Pro Evolution Soccer 2008 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

  1. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben Game Over gegaan met Man Red jammer genoeg :mad:
    Iemand tips voor een leuke nieuwe club?
     
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ben zelf met Newcastle United goed opweg.
    Vind het altijd wel leuk om met wat minder goede teams te voetballen.
    Kies ook eigenlijk altijd in het begin voor die onbestaande voetballers. :)
     
  3. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Newcastle is inderdaad een leuk team.
    Ik begin zelf idd liever ook met kleinere teams, de subtoppers meer.
    Iemand anders nog tips?
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2008
  4. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Newcastle is wel leuk team ja, vooral met Martins die 99 speed en 99 acceleration heeft.

    Ikzelf speel nu met Birmingham City. Is wel lastig, maar met een 4-2-3-1 opstelling (defensief) lukt het vrij goed. Ik probeer nu Manchester United op te kopen, maar kon alleen Park krijgen (een van de beste, maar goedkoopste).
    De reden waarom ik Birmingham City koos is omdat ik daarmee op het moment ook Online Soccer Manager (OSM) speel. Daardoor ken ik de spelers en das leuk.

    Op hoeveel sterren (moeilijkheid) spelen jullie eigenlijk? Ik op 4.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2008
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon het moeilijkst. In de Leagues speel ik in PES08 met subtoppers zoals The Spurs, Fiorentina en Atletico Madrid. Is wat meer een uitdaging dan met een topteam, mijn doel is echter om ooit nog eens met een degradatiekandidaat kampioen te worden :) Is denk ik één van de grootste uitdagingen van het spel.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, dan moet je met de Graafschap of zo eens proberen de Master-league te spelen ;)
     
  7. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel op Amateur, ik speel het spel pas 1,5 week ;)
     
  8. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een tijdje terug met Lille de Franse Ligue 1 gewonnen, maar dat is meer een subtopper. Tegen de topclubs ging het eigenlijk veel makkelijker dan tegen de mindere teams. Werd op doelsaldo kampioen geloof ik :9

    Andere leagues gewonnen met Arsenal, Ajax, Real en AC. Ik ga binnenkort zo'n league eens beginnen met een club als Levante of Napoli.

    ML op top player en default players met any team, is vrij degradatie kandidaat waardig imo. In het begin heel lastig, maar na een tijdje niet meer, dat is wel jammer. Alleen in de cups wil ik nog wel eens tegen een slippertje oplopen.
     
  9. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben met Newcastle begonnen in de ML, met Willem II speel ik nog steeds in de gewone Eredivisie ;)
     
  10. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat Top Player zo irritant. Ik heb namelijk het idee dat de computer niet zozeer beter is, maar dat mijn spelers slechter presteren. Zo wint de computer vrijwel altijd kopduels (waardoor ze 50% van de corners scoren) en zijn mijn spelers fysiek veel slechter waardoor ik vaak van de bal afgelopen wordt. Zo heb ik niks meer aan Rommedahl (ajax) z'n snelheid omdat hij bij een duwje meteen op de grond ligt.
    Ook irritant dat ze vrije trappen van tot 25 meter in de kruising trappen. Oke, ik wordt ook wel eens uitgetikt, maar deze dingen overkwamen mij zo vaak dat ik maar Proffesional doe. Dit is dan wel een tikje te makkelijk, maar ik heb tenminste normaal voetbal.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja he dat heb ik ook zo vaak. Dan haal ik die doorgebroken speler neer, krijg ik rood, denk ik; nou liever dan een goal. Gaat die vrije trap er alsnog keihard in. Dat is zuur 8)
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Momenteel speel ik met mijn eigen gemaakte team: FC United. Wist eigenlijk geen betere naam, maar ik kan hem altijd nog aanpassen. Mooie tenues gemaakt en de volgende spelers gekocht: Sionko (Een SS van het nationale Tjechië team), Huntelaar (Die bijna 90 shot accuracy heeft, top speler!), Modric, Defour, Niemi (een keeper) en De Ridder. Erg snel en behendig aan de zijkanten. Momenteel speel ik 4-3-3.

    ---------------Niemi---------------
    Giersen-Boumann-Kompany---El Moukbari
    ---------------Dodo----------------
    --------Modric--------Defour-------
    --De Ridder-------------------Sionko-----
    -----------Huntelaar------------

    Alleen speelt Sionko niet zo goed dit seizoen. Vorig seizoen, waarmee ik eerste ben geworden stond hij achter Huntelaar en soms naast en was hij top scoorder en assist leader. Hij is ook rechtsbenig dus ik ga hem denk weer naast Huntelaar neerzetten. Alleen weet ik niet waar ik dan De Ridder zal plaatsen, misschien op het middenveld. Ik wilde ook eerst zo'n snelle winger kopen van Celtic, Beasley heette hij volgens mij. (Speelde hij niet bij PSV?) maar die wilde telkens niet kopen.

    Ik dacht btw dat ik in de Eredivisie terecht zou komen.. niet dus. Nu speel ik tegen een eigen gemaakte league tegen Barcelona, Real Madrid, Porto, Bayern München en de rest v/d spaanse teams. En nu ook een niveau moeilijker.
     
  13. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Beasley is van Glasgow;)..en komt iid van PSV. Iemand die al wat info heeft over PES 2009? vind deze PES echt zwaaar tegenvallen, speel alleen maar online en élke match heb ik wel een laggy moment of dat ineens de bal ergens anders is.. mensen die online wat potje willen spelen, PM me!
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nog geen info gehoord over PES 9 nee...
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Lekker belangrijk ook eigenlijk. Dit wordt het eerste jaar dat ik me totaal niet bekommer om een nieuwe PES. PES 2008 is niet best en het online gebeuren (=toch echt de toekomst van gamen, sterker, daar gaat het bij veel gamers nu al om) is zo intens slecht dat ik van PES 2009 helemaal niets verwacht. Ik verwacht geen nieuwe engine en zonder een nieuwe engine hoef je van PES 2009 niet te verwachten dat het vernieuwingen met zich meebrengt. De engine is al tot zijn maximum gebruikt.
     
  16. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik denk ook niet dat ze met een nieuwe engine komen. Echter de graphics zijn, ook al vind ik ze nu oerlelijk, de ps2 graphics vond ik op de een of andere manier toch levendiger overkomen, niet belangrijk. Ze moeten de gameplay behoorlijk verbeteren en ook kleine irritatie punten.
    • Zo moet het verdediger beter uitgewerkt worden.
    • Player switchen moet ook beter.
    • Snellere inworpen, vrije trappen etc.
    • Het schieten moet beter. Als je met je zij of rug naar het goal staat gaat de bal altijd over ook al tik je de schietknop heel zachtjes in. En afstandsschoten moeten beter. Ik mis het scoren van ver zoals op de ps2 versie.
    • 1 op 1 scoren gaat heel moeilijk. De keeper eerst uitspelen geeft je een betere kans. En dat is vreemd. En de meest onlogische schoten op goal gaan er juist wel in. Dit klopt niet.
    • Lob moet worden verbeterd.
    • Sprinten moet als minder overdreven factor verwerkt worden.
    • Animaties kunnen veel beter.
    • Online moet beter.
    • Punten toewijzing voor online moet beter
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2008
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ach, het heeft geen zin eigenlijk, om hier te schrijven wat er verbeterd moet worden, want Konami leest dit niet. Schijnt dat ze in dat opzicht wel samenwerken met PESFan.
    Maar goed, laat ik voor de gezelligheid dan zeggen wat ik belangrijke toevoegingen vind:
    - online staat voorop: Dat moet nu op het niveau zoals vele andere spellen ook zijn en niet van het niveau van de vorige eeuw.
    - Tweede belangrijke verbetering moet zijn het passen/dribbelen/schieten met manuele control, zoals dat ook bij FIFA is. Dit waren ze voor PES 2008 al van plan, maar is er door tijdgebrek niet gekomen. Dat moet dus nu haalbaar zijn.
    - Punt drie voor mij is de balans tussen aanval en verdediging. Liefst zoals het bij PES 5 was. Nu is verdedigen veel moeilijker omdat de aanvallertjes allemaal super wendbaar zijn en zelfs de grootste kruk kan als aanvaller langs een verdediger glippen. Dat moet dus weer gecorrigeerd worden naar het niveau van PES 5.
    - Alle andere zaken zijn minder belangrijk; bovenstaande drie punten zijn het belangrijkst.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2008
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582

    Ze hebben allang contact gehad met PESFan, die hadden een speciaal subforum opgericht met klachten waarop je Yes of No kon stemmen, en als er een stelling was met honderd keer Yes werd het naar Konami verstuurd.
     
  19. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    konami had toch zelf al gezegd dat PES2008 maar een beginnetje was vergeleken met het volgende deel waar ze hard aan bezig waren. Dit klonk toen zo raar van, wat moeten we dan met 2008? Ik vind het alsnog een hele verbetering op vorige delen, grafics zijn voor mij al mooi (heb HD ja) en gameplay vind ik stuk beter geworden. Oke, er komen steeds nieuwe fouten bij, maar als konami zegt dat dit pas het begin is dan heb ik wel vertrouwen in het volgende deel.
    Wel irritant is dat ik me soms weleens erger aan foutjes waarvan ik denk, ik speelde de bal toch echt ergens anders heen of weet ik het wat, om vervolgens een ander spel te pakken. Maar soms blijf ik dit spel spelen totdat zoiets gebeurd omdat ik het naar me zin heb en deze foutjes gebeuren bij mij steeds minder naarmate een nieuwe PES uitkwam. Dus... gedult en vertrouwen dat moeten we houwen.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Ik wacht in ieder geval wel wat reacties af, voordat ik PES2009 blind koop net als alle andere PES games.
     

Deel Deze Pagina