1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    met imageshack hoef je ze niet op te slaan:)

    /edit : het werkt nog steeds niet.
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    ok dan ga ik maar weer :9
    gametrailers en IGN kennende denk ik dat er in het weekend reviews van hun tevoorschijnen met gameplay beelden

    Edit: hier nog een vette preview van gamed.nl, echt heel vet !!!

    http://www.gamed.nl/view/39273/0/2

    nieuwtjes:

    Nieuws: 'GTA IV op honderden punten beter'
    Door Rene Groen op 21-04-2008 om 15:40 Bron: Variety
    Volgende week is het dan eindelijk zover en kunnen we na tijden van spanning eindelijk aan de slag met Grand Theft Auto IV.
    Dan Houser van Rockstar voert onze verwachtingen nog wat verder op door in een interview aan te geven dat er honderden dingen zijn die Grand Theft Auto IV beter maken dan zijn voorgangers.

    Enkele van de zaken die binnen zijn uitspraak passen zijn de lichteffecten, schaduwen, reflecterende objecten, de physics, de levende stad en de emotie binnen het verhaal. Over dit laatste vertelt hij:


    Nieuw info:

    We hadden al twee tienen voor Grand Theft Auto IV, vandaag kunnen we er weer eentje bij optellen, afkomstig van het Franse PSM 3. Het blad gaf het spel twintig punten, het maximale aantal.
    Samen met het cijfer leren we ook het volgende:

    - De stad is zo immens dat je er bijna bang van zou worden.

    - De graphics zijn heel goed te noemen, alles glimt en kent veel detail.

    - Het spel kent zeer mooie animaties waardoor het alleen al goed aanvoelt om rustig door de stad te lopen.

    - Roman motiveert Niko steeds om missies aan te nemen, hij herrinert hem hierbij voortdurend aan de grote plannen voor de familie Bellic.

    - Je kunt vrouwen uit de prostitutie huren.

    - In Liberty City zelf zijn ook wapenwinkels te vinden.

    - Gedurende de missies komt het klimmen en zacht infiltreren goed van pas.

    - In één van de missies steelt Niko een koffer van een bank met behulp van explosieven. Wat volgt is een race tegen SWAT eenheden en helikopters, waarbij Niko zijn tocht in de metro zal moeten vervolgen om de $ 2.500.000 veilig te stellen.

    - De Pay N Spray is er niet langer om de politie af te schudden, je kunt er nu simpelweg je wagen van een nieuw kleurtje voorzien.

    - De enige problemen die de reviewers tegen kwamen waren de draw distance en de soms wat heftige bewegingen van de karakters.

    Dit kilnk allemaal heeel vet maar let op, dit is de preview versie!!


    en nog 1 ding: HET IS PAS FOCKING MAAANDAG :'-(
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    [​IMG]

    Nu moet het lukken! |:-
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    British movie magazine Empire is the latest publication to reveal their thoughts on GTA IV in a review. In the online piece, reviewer David McComb awards the game a perfect rating of five out of five stars, saying that the game is "damn near perfect".

    "From the new GPS that uses coloured lines to guide you through the busy streets – allowing players to focus on the action with the GPS in their peripheral vision, rather than constantly taking your eye off the road to squint at the tiny map – to the stripped-down displays that remove clutter from the screen, GTA IV feels friendlier and more accomplished than its predecessors."

    Bron: gtagaming.net

    de hele review kan je hier lezen : http://www.empireonline.com/reviews/reviewcomplete.asp?GID=522
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2008
  6. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker voor je, Dat krijg je ervan als al die klote online winkels niet eerst aantallen afwachten maar gewoon een pre-order opengooien.
    (niet lullig opvatten hoor, maar ik ben nog steeds kwaad over het feit dat mijn lokale gamezaak de 3 aan hun beloofde LE's niet ging krijgen omdat de leverancier liever 3 exemplaren meer aan die internet boeren wilde leveren.)

    Ik ga dan ook deze week nog even de winkels hier af om te kijken of hun LE's gaan krijgen of of die al weggepre-orderd zijn en anders de MM maar proberen op de 29ste. Ook overweeg ik om 'mocht ik de LE per se willen' de ps3 versie te nemen en de game dan los voor de 360 te kopen of af te wachten tot iemand hem wegdoet hier op de xbazaar of marktplaats. (heb nog geen PS3 maar het willen hebben van een ps3 begint te kriebelen)

    /Mod Let aub op je taalgebruik. "Internet hoeren"? Dat is nergens voor nodig - the Matrix

    Sorry daarvoor, heb het even aangepast. (en het ging om de internet winkels.)

    De eerst volgende LE die ik wil hebben bestel ik 6 maanden van tevoren wel bij dynabyte of een ander, Weet je tenminsten iets zekerder dat je hem krijgt
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2008
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    had je dat nou moeten posten, nu gaat het voor mijn gevoel nog 2x zo lang duren 8)
     
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4


    Subtiele wijziging:+

    Zoals te verwachten geven alle reviews erg hoge cijfers:)
     
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Vind dat gamesites/bladen wel beetje overdrijven met het geven van cijfers. Als er nu een betere game uit komt dat gegarendeerd zal gebeuren hebben ze hun hoogste cijfer al weggegeven.
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    De game word vergeleken met andere (huidige) games. Dus wat nu een 10 is, hoeft over 3 jaar geen 10 te zijn.

    Vb. Super Mario Brothers kon je toen hij uitkwam een 10 geven, maar nu is dat spel al flink achterhaalt
     
  11. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Maar dan kun je dus nooit een game een 10 geven en zou GTA IV dus overal een 9,9 moeten krijgen in plaats van een 10?

    Een 10 mag dan het hoogst haalbare cijfer zijn, Maar het blijft maar een cijfer en dat cijver is ook maar door iemand gegeven.

    Stond een tijd terug een hele mooie uitleg over in de Power Unlimited



    @BlackTerror, Je geloofd me vast niet als ik zeg dat het altijd al zo bedoelt was en dat ik een typefout heb gemaakt? (Helaas is dat wel de waarheid.)
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ben er over aant denken om mij pre-order bij xboxhome.nl te cancelen. Kan dit uberhaupt wel als je al betaald hebt?
     
  13. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    lijkt me sterk, maar waarom zou je, je hebt maar 50 euro betaald incl. verzendkosten en de 29e ligt ie vast op je deurmat
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja dat is waar;) Maar met dat gezeur dat er niet genoeg zouden zijn, en dat gestaak van de postbodes ben ik gaan twijfelen.
     
  15. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet meer mogelijk eenmaal aanbetaald kun je niet meer terug

    EDIT: ja gvd net te laat:p hier hebben wij lekker wel goeie postbode's :p
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ff voor alle mensen hier..
    leer alvast spoiler tags te gebruiken.. als je er achter komt hoe het verhaal lijn loopt.. ga ook niet links posten met de storyline..

    ik zeg dit omdat er natuurlijk de release date voor sommige mensen wordt gebroken..

    en het zou zonde zijn als iemand de spanning van de game haalt..
    and i will hunt that person down who does that..
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    postbodes staken helemaal niet volgens mij maargoed. En ze persen zoveel games dat ze er meer dan genoeg hebben dat weet ik zeker. Pre-orders zeker wel.
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja, zal idd wel;) Nouja, ik hoop maar gewoon dat ie er is:)
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En of wij gaan staken! :cool:
    Haha nee weet niet hoor, maar er is wel sprake van. Maar ik werk alleen op zaterdag, dus ik zal er geen last van hebben. :+
     
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met de kwaliteit online is. Wordt het een 2de saints row met slechte rooms en altijd lag of word het een ghost recon 2 zonder ooit een greintje lag te hebben. Zo'n grote stad + civilians etc lijkt me erg zwaar op een internet verbinding. Ik hoop daarom ook dat GTA IV zijn 16 man Live mogelijkheden wel kan benutten. Anders blijft het bij een leuk cijfertje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina