Het komt door GTA IV en een console met een lens welke niet goed meer werkt. Hetzelfde gebeurde met de release van Saints Row. Die sandbox games zijn groot, en vergen veel van je 360. Een lens die dus niet volledig goed werkt gaat nu opvallen als je een game als GTA IV speelt.
Ik heb hem dan wel op de PS3, maar ook daar heb ik problemen. Bij het opstarten van het spel wil hij de missie laden maar daar blijft ie hangen. Na een paar keer opstarten doet hij het wel weer maar het is niet helemaal normaal volgens mij. En het enige spel waar ik dat bij heb is GTA IV. Al mijn andere PS3 games draaien perfect. En heel toevallig heeft een kennis van ook een PS3 en hij heeft exact hetzelfde met GTA IV. Ook daar blijft het spel hangen tijdens het opstarten van het spel.
Tijdens de release van Saints Row gebeurde exact hetzelfde. Overal op fora las ik erover en zelf heb ik het spel een dag of twee kunnen spelen voordat mijn 360 het spel niet meer wilde spelen.
Ik snap dat mensen die er geen last van hebben roepen dat het toevallig is, maar daar geloof ik dus helemaal niets van. Mijn PS3 heeft nooit problemen en nu opeens met GTA IV (en alleen met GTA IV) start hij vaker niet op dan wel. Nee, dat is geen toeval.
Laatst bewerkt: 5 mei 2008