[PS4] [Ps3]GTA IV

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 9 jan 2008.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    PSN:
    HanTheMan83
    Kevf_NL
    Voog81
    TimNED

2. Achillias

Achillias Guest

Vinden jullie de graphics echt geweldig?

Ik vind het er eigenlijk niet uitzien met de blur gedoe op mijn HD scherm, is het mogelijk om blur uit te schakelen?

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ga er niet meer heen.

In het begin moest ik even wennen eraan, toen heb ik wat aan de contrast en brightness etc gesleuteld. Nu vind ik het er echt wel goed uitzien. Natuurlijk niet ala gears of war of iets dergelijks. Maar voor een sandbox game is het echt gaaf.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Echt een hele toffe game! De sfeer is echt waanzinnig, de muziek is top, grafisch ziet de game er goed uit en de nieuwe controls en physics werken erg tof! Heb nog totaal geen framerate problemen gehad en heb nog geen pop-up gezien.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Heb m te pakken. Had m van de week gereserveerd, maar daarvan kon je verwachten dat hij niet voor mij aanwezig zou zijn. Net maar ff langs de Music Store gegaan waar er gewoon nog 4(!) PS3 exemplaren in het vak lagen.

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. De verschillende auto's reageren ook echt totaal anders. Die amerikaanse auto's kunnen totaal geen bochten maken e.d.

Ook vind ik het nieuwe politie systeem goed bedacht.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De gameshop waar ik vanacht was had ook duidelijk meer exemplaren voor de PS3 binnen gekregen. Alle PS3 exemplaren waren al in de pre-order op en er was dus geen één exemplaar los verkrijgbaar. Van de 360 versie hadden ze minder exemplaren binnen gekregen, echter ze hadden nog 50 exemplaren over voor losse verkoop.

8. Achillias

Achillias Guest

Wat vind je nu zo goed aan de graphics?

Heel weinig detail in de verte en van dichtbij, teveel kleur, en best onscherp.

Zonde als je nu de blurr had kunnen uitschakelen dan zou het een stuk beter uit kunnen zien.

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die blur juist express erin zit, anders moet ie teveel laden. Denk dat de keuze was of de verte wat blurry maken of pop-ups. Dan kies ik toch dat eerste. En ik ben er al aan gewend. Vind het gewoon goed eruit zien.

10. TraxT0rm

TraxT0rm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie wat ook balen is.....
    Als je GTA 4 vastlopers krijgt en je PS3 kapotgaat :'-( hij leest geen discs meer!
    Iemand verder al problemen ermee gehad ?
    Laat het AUB weten.. ben nu aan het formatteren.

Mvg. Traxt0rm

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als hij geen discs meer kan lezen dan is het niet de schuld van GTA4, dan is je PS3 gewoon kapot :{. Dit topic gaat erover.

Heb de game ook al enkele uurtjes kunnen spelen en vind er niets speciaal (in de zin van dat het gewoon GTA is maar dan met betere graphics enzo, dus zeker niet slecht) :).

Btw, waar ik hem heb gekocht (in Belgïe dus) stonden gewoon een tiental exemplaren van de 360 en PS3 versie naast elkaar. Ga je echter naar de gameshop, dan ga je hier ook een tekort zien denk ik.

12. TraxT0rm

TraxT0rm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel raar dan dat ie ineens met dit spel opgeeft :{ met alle andere games nooit last van gehad. Btw, heb ut spel maar een halfuur kunnen spelen en kreeg de eerste keer een vastloper, en daarna deed ie het nog wel, 2de keer kon ik de winkel niet inkomen ( kledingshop ) drukte op start en weg was het beeld :{.. dus waar kan het aanliggen dan.. niemand die dat kan vertellen lijk mij

13. Achillias

Achillias Guest

Heb nu zitten klooien met de contrast en de andere settings, ziet er nu wel goed uit :D alleen toch jammer van de blurr :'-(

14. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook behoorlijk wat aan de settings van m'n tv moeten tweaken voordat het er goed uitzag. :)

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Het zier er niet slecht uit, hoor. Het enige waar ik me aan irriteerde is dat het er heel erg donker uitzag op sommige momenten.

16. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    dat had ik ook, maar je moet in de game de contrast en helderheid aanpassen. De saturation aanpassen helpt ook, voor vollere kleuren:thumbs:

17. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn GTA dag begon met werken 0700 tot 1500 uur.
    Ik had gereserveerd bij de plaatselijke game boer, en vervolgens mijn vriendin het spel op laten halen. Gelukkig hadden ze er nog 1 achter liggen. De volledige binnen gekomen 30 PS3 versies waren al uitverkocht om 11.00 uur!!
    Al thuis gekomen natuurlijk direct begonnen.
    En in het begin dacht ik van " is dit de hype wel waard?" Maar later in het spel komt het oude vertrouwde GTA gevoel weer de kop op zetten.
    Spelen tot je erbij neervalt!
    Het was wel even wennen allemaal, het rijgedrag, vechten etc.
    Maar ik ben weer helemaal Hooked. GTA zoals het hoort te zijn.

18. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Positieve punten tot nu toe:

- Personages / dialogen zijn fantastisch
    - Minigames en andere neven (sociale) activiteiten
    - Nieuwe GPS systeem
    - Scooter rijden met iemand achterop (vind ik erg geestig)

Negatieve punten tot nu toe:

- Grafisch valt het een beetje tegen (veel kartels, rare blureffecten)
    - Af en toe te donker
    - Lage framerate

19. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen dat die problemen bij de 60 GB versie voorkomen.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er is gewoon zoveel te doen en te beleven in deze game! De mogelijkheden zijn echt belachelijk, zoveel kun je doen, het houd maar niet op. :) De stad ademt zoveel sfeer uit en het gevoel voor detail in de stad is tevens erg hoog. Vind de nieuwe physics/controls echt prima werken, was even 10 minuten wennen, maar inmiddels wil ik niet anders meer.
    Vind de characters en de dialogen echt fantastisch in de game. De shoots-out zijn erg tof en het coveren werkt goed. De game druipt tevens van humor!! De soundtrack is tevens top! Tot nu toe is Liberty Rock m'n favoriete radiozender.

Heb echt nog geen minpuntje kunnen vinden aan de game. Wat mij betreft tot nu toe de beste en meest uitgebreide GTA en de beste game van de afgelopen jaren (zoniet de beste die ik ooit heb gespeeld).

Rockstar bewijst met GTA IV dat men wel een hype kan waarmaken. Weer legt GTA IV de lat voor een sandboxgame een heel stuk hoger en zet de nieuwe standaard in het genre, een standaard die naar m'n mening alleen door een nieuwe GTA game gehaald of verbeterd kan worden. GTA is een uniek iets.

Laatst bewerkt: 29 apr 2008

Deel Deze Pagina