.

Er is, op vorig jaar na dan, geen twijfel aan de dominantie van PSV in de Nederlandse Eredivisie. Als je 4 keer achter elkaar als nr. 1 eindigt, dan doe je toch iets goed...

En als ik dat bericht mag geloven van die nieuwe aankoop van Ajax vrees ik alweer het ergste. Weer een onbekende drol uit het verre buitenland voor een dikke 6 miljoen aanschaffen.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wie?

Een Argentijnse spits. Ivan Gabrich!:D

En ja PSV is verdiend kampioen, al zeg ik dit met pijn in mijn hart. Je bent altijd de verdiende kampioen als je de meeste punten na 34 wedstrijden heb gehaald. En ook al vind ik dat het spel van PSV dodelijk vind, het is wel verdomde efficiënt. Maar goed. Wij weer volgend jaar!

Laatst bewerkt: 20 apr 2008
  4. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    FC Barcelona 0-0 Espanyol
    Villarreal 2-0 Real Valladolid
    Racing Santander 0-2 Real Madrid

Stand met nog 15 punten op het spel:

1. Real Madrid 72
    2. Villarreal 62
    3. FC Barcelona 61

\o/

5. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Koevermans: "Die wissel was de beste ooit!"

'Tijdens feest vieren van spelers psv nadat Koevermans vervanger Lazovic de 1-0 maakte.'

6. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sow, die laatste zin is flink ziek.. :| Snap er niks van.

7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    pff in belgie standard kampioen.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    was het daar spannend??

en Standard wordt toch nooit kampioen in Belgie??

heb hun iig nooit in de CL gezien..

9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Irriteer me dood aan Afellay. Met zijn grote bek. Wie denkt hij wel niet wie hij is? Als je de titel aan één iemand wil toeschrijven is dat Gomes wel. Constant sneren uitdelen aan ons...Lijkt wel alsof hij jaloers is op ons.

En dan nog zeuren over Amsterdamse arrogantie? Je bent geen haar beter...

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Welke pfft is hier van toepassing mijn beste, een ploeg met een middenveld van gemiddeld 20 jaar oud, daar kan ajax zelfs nog een punt aan zuigen...

11. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als PSV mooi aanvallend voetbal speelt zoals Ajax en er in de eerste ronde uitvliegt tegen FC. Bal-op-'t-dak dan ben je wel trots. Maar boeie dat ze eruit zijn! Ze hebben wel prachtig voetbal gespeeld!!!!

Ze zijn gewoon de laatste jaren DE beste ploeg uit Nederland, met de meeste punten aan de eindstreep. Altijd dat gezeik over afbraak voetbal en shit, maar als je ermee wint, moeten ze in Amsterdam te raden gaan of het niet tijd wordt om zo te gaan spelen. NAC heeft het dit jaar ook vaak gedaan en is 3e! geworden. Mooi? Nee, goed? JA!

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Trieste kut Marokkaan. Rot toch op man met je '4 keer, amsterdam!' Weer iemand met een Ajax-obsessie. Die hoef ik ook niet op het EK te zien. Geef dan De Guzman, die weet tenminste ook hoe je moet scoren.

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ben blij dat je het weer eens zo zwart-wit bekijkt.

Als Ajax goed voetbal had gespeeld tegen Slavia en Zagreb waren die ploegen gewoon opgerolt. Ajax speelde toen gewoon drie keer kut en dat weet ik, dat weet jij en dat weten we allemaal.

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wat waren de woorden van Affelay precies?

15. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    jawel 25 jaar geleden.nu CL in dat wordt nog lachen.Chit ploeg standard

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Op wie doel je dan? NAC, die totaal geen Europese ervaring heeft? Of toch Twente die er meteen uitlag in de eerste ronde van de UEFA cup? Of Heerenveen die 5-1 van Helsingborgs verliest?(middenmoter uit Zweden)
    Denk dat Ajax het ticket het beste kan krijgen, en dat blijkt want zij hebben hem al de vorige 2x ook gewonnen.

17. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ach joh, doen jullie net zo hard tegen Feyenoord en PSV (oke, niet PSV, maar als jullie de kans zouden krijgen ...)

18. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nie.Als ge 1ste zijt is het meestal verdiend maar ik blijf denken aan dat doelpunt dat werd afgekeurd van Sterchele tegen hun.Het had anders kunnen lopen dan nu.Maar in Mechelen zien ze standard graag kampioen zeker.

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yup, zeker weten , en dan ajax loten ,dat wordt dus lachen voor ons en wenen voor jullie...hahahaha....

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb het meer over het feit dat een gast, die waarschijnlijk straks ook nog met Ajacieden het EK gaat spelen bij elke keer dat hij een microfoon onder zijn bakkes kreeg weer even de kans zag om zijn frustraties tegenover ons eruit te persen.

Wat de supporters zingen kan mij een reet roesten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina