De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

1. Arsenal FC

17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    En waar word de 3e wedstrijd gespeeld dan? Neutraal terrein? :+

2. Veno Xavier

Veno Xavier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dan wordt het gespeeld bij het team met het meeste doelsaldo uit 2 wedstrijden of de hoogstgeklasseerde.(FC den bosch fan).

3. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Nou gelukkig was Top Oss - NAC toch wel in 3 wedstrijden gespeeld hoor :emo:

4. Veno Xavier

Leuk Bevonden:
    0
    Het is trouwens wel zo dat als je eerst gelijk speelt en dan wint er geen 3e wedstrijd komt.

Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Van mij mag Gomes weg. Ja hij is ontzettend goed, maar als we volgend jaar zonder hem kampioen worden zal niemand meer komen met het argument dat dat door Gomes komt. Bovendien is hij nu erg aan het zeiken, en als dat erger wordt zal het alleen maar vervelend worden voor PSV. Ben benieuwd of we die fransoos (laatst hier genoemd) kunnen krijgen :)

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Is dit nou een grap, of meent hij dit? Een excessief bedrag? En 20 miljoen voor 2 spelers waarvan de ene vrij recentelijk meermalen als beste speler van de wereld is betiteld, en de ander basisspeler is in een Italiaans team wat het EK won? Die gast is niet goed bij z'n hoofd, voor 10 miljoen per stuk kun je geen bewezen Europese topspelers binnen halen.

7. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb je er overheen gelezen, maar Barcelona vroeg 50 miljoen, lijkt me toch best veel. (Of begrijp ik je nou verkeerd?)

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Tussen de 30 en 25 miljoen lijkt me toch wel redelijk voor deze twee spelers. 20-23 voor Ronaldinho en 5-7 voor Zambrotta.

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    5 Tot 7 miljoen voor Zambrotta? Sorry hoor maar laat me niet lachen. Vandaag speelde hij ook gewoon goed. Daarnaast zijn dat prijzen die een gemiddelde Eredivisie speler tegenwoordig moet opbrengen. Deze man heeft wel even wat meer klasse.

Oh en wat betreft die 50 miljoen. Het lijkt me logisch dat dit bedrag wat aan de hoge kant is. Ik denk ook niet dat Barça Zambrotta echt kwijt wilt, en Ronaldinho is zelf in mijn ogen ook wel 25 miljoen waard. Ik denk dat als er een bedrag van rond de 35 a 40 miljoen voor die spelers wordt geboden, dat ze het dan wel serieus overwegen. Als je op dat soort bedragen speelt ga je natuurlijk niet direct de tegenpartij in de kaart spelen door op het echte gewenste bedrag te gaan zitten. Je gaat hoger in de hoop dat ze meer richting je target gaan, om daarna zelf ook te zakken. Het is geen kattepis.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je hoeft mij de kwaliteiten van Zambrotta niet uit te leggen, maar hij is ook al 31. Zeker in combinatie met Ronaldinho wordt er echt geen groot bedrag voor 'm neergelegd.. Maximaal 10 miljoen, maar ik denk zelfs niet dat iemand dat nog voor 'm zou betalen.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik blijf erbij dat jullie zonder Gomes never nooit kampioen waren geworden:)

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik zie niemand het interview van de VI met Gomes posten, dus doe ik het maar.

Bron: VI.nl. Zelf heb ik de Voetbal Internation gekocht en de uitspraken die Gomes doet zijn érg hard, hoor. Zulke dingen moet je binnen de club houden.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wel leuk dat we eindelijk eens kunnen zien wat er allemaal binnen PSV gebeurd. Normaal wordt dat altijd diep geheim gehouden(zouden ze bij Ajax eigenlijk ook moeten doen).

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hopen dat het wat is. :)

15. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ja natuurlijk nog maar een aanvaller:confused: en nog maar weer een buitenlander, zo is er straks nauwelijks ruimte voor de eigen jeugd om door te breken.

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Goeie speler voor AZ, teminste iemand waarop ze kunnen bouwen.

17. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws!
    Altijd al een goede speler gevonden, met een goede mentaliteit.

18. Veno Xavier

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat AZ het volgend seizoen weer goed gaat doen iig. Dit is in ieder geval alvast een begin maar nu nog een topspits...

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Daar is Van Gaal nu mee bezig geloof ik.. die Denis van Independiente. Maar ja Van Gaal heeft nogal een goeie kijk op Argentijnse spitsen :+ (Gabrich anyone?)

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Arme ivan Gabrich ook..:+ Hij wordt overal meteen bijgehaald de laatste tijd en meestal is het negatief..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina