Er is gewoon zoveel te doen en te beleven in deze game! De mogelijkheden zijn echt belachelijk, zoveel kun je doen, het houd maar niet op. De stad ademt zoveel sfeer uit en het gevoel voor detail in de stad is tevens erg hoog. Vind de nieuwe physics/controls echt prima werken, was even 10 minuten wennen, maar inmiddels wil ik niet anders meer.
Vind de characters en de dialogen echt fantastisch in de game. De shoots-out zijn erg tof en het coveren werkt goed. De game druipt tevens van humor!! De soundtrack is tevens top! Tot nu toe is Liberty Rock m'n favoriete radiozender.
Heb echt nog geen minpuntje kunnen vinden aan de game. Wat mij betreft tot nu toe de beste en meest uitgebreide GTA en de beste game van de afgelopen jaren (zoniet de beste die ik ooit heb gespeeld).
Rockstar bewijst met GTA IV dat men wel een hype kan waarmaken. Weer legt GTA IV de lat voor een sandboxgame een heel stuk hoger en zet de nieuwe standaard in het genre, een standaard die naar m'n mening alleen door een nieuwe GTA game gehaald of verbeterd kan worden. GTA is een uniek iets.
Laatst bewerkt: 29 apr 2008