De Grote Voetbaldraad [tussenstanden, uitslagen en discussies] Deel 10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het kampioenschap van PSV komt vooral op het conto van...

De clubleiding, die de juiste selectie samenstelden en de rust bewaarden[​IMG] 7.49%
    Sef Vergoossen[​IMG] 6.15%
    Ronald Koeman[​IMG] 2.1%
    Gomes[​IMG] 73.28%
    De routiniers binnen de selectie[​IMG] 10.97%
    Totaal stemmen:
    10907

Dat is dan duidelijk. 8)
    73.28% van de 11.000 stemmen voor Gomes.

Ik hoop zó dat die gast vertrekt O-)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    klopt ja, wel sympathiek van ABN om een dagje de plek op t shirt aan een goed doel te geven

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gomes blijft toch, in ieder geval dat denk ik. :)

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zou ik vreemd vinden als je ziet hoeveel clubs in Engeland bijv een veel mindere keeper hebben,. die zouden toch makkelijk met een onweerstaanbaar bod kunnen komen

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had zo via via gehoord dat Arsenal een bod van 19 miljoen over heeft voor Gomes. Dat is voor PSV onweerstaanbaar, lijkt me.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zou ik een zeer goede zet vinden van arsenal,.. Gomes is echt een stuk beter dan Almunia en Lehman ,... en als je kijkt naar Van der Sar en Check bij de directe concurrenten dan moet je als Arsenal zijnde je toch ook wel achter je oren krabben.

(Liverpool lijkt me ook wel wat voor m,.. Reina heeft zn top daar ook wel bereikt en blijft een redelijk kwetsbare goalie)

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zie hem liever bij Arsenal! _O_ Maarja, hij pikt nog een seizoen mee bij PSV denk ik.

8. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik jammerlijk genoeg ook.

Hij heeft echt een hart voor PSV en PSV is een garantie voor Champions League. Tuurlijk is Arsenal een grote uitdaging, maar ik zie hem niet zo snel uit Eindhoven vertrekken.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Volgens de VI is het voor komend jaar Reker er uit of Gomes er uit. Stuurt ie aan op een vertrek? Komt het door het wegsturen van Hiele? Houdt PSV hem tegen z'n wil bij PSV nu er grote clubs aan 'm trekken?

Gomes lijkt me niet het type om PSV te naaien, dus er zal wel echt iets aan de hand zijn... Denk in ieder geval dat de interesse deze zomer wel concreet genoeg zal worden om Gomes te laten vertrekken.

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jajaja, maar als Arsenal met een grote zak geld komt aankakken in Eindhoven gaat hij echt wel weg. Clubliefde is zeer schaars tegenwoordig nog. Johnny houdt ook van Ajax maar gaat ook weg, en dat kan ook met Gomes gebeuren.

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Koeman is trouwens ontslagen bij Valencia! :)
    Bron

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou uit nieuwschierigheid wel is willen zien hoe PSV het doet in de nationale competitie zonder een Gomes in het doel. Kijken of ze nog zo'n serie waar kunnen maken.

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Seinstoring?:+

14. Veno Xavier

Veno Xavier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja als je kijkt dat gomes zelf overwogen heeft om nederlander te worden en zijn contract net is verlengt, denk ik niet dat ie dit seizoen vertrekt.

Daaag, jan reeker.

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Uit de column van Johan Derksen:

Voor de volgende stap, doorgroei naar Europees succes, zullen de beleidsbepalers meer geld tot hun beschikking moeten krijgen. Alle goede spelers hebben een clausule met een gelimiteerde transfersom in hun contract. Heurelho Gomes, Jefferson Farfán en Ibrahim Afellay zijn niet te vervangen. Het worden zware tijden voor Jan Reker en Huub Stevens.

Lees ik dat zo goed? m.a.w. Hij kan zo weg zijn?

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Geloof je het zelf? Wie denkt Gomes trouwens wie hij is. Hoe goed Gomes ook is en belangrijk voor PSV, hij blijft slechts een selectiespeler. En Reker is nog altijd hoger in de rangorde dan Gomes.

En Gomes mag zn contract wel hebben verlengd, dat betekend niks. Sneijder verlengde ook zijn contract vlak voordat hij weg ging bij Ajax. En Gomes wordt sowieso voorlopig geen Nederlander. Laat staan dat hij ooit voor Oranje zal aankomen.

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Alle goede spelers hebben die clausule. Daar zou Gomes ook bij moeten zitten denk ik zo. Of het echt klopt moet je natuurlijk maar afwachten.
    Die spelers wat hij noemt, noemt hij omdat ze niet te vervangen zijn. Maar uit de zin ervoor kun je afleiden dat die ook die clausule zullen moeten hebben.

Als het waar is, kan PSV zo leeggekocht worden als de spelers zelf ook weg willen.

Laatst bewerkt: 21 apr 2008
  18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dacht ik er dus ook over.. :)

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Farfán en Afellay zijn sowieso vervangbaar. Ik vind Aissati beter, zeker voor de toekomst, en Farfán vind ik behoorlijk overschat.

Gomes is een ander verhaal.

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gomes is inderdaad een heel ander verhaal. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina