Vanavond nog een exemplaar van de SE edition voor de 360 gekocht bij E-Plaza,iemand had die gecanceld dus heb ik um maar meegenomen.De game had ik al dus deze gaat op Marktplaats en de goodies hou ik lekker zelf*)
Nou bied ik eens op je op marktplaats reageer je niet!! Joke, ik zit al de afgelopen dagen te bieden want wil er niet de volle pond voor betalen en zussie speelt al die hard....eerste indruk was wat bagge maar IEDEREEN die ik ken speel het en wil het toch wel proberen...maar als het weer tegenvalt....Dus! MM gespot ergens in Twente met lage prijs?
Vind het wel mooi dat dit tot nu toe écht een Limited Edition is. Mensen zijn helemaal vergeten wat dat ook al weer betekent.
Mwah, Bij Nedgame zag ik er 4 staan en nog een paar voor de PS3. Ze zijn mss wel Limited maar de prijs is er ook naar en dat zie je aan de verkopen terug. Ik vraag me af hoeveel er zijn gemaakt van die Limited version. Zag trouwens stapels strategy guides bij de MM Groningen liggen voor €16,99
lekker limited als de normale overal uitverkocht is en mensen 90+ moeten neertellen omat alleen de LE nog beschikbaar is.
In eerste instantie zou ik 'm morgen krijgen, maar ik kreeg net (lekker laat ook ) een e-mail dat het niet doorgaat vanwege wederom een tekort. Maar goed, iemand een idee of die in Rotterdam nog ergens te krijgen is voor het liefst €50,00 of heeft iemand hier nog een extra exemplaar waar die vanaf wil? Ik hoor het graag!
Vandaag gezellig voor heel eventjes bij MM Rotterdam Centrum met een medewerker GTA IV aan de man gebracht Vandaag hadden ze 2 nieuwe pallets binnengekregen met ongeveer 400 Xbox360 en 400 PS3 versies. Heb 2 uurtjes daar gestaan en echt bijna iedereen nam GTA IV mee, veel voor de Xbox360 moet ik zeggen. Mensen gingen op den duur ook vragen aan me stellen op welke console de game beter is. Was wel lache, Prijs was trouwens 58,99 want die 48 euro was alleen een dinsdag geldig
Weten mensen toevallig of de MM Amsterdam ook strategy guides heeft? Dan ga ik er morgen ff eentje halen denk ik
Zo, gelijk eentje gereserveerd bij de Intertoys. Ze bellen als die binnenkomt (vandaag dus) edit: Ze kregen er 10 binnen.
Mijn exemplaar is op de 29ste verzonden, beter dat ik 'm snel binnenkrijg. Alleen m'n trackingcode (van gamehubs) is "invalid", meer mensen die dat hebben?
Oké, ik zoek GTA IV nu al heel lang, maar is bijna overal fullprice (65 euro, 60 euro) Nou is het probleem dat ik deze maand al heel veel heb uitgegeven, dus is het max. budget dat ik kan uitgeven, 40 euro. Dus heeft iemand een aanbieding van rond de 40 euro? mvg Steel Dogg
Er is er voor mij ook nog eentje onderweg die maandag zou moeten aankomen, ik kreeg de trackingnr gister pas terwijl de game al op de dertigste verzonden was. (tranckingnr doet t wel , game is In Transit en ligt in Keulen )