De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

1. Arsenal FC

17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Denk dat Pranjic en De Zeeuw nog de meest realistische uit dat rijtje zijn. Al denk ik niet dat Pranjic van toegevoegde waarde zal zijn

2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    De Zeeuw wel dan?

3. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Je vergeet nog Villanueva, Moreno, Paez, Dirar, Defour en vast nog wel wat aanvallers8)

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Doen jullie ook beetje wedden? Ik met vrij kleine bedragen. Toch leuk ;)
    Gister 10tje op feyenoord, 20 op madrid gezet (en 1 euro op 3 - 0).. 53 geworden (dus 23 gewonnen).

Net 5je op Grenoble, 5je op Arsenal.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik heb 5x in me leven 10 euro gewed op 6 wedstrijden op een interland dag, 1xtje had ik 350 euro gewonnen en de rest heb ik verloren,
    dus in totaal 300 euro gewonnen:)

het is helemaal niet zo moeilijk, je kiest 4 wedstrijden waar de kans dat een team wint groot is (duitsland - belgie ofzo) en dan 2 wedstrijden waar het spannend is en het team dat je kiest een beetje de onderliggende partij is (tsjechie - argentinie of portugal - italie)

en dan ontvang je veel geld voor die 2, en omdat je minstens 3 wedstrijden moet invullen doe je de rest wat makkelijker

belachelijk dit:mad: laat die van Basten maar komen hoor want die Koster die maakt er nu toch een potje van.. mafkees:mad:

Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ben je zo'n grote fan van Colin dan? :emo: Ach, het is niet handig van Koster áls hij de dingen zo gezegd heeft. Maar Colin vind ik nou ook weer niet de persoon bij uitstek die moet gaan zeuren over een motie van wantrouwen door het aantrekken van Kuffour.

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    De Visser, superscout van PSV verlaat PSV waarschijnlijk. Van mij moet die naar Ajax komen!

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nja het is eigenlijk gewoon een logisch gevolg. Gewoonweg dom van Colin. Krijgt hij alsnog de kans na een mislukt jaar, gaat ie vanalles zeuren over Ajax en hoe slecht het wel niet gaat intern. Misschien is het allemaal wel waar, maar dat moet je niet doen. Dan kun je dit ook wel verwachten.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja doe ik ook wel een beetje, bij Unibet. Eergister 10 op Madrid en 5 op Juventus, Inter en Arsenal. Ik doe meestal hoog inzetten op zekerheidjes en laag op onverwachte wedstrijden. Maar dat lijkt me logisch :+

Edit: Waarom zet PSV dan ook niet Gomes uit de selectie ? :+ Die zei wel wat ergere dingen.

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze bij ieder conflict iemand uit de selectie moeten zetten, zeker bij clubs van dat formaat hou je vrij weinig spelers over.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Colin heeft helemaal niks te zeggen. Hij mag blij zijn dat hij überhaupt een Ajax-logo mag dragen. Één van de grootste miskopen uit onze geschiedenis en ook nog een grote bek?

Ik zeg, strik erom en oprotten:thumbs:

12. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Het lijkt ook alsof Colin vindt dat hij hoort te spelen, maar elke zeekoe ziet toch dat Silva veel beter is op rechts en centraal met Johnny en Vermaelen maakt hij natuurlijk ook geen kans.
    En dan ook zeuren: "En dat zeg je uitgerekend tegen een speler die het al moeilijk heeft…”
    Alsof Ajax iedereen moet laten spelen en lief moet zijn tegen mensen die er niet tegen kunnen dat ze niet spelen. Ajax wil een topclub zijn en als hij dat niveau niet aankan is het toch niet gek als hij op de tribune mag zitten? wat een eikel.

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hij is alleen bij Ajax gekomen omdat hij een vriendje van Ten Cate was. Hoe hij ooit die contractverlenging heeft gekregen is mij nog altijd een raadsel.

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat Ajax hem binnen heeft en dat ze hem daarom niet willen opstellen.. maar ja dat weet je nooit zeker. Volgensmij was dat ook toen met Lazovic tegen PSV vorig jaar. Die speelde ook niet.

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja mja Ajax heeft dan geen Vertonghen en Vermaelen. Dus echt een voordeel zie ik niet helaas.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dag Gomes _0/

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    en Piet de Visser. Nee ik zie Reker nog wel vertrekken.

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als al die grote mensen vertrekken alleen om Reker, denk ik niet dat de supporters stilblijven. Dan zullen er heus wel acties tegen Reker komen. Ik zie Reker ook nog wel vertrekken inderdaad.

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Even een vraagje tussendoor, wanneer mag Cvianitch (of zoiets) nou eigenlijk beginnen met spelen. Per ingang van het nieuwe seizoen onder leiding van V.Basten of met de play-offs?

20. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij pas vanaf volgend seizoen, aangezien de transfermarkt nog gesloten is.

En zit meneer Vink nou weer te liegen net als in het geval met Hofs tegen PSV begin januari? Het neemt natuurlijk niet weg dat het dom is wat Stam zei, of Vink nou liegt of niet. =(

Laatst bewerkt: 30 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina