De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

1. Arsenal FC

17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zo dacht ik eerst ook, maar toen ik zag dat Van der Zee hem gescout(Jawel, Ajax heeft gescout!) had had ik er meer hoop in. Van der Zee weet wel wat ie moet halen in Zuid-Amerika.

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beetje naïef. Typische Ajax aankoop? Ik denk niet dat Ajax zoals ons alleen de informatie heeft van youtube. Of heb jij hem vaker zien spelen? Ik neem aan dat Van Basten heeft ingestemd met deze speler, en dat een scout (Van Der Zee?) een uitgebreid rapport heeft moeten afleveren. Al helemaal na het Coronel-rapport.

Wachten met aankopen doen? Waarom? Er staat dat Espanyol en Boca Juniors deze speler ook wilde hebben. Lijkt me niet dat je dan maar rustig even die wedstrijden moet afwachten. En buiten dat, volgens mij zijn de voorrondes van de CL pas afgelopen na 31 augustus. Dus wachten op 9 miljoen van CL inkomsten is al helemaal dom.

En die rondjes wat Van Basten maakt lijken mij voor jonge spelers, niet spelers die er meteen moeten staan. Dat verwacht ik met deze spits wel, aangezien Huntelaar wel weg zal gaan.

Natuurlijk, het is makkelijk nu negatief te doen (positief net zo goed). Straks is het inderdaad een mislukking, dan kun je lekker roepen: zie je wel! Ik vind dik 6 miljoen veel geld voor een speler. Ajax slaat een modderfiguur als ze nu zo veel geld uitgeven voor een speler waarvan ze weinig weten, na dat rapport van Coronel.

3. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Voordat het rapport Coronel daadwerkelijk wordt nageleefd, zitten wij al dicht tegen het volgend seizoen aan. Ben je wel op de hoogte van de punten in dat rapport? Zoiets veranderd niet van de een op de andere dag.

Ik vind deze spits gewoon een onnodige aankoop gezien het feit dat de verdeding bij Ajax het grootste probleem is. Als ze daar nu is hun pijlen op richten zijn we al een stuk verder. Tuurlijk is er een grote kans dat Huntelaar volgend jaar zal vertrekken, maar Van Basten heeft aangegeven er alles aan te doen om Klaas Jan nog een jaartje te laten blijven. Ik neem aan dat ie Huntelaar wel om kan praten...omdat ie Marco van Basten heet.

En btw, 6,4 miljoen is een scheintje voor Ajax...Ajax heeft al aangegeven over de benodigde middelen te beschikken om een "paar goede spelers te kopen."

Maarja, ik zit nog in de teleurstelling van afgelopen zondag dat ik alles bekritiseer.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben benieuwd. 6.4 miljoen voor een onbekende spits is wat veel, doet me denken aan Zlatan. Hopen dat hij net zo goed is.

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk...niet.

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Jij was toch Ajacied?
    Wees dan eens positief over je club! :x
    Of althans, wat minder negatief..

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Onnodige aankoop valt over te twisten. Ik vind dat ze buiten Huntelaar geen spits hebben. Van Basten zal 433 gaan spelen, en behalve Huntelaar kan niemand in de spits uit de huidige selectie. Alle andere aanvallers zijn buitenspelers.

Ik ben zeker op de hoogte van het rapport. En natuurlijk, veel punten verander je niet zo maar. Maar veel ook wel. Een van de punten was dat er spelers waren aangetrokken, waarvan niet duidelijk was wat ze toevoegde aan Ajax, op basis waarvan, en door wie ze zijn aangetrokken. Veel zonder scoutingsrapport. Er zijn geen vaste procedures bij het aantrekken van spelers gevolgd.
    Om dat punt te verbeteren heb je toch geen maanden nodig? Dit zijn gewoon belangrijke zaken, die nagelaten zijn. Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat deze speler wél aangetrokken wordt op basis van een uitgebreid rapport, dat duidelijk is wie hem aantrekt, en op basis van welke kwaliteiten. Daar gaat het mij om.

Verdediging, tja daar kan ik je wel gelijk ingeven. Heitinga is weg, en ze kopen een spits. Logisch is het niet. Daar ligt in mijn ogen ook de prioriteit. Aan de andere kant. Sneijder zochten ze ook geen vervanger voor (nja, vonden ze niet op tijd dan) en die dachten ze ook te behouden. Ik ga er pas vanuit dat Huntelaar blijft, zodra het 1 september is en Huntelaar nog in de selectie zit van Ajax.
    Daarbij een vervanger voor Davids die ook waarschijnlijk weggaat.

Ik probeer je alleen maar een beetje op te beuren. ;)

8. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Wablief? Mtthz hoopt dat een onbekende Argentijnse spits misschien net zo goed kan worden als het fenomeen Zlatan Ibrahimovic. En mijn eerste gedachte was een "nee, waarschijnlijk niet."

En ja, ik ben Ajacied dank u wel. Ik hoop alleen dat Ajax de euforie kan terug halen...Champions League deelname doet mij op het moment niet eens zo veel. Als we maar weer een keer die schaal omhoog kunnen tillen.

Laatst bewerkt: 22 apr 2008
  9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk...niet.

O-)

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    En na zijn gruwelijke eerste kutseizoen ook zeker?

Trouwens, een Argentijnse spits met een Kroatische naam. Komt mij zeer bekend voor...

Singing IVAN GABRICH!

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Topper! :lol: Na 10 wedstrijden was ie weg toch? :+ En dan hadden we ook nog Rosales!

Maarre Ajax moet eens naar het doelsaldo gaan kijken van dit seizoen. 94 goals voor, 45 tegen. Nou lijkt het me dat als je 94 goals maakt dat het wel goed zit in de aanval. En als je 45 tegenkrijgt dat het níet goed zit achterin.

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, probeer je nu geplaatst sarcastisch te zijn, Tao_Tek?

Nee, als je goed leest staat er het volgende:

"Mtthz hoopt dat een onbekende Argentijnse spits misschien net zo goed kan worden als het fenomeen Zlatan Ibrahimovic. En mijn eerste gedachte was een "nee, waarschijnlijk niet.""

Dus in andere woorden; Zlatan is vandaag de dag een fenomeen. Dit werd hij bij Ajax en is het nu bij Internazionale. Toen Mtthz zei dat Ajax' nieuwe aankoop misschien de nieuwe Zlatan wordt was mijn eerste gedachte "nee, waarschijnlijk niet."

Ik sluit niks uit, maar zoals gezegt; hij is waarschijnlijk niet de nieuwe Zlatan Ibrahimovic.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Die gast lijkt op Niko van GTA IV! :eek:

Wie gaat er winnen vanavond, Liverpool of Chelsea of een gelijkspel!? :)

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Liverpool! Misschien dat het met een gelukje nog een gelijkspel wordt maar ik zie dit Chelsea niet echt potten breken.

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Jezus mensen er wordt een keer gescout, wordt een groot talent binnengehaald wordt er meteen weer negatief gepraat.

Laten we gewoon even afwachten wat deze noh jonge talentvolle speler ons gaat brengen. Deze kerel is op meerdere posities inzetbaar en is dus niet gehaald als vervanger van the Hunter. En vergeet niet dat we na Hunter en Suarez geen spitsen meer hebben. Aangezien topper Urzaiz weggaat.

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Eeuwig zonde dat Urzaiz weggaat. Na al die belangrijke en fantastische goals en schitterende assists. (Bij Athletic de Bilbao)

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Idd die Urzaiz is echt een grote speler........

;)

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja hoor t net bij t CL voetbal,.. was eigenlijk al voorspeld toen coronel aangesteld werd.

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dit stukje:
    Houdt dus in dat Marco niet alleen de coach is maar gewoon baas!! ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina