1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

  1. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Iemand al een tijd neergezet voor de time trial? ik heb net een 1.17.56 neergezet was helemaal blij had Codemaster WR aan puin gereden, kijk ik net op internet voor leadersboards rijden er mensen 1.14 of 1.15 hun doen echt wat anders als ik kan niet anders, en besturing is echt zo arcade als wat niks sim aan.. maar wel fungehalte en dat is ook belangrijk
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Besturing zuigt echt vind ik :9 Schade model maakt wel een hoop goed. Ik kom zelf ook niet onder het WR van Codemasters maar ga het ook niet meer proberen. Ik vind hem toch tegenvallen.
     
  3. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik wil wel ff racen kheb je toegevoegd op Live.

    Mochten dr nog meer mensen zijn die willen racen voeg me maar toe:

    Kuttekop
     
  4. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Sta momenteel 1e in de ranking: 1.14.77 :)
     
  5. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Me eerste indruk van het spel was klote maar later pakte ik de 3de races in de stad en daar kreeg ik me toch een *piep* van. Tering wat ziet dat er dan opeens mooi uit. Vind het wel klote dat wanneer je echt serieus wil gamen online en een of andere gefrustreerde speler (nog niet meegemaakt) kan het niet winnen dat hij je gaat rammen en jou wagen helemaal naar de mallemoer is en zn maat die ook bijv dan mee raced gewoon de race kan gaan winnen.
    Hoop dat dit een beetje duidelijk is want ik ben doodmoe :b:
     
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ze bedoelen meer dat het sturen arcade is. 1 tikkie aan je stick en je bent al op de andere helft van de baan.
     
  7. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Serieus? hoe heb je dat geflikt dan? manual? tcs uit? nog tips om de bochten chill te nemen in deze arcarde game :)
     
  8. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op 1.15.55...
    Kom er niet onder..

    Ik heb in de time trial alle hulpmiddelen aanstaan!
    Iemand tips?
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor de demo had ik eigenlijk maar één keer iets van de game gezien en dat was op Gamekings. De game werd daar onderhand aangekondigd als de nieuwe messias. En daar is totaal geen sprake van naar mijn mening. Ten eerste de controls. Vind de controls niet lekker, vind de auto's echt enorm zweverig aanvoelen. Ik heb niet het gevoel dat ik echt op de baan rijd met een auto, het voelt gewoon zweverig aan. Grafisch heb ik het idee dat ik Need for Speed zit te spelen (vind het grafisch dus niet al te spectaculair). Wat ik er echt niet uit vind zien, zijn de animaties van de armen + het stuur. Bij het kleinste tikje aan de stick begint het stuur als een malle te draaien. Kan de game nou ook niet bepaald ergens plaatsen. Aan de ene kant wil het een simulator zijn en aan de andere kant wil het een arcade / NFS game zijn. Met als gevolg dat je twee verschillende stijlen door elkaar heen hebt en dat vind ik niet werken. Enige positieve puntje aan de game vind ik de crashes. De rest weet me totaal niet te boeien.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2008
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    Zelfs dat vind ik niet heel bijzonder. Ik heb het kwa tegenstanders en crashes allemaal gezien in de vorige delen (TOCA/DTM).

    Schade is ook verre van realistisch, ondanks dat ik op Basic de eerste rondjes speel, je moet wel verdomd vaak crashen wil je een negatief effect krijgen aan je wagen.
     
  11. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind juist de besturing wel fijn, een keertje arcade :)
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind het ook niet bijzonder. Maar het was het enige aardige dat ik aan de game kan ontdekken.

    Een goed voorbeeld hiervan is het volgende: besloot met de BMW tegen de richting in te rijden om vervolgens vol op een andere auto in de rijden. Ik knal vervolgens met dik 230 km/h frontaal op een auto. Ik had alleen een scheur in m'n ruit, een losse voorbumper en een opgerolde motorkap. Ik kon gewoon prima doorrijden en die andere auto ook........
     
  13. Celsius

    Celsius Brrr!

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat het schademodel realistisch is, betekent niet automatisch dat de besturing niet arcade kan zijn.

    Het ziet er allemaal redelijk gelikt uit, leuke visuele aardigheidjes die je doen geloven dat er heel wat aan zit te komen tijdens een race. Maar dan, een cheap-ass bagger arcade besturing. Meer kan ik er niet van maken. Wel een erg coole slow-motion.

    Veel pretenties en weinig inhoud, wat deze demo aangaat dan. Al met al was ik alles behalve onder de indruk van het geheel.
     
  14. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit spel meesterlijk vet, als is gewoon goed het is niet te moeilijk en als je de settings moeilijker maakt dan is het nog steets te halen voor je gevoel. Ook al wordt je 14de en het is zelf vet ook al wordt je 14de je vecht echt om elke plek.
    Ik weet wat ik ga doen 6 juni naast Ninja Gaiden II kopen :D
     
  15. Celsius

    Celsius Brrr!

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt dat oordeel zelf ook snel klaar. Pot verwijt de ketel?

    Dat jij het helemaal geweldig vindt, betekent natuurlijk niet dat iedereen dat dan maar moet vinden. Beetje jammer dat je dan gaat verkondigen dat de mensen die het niet met je eens zijn, zich er blijkbaar niet genoeg in hebben verdiept.
     
  16. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Dat de besturing beter kan oke, maar er niet realistisch of super mooi uitziet :x khoop een full hdtv en vraag er een kwijl bakje bij.
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Boxmeer, daar woon ik ook!
    Ik ben de demo nu aan het downloaden.
     
  18. snake06

    snake06 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    1
    Besturing is echt jammer. Precies hetzelfde als bij colin McRae Dirt.
    Had wel iets beter gemogen.

    Grafish _O_ _O_ _O_ (1080p):thumbs:
     
  19. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    besturing wel vaag als je de camerapositie achter de auto neemt. De in-car-view daarentegen is echt super. Je voelt echt elke hobbeltje en het rijdt buitengewoon super.
     
  20. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Je staat nu alweer 8ste....

    Jammer ik zou graag zien dat iemand op XBW die BMW mocht winnen!
    Maar misschien kan je nog een betere tijd neerzetten?

    1ste tijd is nu: 01:14.56

    Good Luck!
     

Deel Deze Pagina