Misschien een beetje een aparte mening of kijk op race spellen,maar wel iets waar ik het wel over hebben wil.
Maar wat me opvalt is ik ben helemaal uitgekeken op sims zoals Forza,Gran Turismo is nog even afwachten wat het word.
Maar wat me wel opvalt is dat ik meer plezier heb aan arcade raceres die juist allemaal simpeler zijn van opzet,zoals Juiced 2 en nfs Pro street zijn beide arcade maar ik heb er wel meer plezier aan,ook kwa Graphigs vind ik beide games leuker (nou zeg ik niet beter) en strelender voor het oog om te zien dan het saaie ogende Forza 2 zeg maar.
Kortom ik ga meer voor fun en racepassie in een game dan voor het realisme,en daarom ben ik wel blij met GRID op komst omdat het echt met race passie gemaakt is en plezier zal het ongetwijfeld gaan geven.
Niks verkeerd aan de Forza 2 Coureurs,maar dit is misschien een kwestie van smaken en waarvoor je in een racegame wilt gaan.
En zelf ben ik een fan van de Project gotham serie maar deel 4 kon me ook niet zo boeien ondanks de prachtige effecten,maar hij leek teveel op deel 3 terwijl andere delen een wereld van verschil waren.
Ja sorry van de ietwat oftopic,maar ben beniewd wie deze mening deelt,gevoel vind ik extreem belangrijk in een racegame en het moet leuk zijn om te spelen.
En als ik het realistisch wil hebben ga ik wel naar een rijschool ofzo,maarja zo denk ik erover.
Laatst bewerkt: 22 apr 2008