De Grote Voetbaldraad [tussenstanden, uitslagen en discussies] Deel 10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me grappig als Jan Reker dan moet oprotten :+

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    en we zwaaien met ze allen naar Reker_0/

een beetje als op tv dat een man tegen zijn vrouw zegt, of die kat weg, of ik weg!! en dat die vrouw hem dan dood leuk het huis uit wijst:D

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Defour,om maar iets te zeggen, een jeugdproduct van KVM,het is maar dat je het weet dat het er ook eentje van ons is \o/\o/_O_....
    Ga dat middenveld van standard maar eens vergelijken met iedere andere belgische of nederlandse eerste klasse club.4 jonge gasten met een gemiddelde leeftijd van 20 jaar dragen deze hele ploeg.En dan te weten dat er een gepatendeerde vliegenvanger als espinoza daar in het doel staat...
    Trouwens, Club Brugge mag momenteel ook hun doelman Stijnen gaan bedanken,aangezien ze zonder hem héél wat plaatsen lager geklasseerd zouden staan...
    En Club heeft dit jaar niet al te fameus gepresteerd wat veldspel betreft..Het was het hele seizoen met de hakken over de sloot en met veel dank aan hun keeper die in véél wedstrijden de matchwinnaar werd....

4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    kan me niet voorstellen dat hij dat heeft gezegd, het lijkt me zo'n koele bescheiden vent.

5. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens de krant hier (eindhovens dagblad) vanochtend hebben alle spelers dat bij psv, dus in theorie kan inderdaad werkelijk iedereen worden weggekocht.

Maar als het echt zo blijft of gomes, of reker weg, dan is het vrij simpel:

dag reker _0/ houdoe en bedankt _0/

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik weet niet of ik het moet geloven hoor, dat een speler zoiets claimt tegenover een directeur is al belachelijk, maar dat zoiets van Gomes komt is al helemaal niet zijn ding.

Mocht hij weg willen moet hij zoiets niet zo afdwingen, die gast heeft nu zoveel respect bij de club. Zonde om dat nu te verspelen met zulke uitspraken.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft wel al eerder zoiets gezegd over Reker en PSV. Ergens in november ofzo toen er maar geen duidelijkheid kwam over een nieuwe trainer en dat zijn contract maar niet verlengd werd. Toen was PSV niet meer 'zijn club' en wilde hij geloof ik weg enz

8. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, dat stond destijds ook in de VI. Dat liep allemaal met een sisser af en ik denk dat dat nu ook gaat gebeuren. Gomes draait wel weer bij.

Indien hij dat niet doet, heb ik medelijden met Joop Hiele. Gomes wilde een Braziliaanse keeperstrainer hebben en die komt er ook met ingang van het volgende seizoen. Hiele werd daarom overbodig en moest weg. Het zal wat zijn als Gomes straks zelf vertrekt...

Vanavond weer Champions League trouwens. Hup Liverpool!

9. Veno Xavier

Veno Xavier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou wel eens het echte verhaal willen weten. Waarom zou gomez ineens zo`n ontzettende wrok hebben tegen Reker. Of heeft hij de rust bewaart tot het einde van het seizoen en komt de onvrede van toen er nu uit?

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Lekker Dirk \o/

Vind het een onwijze knuppel die vent, maar de laatste weken speelt hij sterk, en zo ook vanavond!

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je benen maar anderhalf uur lang onder je lijf uit rent, krijg je vanzelf een keer je beloning.

Wel netjes van 'm.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Onvoorstelbaar...............

Wat een tinnefclub is dat Chelsea toch :mad::mad::mad:

14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me niet eens voorstellen hoe ongelukkig Riise zich nu moet voelen, wat een pech. Hij wilde hem dezelfde richting op koppen maar na die stuit schoot de bal iets naar rechts, ongelukkig geraakt.

Dan lopen ze bij Chelsea net te doen of ze het zelf verdiend hebben, prutsers!

Kutclub, niks meer en niks minder....

15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Oh mijn God! Zonder dat we het door hebben is dit toch wel een stukje Champions League historie dat we net ff live op de tv hebben gezien.

94:05...en Riice kopt knap binnen. Waarom ie de bal niet gewoon weg naait is mij een raadsel. Hoe komt ie erbij om er een snoekduik bij te maken?! Echt cheap van Chelsea. Liverpool domineerde.

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net alleen de tweede helft gezien.. Ik ben meer Arsenal-fan maar als ik zo zit te kijken ben ik meer voor Liverpool dan voor Chelsea. Babel vind ik een prachtige vent en de combinatie Torres-Gerrard is echt mooi om naar te kijken :) Kuyt vind ik helemaal niks met z'n 'lekker gewerkt' altijd maar knap dat ie een doelpunt maakt (niet gezien dus). Echt een rare actie van Riise inderdaad. Als het is omdat ie zo onzeker is om hem met zn verkeerde rechter weg te maaien vind ik het onvoorstelbaar trouwens.. En Malouda dan op een gegeven moment, gewoon een grote kans weg omdat ie per se met links wil schieten. Speel je bij Chelsea.. Maar goed, ik ben benieuwd volgende week. Heel groot verschil tussen 1-0 en 1-1 hier. Bij 1-0 had Liverpool volgende week kunnen gaan hangen en was 1 actie van Torres of Gerrard dodelijk geweest omdat Chelsea dan 3 keer had moeten scoren. Nu moeten ze zelf..

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Je vindt Babel een prachtige vent en Kuyt helemaal niks? 8)

Of bedoel je dat je Babel een lekker ding vind? :cool:

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Elke keer weer zie je bij dat Engelse spel zo ontiegelijk veel balverlies. De wedstrijd was best leuk om naar te kijken, maar dat soort dingen getuigen toch eigenlijk niet van een kwalitatief hoog spel. En stom van Riise, want het gaat nu wel erg moeilijk worden voor Liverpool om de finale in te komen. Ik heb een hekel aan beide clubs, dus het zal me eigenlijk een zorg zijn wie door gaat. Misschien dan toch nog liever Liverpool, maar dat komt gewoon door de aanwezigheid van de Nederlanders.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Lucky Chelsea :mad:

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik snap echt niet waarom hij hem zo nodig moest wegkoppen.. Zo'n bal kon je gewoon wegschieten:confused: Wel mooie goal van hem though:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina