Voor de demo had ik eigenlijk maar één keer iets van de game gezien en dat was op Gamekings. De game werd daar onderhand aangekondigd als de nieuwe messias. En daar is totaal geen sprake van naar mijn mening. Ten eerste de controls. Vind de controls niet lekker, vind de auto's echt enorm zweverig aanvoelen. Ik heb niet het gevoel dat ik echt op de baan rijd met een auto, het voelt gewoon zweverig aan. Grafisch heb ik het idee dat ik Need for Speed zit te spelen (vind het grafisch dus niet al te spectaculair). Wat ik er echt niet uit vind zien, zijn de animaties van de armen + het stuur. Bij het kleinste tikje aan de stick begint het stuur als een malle te draaien. Kan de game nou ook niet bepaald ergens plaatsen. Aan de ene kant wil het een simulator zijn en aan de andere kant wil het een arcade / NFS game zijn. Met als gevolg dat je twee verschillende stijlen door elkaar heen hebt en dat vind ik niet werken. Enige positieve puntje aan de game vind ik de crashes. De rest weet me totaal niet te boeien.
Laatst bewerkt: 8 mei 2008