ik heb de game nu een paar dagen en ik vind het een toppertje hoor...
ik heb hem geruild voor FIFA, maar dit speelt veel lekkerder.
meteen na 2 dagen 300+ achievement punten (ik vind dat belangrijk)
en zojuist online meteen een ''memorabele'' wedstrijd..
Ik speel Barcelona tegen Barcelona en me tegenstander heeft een rating van 5300 (ik heb +/- 5000) en hij zit in division 2 en is geen
n00b.
Ik denk, ik ga even me rating omhoog krikken en ik wil nu echt even winnen, ik begin de wedstrijd met 4-4-2, eto'o en henry samen in de spits, ronaldinho en messi als links en recht aanvallende middenvelders, yaya toure in plaats van xavi als verdedigende middenvelder samen met iniesta, Jorquera in plaats van Valdez die slecht en vorm is, de rest is ongewijzigd.
na zo'n 20 minuten kom ik op de 1-0
een klein beetje tegen de verhouding in maar toch.
na zo'n 30 minuten time ik verkeerd en haal ik zijn spits neer, penalty.
hij schiet hem linksonder en mijn keepertje pakt hem.
ik blij en het is rust.
Ik verander niks aan mijn team en nadat ik zie dat mijn tegenstander 2x zoveel schoten heeft dan mij en 60% balbezit heeft. begint de 2de helft.
de eerste pakweg 20 minuten zijn er voor ons beide kleine kansjes maar de wedstrijd is nog steeds niet helemaal open. dan krijg ik in de 70ste minuut een gele kaart en vind ik het een mooie tijd om wat te wisselen in mijn team. dan zie ik mijn team en ontdek ik dat Zambrotta
(2x geel) en Puyol een rode kaart hebben!!
Puyol moet met de penalty zijn gebeurt dat ik dat heb gemist en Zambrotta zou zojuist zijn 2de gele kaart moeten hebben gekregen.
Ik begin rap mijn team aan te passen, ik zet Eto'o op de plek van Zambrotta en wissel hem voor Thuram, dan zet ik de 3 verdedigers dichter op elkaar omdat ik geen 4de verdediger kon neerzetten.ik hou mijn middenveld als het was en wissel Bojan voor Henry zodat ik 3-4-1 speel met Bojan als eenzame spits.
in de 80ste minuut krijg ik halverwege mijn helft direct rood na een fout getimede sliding (ik moet nog ff aan de te strenge scheidsrechter wennen) en zo heb ik nog maar 8 man, Iniesta was dit keer de schuldige.
Ik zet Messi op de plek van Iniesta en ik wissel hem voor Edmilson, dan maak in een soort driehoek opstelling, 3 verdedigers, dan 2 verdedigende middenvelders. 1 centrale middenvelder (ronaldinho)
en 1 iets meer dan centrale aanvaller (Bojan). in de 89ste minuut weet hij een gaatje te vinden en scoort hij alsnog de verdiende gelijkmaker, ik sta daar met 7 veldspelers en 1 keeper tegen een veel sterker Barcelona van de tegenstander, en ik kan me niet nog een rode kaart permiteren want dan wordt de wedstrijd volgens mij gestaakt en verlies ik hem met 3-0.
Met volle moed begin ik de extra tijd en vanaf de aftrap krijgt hij meteen een levensgrote kans die Jorguera er netjes uithaalt. elke keer als ik de bal heb probeer ik hem op het middenveld te krijgen en dan de lange bal op Bojan te hanteren wat ik meestal online doe. in de 100ste minuut gebeurt hetzelfde wanneer Ronaldinho de bal op Bojan geeft, die 2 man voorbij speelt en koel afrondt waardoor ik opeens 2-1 voorsta! ik heb ondertussen 4 man met geel (van de 7 veldspelers) dus ik kan geen 1 overtreding maken. ik doe het toch en schrik als ik een gele kaart zie maar ik haal opgelucht adem wanneer ik zie dat het Bojan is..
De komende minuten is de bal enkel in mijn strafschop gebied en weet ik telkens te overleven, als hij een corner heeft kan hij ongehinderd de bal kort spelen omdat ik 6 man in de 16 heb, en 1 man op het middenveld,
Toch weet ik met een engeltje op de lat de 120 minuten te overleven en maak ik een blij sprongetje door de kamer, dan ga ik naar zijn profiel om te vertellen dat hij van 8 man heeft verloren en dan zie ik dat het een FRANSMAN is. YES!! en zijn reputatie is 3 sterren.
blij stuur ik hem een message: Tu as un grande n00b, merci beaucoup.
en sindsdien heb ik niks meer van hem gehoord..
Laatst bewerkt: 23 apr 2008