1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De 'Waar is GTA al te koop? En koopjes spotten!' thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 apr 2008.

1. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    MM utrecht had maar 250 gekregen, die man daar zei al dat er iets was misgegaan.

2. Cage82

Cage82 Instant Classic

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond nog een exemplaar van de SE edition voor de 360 gekocht bij E-Plaza,iemand had die gecanceld dus heb ik um maar meegenomen.De game had ik al dus deze gaat op Marktplaats en de goodies hou ik lekker zelf*)

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    die maand ook?

4. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    ok wat heeft dat met mij te maken?

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Nou bied ik eens op je op marktplaats reageer je niet!! |:-

Joke, ik zit al de afgelopen dagen te bieden want wil er niet de volle pond voor betalen en zussie speelt al die hard....eerste indruk was wat bagge maar IEDEREEN die ik ken speel het en wil het toch wel proberen...maar als het weer tegenvalt....Dus! MM gespot ergens in Twente met lage prijs?

6. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel mooi dat dit tot nu toe écht een Limited Edition is. Mensen zijn helemaal vergeten wat dat ook al weer betekent.

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Mwah, Bij Nedgame zag ik er 4 staan en nog een paar voor de PS3. Ze zijn mss wel Limited maar de prijs is er ook naar en dat zie je aan de verkopen terug. Ik vraag me af hoeveel er zijn gemaakt van die Limited version.

Zag trouwens stapels strategy guides bij de MM Groningen liggen voor €16,99 :)

8. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    lekker limited als de normale overal uitverkocht is en mensen 90+ moeten neertellen omat alleen de LE nog beschikbaar is.

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    In eerste instantie zou ik 'm morgen krijgen, maar ik kreeg net (lekker laat ook :+) een e-mail dat het niet doorgaat vanwege wederom een tekort. Maar goed, iemand een idee of die in Rotterdam nog ergens te krijgen is voor het liefst €50,00 of heeft iemand hier nog een extra exemplaar waar die vanaf wil? Ik hoor het graag! :)

10. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Vandaag gezellig voor heel eventjes bij MM Rotterdam Centrum met een medewerker GTA IV aan de man gebracht:cool: Vandaag hadden ze 2 nieuwe pallets binnengekregen met ongeveer 400 Xbox360 en 400 PS3 versies. Heb 2 uurtjes daar gestaan en echt bijna iedereen nam GTA IV mee, veel voor de Xbox360 moet ik zeggen. Mensen gingen op den duur ook vragen aan me stellen op welke console de game beter is. Was wel lache,

Prijs was trouwens 58,99 want die 48 euro was alleen een dinsdag geldig

11. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Weten mensen toevallig of de MM Amsterdam ook strategy guides heeft? Dan ga ik er morgen ff eentje halen denk ik :+

12. Cage82

Cage82 Instant Classic

Leuk Bevonden:
    0

Niks was een foutje dat ik op de qoute knop had geklikt*)

13. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Zo, gelijk eentje gereserveerd bij de Intertoys. Ze bellen als die binnenkomt (vandaag dus) :thumbs:

edit: Ze kregen er 10 binnen.

Laatst bewerkt: 3 mei 2008
  14. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Me2 nou maar hopen dat ik er nu wel een krijg :{

15. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb em \o/

16. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Heeft de MM Arena toevallig GTA IV liggen want heb geen zin om voor lucht te gaan :)

17. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn exemplaar is op de 29ste verzonden, beter dat ik 'm snel binnenkrijg. Alleen m'n trackingcode (van gamehubs) is "invalid", meer mensen die dat hebben?

18. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, ik zoek GTA IV nu al heel lang, maar is bijna overal fullprice (65 euro, 60 euro) Nou is het probleem dat ik deze maand al heel veel heb uitgegeven, dus is het max. budget dat ik kan uitgeven, 40 euro.

Dus heeft iemand een aanbieding van rond de 40 euro?

mvg Steel Dogg

19. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Check de Xbazaar, miss. dat je hem daar vind.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Er is er voor mij ook nog eentje onderweg die maandag zou moeten aankomen, ik kreeg de trackingnr gister pas terwijl de game al op de dertigste verzonden was. (tranckingnr doet t wel , game is In Transit en ligt in Keulen :D )

Deel Deze Pagina