Lekker voor je, Dat krijg je ervan als al die klote online winkels niet eerst aantallen afwachten maar gewoon een pre-order opengooien.
(niet lullig opvatten hoor, maar ik ben nog steeds kwaad over het feit dat mijn lokale gamezaak de 3 aan hun beloofde LE's niet ging krijgen omdat de leverancier liever 3 exemplaren meer aan die internet boeren wilde leveren.)
Ik ga dan ook deze week nog even de winkels hier af om te kijken of hun LE's gaan krijgen of of die al weggepre-orderd zijn en anders de MM maar proberen op de 29ste. Ook overweeg ik om 'mocht ik de LE per se willen' de ps3 versie te nemen en de game dan los voor de 360 te kopen of af te wachten tot iemand hem wegdoet hier op de xbazaar of marktplaats. (heb nog geen PS3 maar het willen hebben van een ps3 begint te kriebelen)
/Mod Let aub op je taalgebruik. "Internet hoeren"? Dat is nergens voor nodig - the Matrix
Sorry daarvoor, heb het even aangepast. (en het ging om de internet winkels.)
De eerst volgende LE die ik wil hebben bestel ik 6 maanden van tevoren wel bij dynabyte of een ander, Weet je tenminsten iets zekerder dat je hem krijgt
Laatst bewerkt: 21 apr 2008