1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV Veroorzaakt ''Problemen'' Op Xbox 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door loeno, 4 mei 2008.

1. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Zelfde verhaal wat mensen dachten met Forza 2.. ;)

2. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Net is GTA hier 3 keer vastgelopen, 2 freezes en 1 dirty disc error! Disc is gewoon als nieuw! Verder regelmatig last van popup. Deze (4e 360!) is net 3 dagen terug van reparatie! Nu maar weer opsturen ter reparatie...|:-

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb ook foutmeldingen (cd niet leesbaar). En nu zitten er krassen op de cd. Heel vaag, ik had dit (toevallig ;)) ook al met Forza, maar andere spellen zijn krasvrij. Echt een gek probleem. Waarom hebben niet al mijn spellen krassen? Komt het nu door GTA (en toen Forza) of door de 360?

Laatst bewerkt: 5 mei 2008
  4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het komt door GTA IV en een console met een lens welke niet goed meer werkt. Hetzelfde gebeurde met de release van Saints Row. Die sandbox games zijn groot, en vergen veel van je 360. Een lens die dus niet volledig goed werkt gaat nu opvallen als je een game als GTA IV speelt.

Ik heb hem dan wel op de PS3, maar ook daar heb ik problemen. Bij het opstarten van het spel wil hij de missie laden maar daar blijft ie hangen. Na een paar keer opstarten doet hij het wel weer maar het is niet helemaal normaal volgens mij. En het enige spel waar ik dat bij heb is GTA IV. Al mijn andere PS3 games draaien perfect. En heel toevallig heeft een kennis van ook een PS3 en hij heeft exact hetzelfde met GTA IV. Ook daar blijft het spel hangen tijdens het opstarten van het spel.

Tijdens de release van Saints Row gebeurde exact hetzelfde. Overal op fora las ik erover en zelf heb ik het spel een dag of twee kunnen spelen voordat mijn 360 het spel niet meer wilde spelen.

Ik snap dat mensen die er geen last van hebben roepen dat het toevallig is, maar daar geloof ik dus helemaal niets van. Mijn PS3 heeft nooit problemen en nu opeens met GTA IV (en alleen met GTA IV) start hij vaker niet op dan wel. Nee, dat is geen toeval.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb werkelijk nog nergens last van gehad. Met geen enkel spel, dus nu ook niet met GTA IV. En ik heb er toch ook al de nodige uren opzitten! :)

6. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb op mijn Ps3 helemaal geen problemen, speelt perfect op hier en daar een frame-drop na. En ik heb er toch ongeveer al 25 uur spelen opzitten. Een maat van mij heeft op zijn Ps3 ook helemaal geen problemen. Zijn broertje daarentegen kreeg een unreadable disk error op zijn 360.

7. crowbar

crowbar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde ervaren op de PS3. Om het spel weer in 1 keer te laten werken, moet je in XMB achteraan bij je account & friends, je eigen account offline zetten. Je spel start dan wel weer in 1 keer op. Daarna kan je ingame via de telefoon wel weer insignen.

8. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen vastlopers of rods gehad tijdens GTA (langste sessie dik 6 uur), soms klein beetje framedrops maar dat mag eigenlijk geen naam hebben.

Mijn xbox is nog van de release en is 1x na een ROD opgestuurd geweest (nieuw mainboard) de dvd lezers maken wel ontiegelijk vele herrie.

De garantie van de release 360's is er nu af toch ? of verstrijkt deze termijn in december 2008.?

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Yep, 3 jaar garantie. De launch 360's uit december 2005 hebben nog maar een garantieperiode tot aan december 2008. Als je launch 360 na december 2008 kapot gaat (en de kans dat hij kapot gaat is vrij groot), dan moet je betalen voor een reparatie.

10. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    De kans dat hij de eerste jaren na de garantie kapot gaat is vrij klein. Als hij het al 3 jaar volgehouden heeft dan gaat hij daarna ook niet snel meer kapot.

Zoiezo gaat de xbox echt niet bij iedereen kapot. Ik heb zelf nog nergens last van gehad. En van mijn 7 vrienden die een xbox hebben. Heeft er ook maar 1 ergens last van gehad.

11. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne loopt af en toe 3 seconden vast hebben jullie hier ook last van? Of zal ik een nieuw spel halen?

12. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Had er gister ook last van, mn schoonbroertje wou ff GTA spelen op zijn xbox, zegt ie van, ja hij loopt vast tijdens het laden. Dus ik ff in mijn Xbox geprobeerd, en inderdaad tijdens t laden liep ie vast :x.
    Nou dvd schoon gemaakt, kreeg ik een Dirty Disc error.
    Toen de dvd weer schoongemaakt :p en jeeeej hij doet het weer:thumbs:
    Hoop niet dat het weer gebeurt =(

13. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen een probleem gehad tijdens het spelen van GTA. Ik geloof er ook helemaal niks van je console kapot kan gaan door GTA, als je console kapot gaat tijdens GTA is dit gewoon toeval. Dat je er veel over leest op internet komt doordat vrijwel iedereen de game gekocht heeft. Mijn xbox ging dood tijdens het spelen van Halo 3, het was in de week dat deze game gereleased was en iedereen zei toen ook dat hun console kapot ging door Halo 3. Het is elke keer weer hetzelfde verhaal, de reden dat je xbox de pijp is uitgegaan komt door de kwaliteit van je xbox en niet door een game als GTA...

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Je Xbox360 gaat zeker niet stuk van GTA IV. Je Xbox was dan al niet goed meer, maar een grote game als GTA IV zorgt er gewoon voor dat het dus zichtbaar wordt. Ik geloof zeker dat dat zo is. Ik had het met Saints Row, die draaide mijn 360 na 2 dagen niet meer, maar de rest van mijn games wel gewoon. Een week later deed mijn Xbox het helemaal niet meer.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat geloof ik ook niet nee. Denk eerder dat er dan al wat mis is met je 360. Heb nog nooit meegemaakt dat een game een console sloopt. Een game zoals GTA IV geeft je console wel op z'n donder en dat kan nu net de druppel zijn...

16. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Van de week hoorde ik het ook op de radio, dat de lens toch wel kapot ging. Je kan het geloven of niet.

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb het ook op de radio gehoord en in de krant gelezen. Maar dat zijn mensen die er geen verstand van hebben. Een game als GTA IV is gewoon zo groot dat een slechte lens daar moeite mee heeft. Ik geloof nou niet echt dat een game een console daadwerkelijk stuk maakt.

18. TDF GANGSTER NL

TDF GANGSTER NL STB MEMBER

Leuk Bevonden:
    0
    dit zijn mensen die TOEVALLIG GTA gekocht hebben en hun Xbox begeeft het,
    net zoals GOW ook veel mensen die het spel gekocht hebben en xbox kapot.
    Maar luister nou het is mij bij FULL AUTO gebeurt xbox 2 maanden oud ik koop een nieuw spel laser kapot,
    En ja om nou te zeggen dat FULL AUTO grafisch te gek is dan spoor je niet :D

HET IS GEWOON TOEVAL!

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Knap.... Je weet goed gebruik te maken van je Caps Lock.

Het is geen toeval..... En dat zeg ik je zonder Caps Lock. Toch heb ik gelijk en jij niet. Denk ik. Wat jij?

20. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat hier toch niet om gelijk hebben???

Deel Deze Pagina