Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Waar heb je gespeeld?
     
  2. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is de besturing van het spel?
     
  3. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Volgens mij was er iets in Rotterdam dit weekend, met Xboxen enzo. Bij t Schouwburgplein.
     
  4. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee was in eindhoven op een lan party :)
    Schademodel zag er wel ok uit, heb ik eerlijk gezegd niet heel erg op gelet. zat op een gegeven moment wel vast tussen wat banden aan de zijkant en kreeg de auto hier met moeite uit wat niet echt heel realistisch was.
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Misschien een beetje een aparte mening of kijk op race spellen,maar wel iets waar ik het wel over hebben wil.
    Maar wat me opvalt is ik ben helemaal uitgekeken op sims zoals Forza,Gran Turismo is nog even afwachten wat het word.

    Maar wat me wel opvalt is dat ik meer plezier heb aan arcade raceres die juist allemaal simpeler zijn van opzet,zoals Juiced 2 en nfs Pro street zijn beide arcade maar ik heb er wel meer plezier aan,ook kwa Graphigs vind ik beide games leuker (nou zeg ik niet beter) en strelender voor het oog om te zien dan het saaie ogende Forza 2 zeg maar.
    Kortom ik ga meer voor fun en racepassie in een game dan voor het realisme,en daarom ben ik wel blij met GRID op komst omdat het echt met race passie gemaakt is en plezier zal het ongetwijfeld gaan geven.

    Niks verkeerd aan de Forza 2 Coureurs,maar dit is misschien een kwestie van smaken en waarvoor je in een racegame wilt gaan.
    En zelf ben ik een fan van de Project gotham serie maar deel 4 kon me ook niet zo boeien ondanks de prachtige effecten,maar hij leek teveel op deel 3 terwijl andere delen een wereld van verschil waren.

    Ja sorry van de ietwat oftopic,maar ben beniewd wie deze mening deelt,gevoel vind ik extreem belangrijk in een racegame en het moet leuk zijn om te spelen.:)
    En als ik het realistisch wil hebben ga ik wel naar een rijschool ofzo,maarja zo denk ik erover.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2008
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Grapisch zal het wel mooi zijn, maar wat vond je van de besturing?
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice!!! :thumbs:
     
  10. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Verschil met FM2 is dat je daar getunde, en/of gepainte auto's kon kopen, online, van echte mensen :)
     
  12. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    De veiling wordt door het spel gesimuleerd. Als een speler een auto te koop aanbiedt, zal het spel de waarde van de auto berekenen aan de hand van de successen die ermee geboekt zijn, maar ook aan de hand van de schade die de auto opgelopen heeft.

    Verschil forza2 op papier:

    - geen interactie tussen spelers zelf
    - zelf geen bedrag kiezen
    + successen en schade worden meegenomen in de waarde van de auto.

    Ik hoop alleen dat ze niet zoals bij forza zo'n achterlijke eindeloze biedingen shit hebben! Ik wil gewoon dat als de veiling om 1200 afloopt dat ie dan ook afloopt en niet als iemand om 1159.59 dan nog net meer bied de veiling doorloopt tot 1201, enz enz...
     
  13. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik heb 'm gespeeld op The Party in Eindhoven en het was geweldig. Normaal gesproken heb ik niet zoveel met racegames, maar deze vond ik op de een of andere manier erg tof.
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Het klinkt toch erg veelbelovend, het enigste twijfel puntje blijven toch de physics.. Maar het klinkt zo vet, ik koop hem sowieso :)
     
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Maar hoe zit eigenlijk de Carriere mode?
    Moet je gewoon een keus maken wat je wilt racen of ben je verplicht ook andere races te rijden?
    Want ik zag ook iets met formule rijden maar daar hou ik dan weer niet zo van.
     
  16. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks de wisselende meningen op dit forum (en de wat raadselachtige info omtrent bepaalde features), heb ik net GRID gewoon besteld. Tja, je bent een racer of je bent het niet maar het vast vermakelijker zijn dan ProStreeet en zelfs die game heb ik helemaal uitgespeeld...8)
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Pro street uitgespeelt?
    Hoe heb je dat geflikt:)
     
  18. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, moet het anders zeggen; heb de singleplayer helemaal uitgespeeld en 1 of 2 online achievements. Kon mezelf er niet toe zetten om de rest ook te gaan doen. Wat ik bedoelde te zeggen: de singleplayer van ProStreet was wel dusdanig arcade, rechtlijnig en hersendodend, dat GRID (als afgeleide van DiRT) een stuk meer spelplezier gaat opleveren!
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @Max

    Heb hem toevallig gisteren ook maar besteld:cool:
    ben erg benieuwd,lijkt me zowiezo wel een coole game worden.
    Heb alleen nog mijn twijfels over die "Replay-functie"

    Vanavond Forza?
     
  20. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Replay ga ik niet gebruiken want van wat ik heb begrepen heb je 2 career-modi (eentje met en eentje zonder hulpmiddelen zoals replay & restart). Mezelf kennende zal ik wel meteen hardcore gaan racen en kijken hoe uitdagend/slim het spel is.

    Na 20:00 waarschijnlijk
     

Deel Deze Pagina