De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

1. Arsenal FC

17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    sparta opene bij de eerste 6 :+

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vergeten hoe Sparta het de laatste keer deed met Rijkaard aan het roer?8)

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Historische gebeurtenis!

4. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Let maar op Rijkaard gaat naar Chelsea toe en gaat weer lekker met Ten Cate samen coachen. Had dat laatst ook vernomen uit een betrouwbare bron.

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Die geruchten gaan al maanden......

6. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
  7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    van waar de bron 215 ? vanwaar de bron dat je er maar 90 mag ?.Hij is trouwens uitgeweken voor iets.Zeker weten voor je zoiets post.90 op een autosnelweg jongen toch.Maar oke jouw mening zeker.spijtig maar oke jouw mening

Laatst bewerkt: 9 mei 2008
  8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Staat bij de reacties op de pagina die jij postte.. Damn van die auto is trouwens niet veel meer over zeg :eek:

9. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Hij week nergens voor uit, hij viel in slaap.

10. cv8x

cv8x Gekkenhuis

Leuk Bevonden:
    0
    Een trieste gebeurtenis, dat is een feit. Ik heb enkele foto''s gezien van het ongeval en ik zelf ben van mening dat hij te hard gereden heeft. Van die auto (een porsche geloof ik) was echt helemaal niks meer heel..

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    was een roddel.Maar ik ga er niet over zagen.Als je hem kende zou je echt anders denken en weten

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Was van gisteren, maar wil het hier nog wel ff kwijt. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Guardiola was een groot voetballer en doet het nu ook goed bij de jonkies, maar hij heeft weer totaal geen ervaring op het hoogste niveau. Ook wel leuk om te lezen, maar het lijkt me allemaal speculaties:

Ik vind dat hij een erg net lijstje heeft samen gesteld. Zelf zou ik denk ik toch Eto'o en Deco maar verkopen. Kan veel mee verdiend worden en beiden brengen voor mijn gevoel te veel onrust. Dat hij Yaya Touré op de lijst van verkopen zet, vind ik wel vaag. Bij Giovanni roep ik al een tijdje dat die maar eens verhuurd moet worden. Kan hij zich ergens anders verder ontwikkelen. Verkoop is wat mij betreft wel erg rigoreus.

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Eto'o en Deco maar verkopen omdat ze misschien te veel onrust veroorzaken? Lijkt me een beetje ongegrond, ik weet niet wat je wilt overhouden maar Eto'o wou je toch niet serieus zomaar 'wegdoen'? Edmilson zelfde verhaal, veel blessures gehad maar verkopen.. En Touré wordt juist lovend over gesproken voor de balans op het middenveld. Lijkt me inderdaad een beetje speculatief.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Edmilson laat niks meer zien. En Eto'o zorgt gewoon voor onrust. Gezeik met Ronnie en Rijkaard heeft de teamspirit (of hoe je het ook wilt noemen) niet goed gedaan. Daarnaast presteert hij ook al een tijd niet meer zoals hij dat voorheen deed. Deco is vergelijkbaar met Ronnie op het punt dat hij teveel feest en te weinig zijn verantwoordelijkheden voor het team ziet. Hij speelde de laatste tijd wel weer wat beter, maar de echte chemie is weg. Nu heeft dat ook met de algehele vorm van het team te maken, maar ik zie het persoonlijk niet echt meer in hem zitten. Ik wil gewoon spelers die zich 100% geven voor hun team.

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Deco hadden ze vorig jaar al moeten verkopen. Zelfde geld helaas ook voor Ronnie. Eto'o heb ik altijd een misselijk mannetje gevonden. Ook al is die erug goed. Maar we zullen zien als straks de transfermarkt open gaat.....

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    dubbelke sorry , de tweede is af

Laatst bewerkt: 10 mei 2008
  18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als je tegen een boom aanrijdt is hetzelfde als je tegen een betonnen muur op rijdt. Een eik die er al honderden jaren staat is niet zomaar om te krijgen. De wortels zitten diep in de grond. En ook al knal je met een enorme snelheid er tegenaan, het is niet om te krijgen.

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    tja, dat is nochtans een stuk waar je 120 mag ,doch het wegdek is op zijn belgisch..wat een abonimabele staat weergeeft,daarbij komt dat die weg zich zo'n twee meter boven de rest van het landschap bevindt....
    En vooral géén vangrails langs de rechterzijde....
    Eén stuurfoutje ,en je hebt het vlaggen zeker weten,en daarvoor hoef je helemaal géén 200 per uur te rijden...Ik ken dan stuk weg méér dan voldoende....

Tja ,het was een porsche cayman, supersnel en superlicht...
    Maar dat neemt niet weg dat je met zwaardere wagens net zo dodelijk kan crashen aan minder hoge snelheden..
    Bomen gaan niet opzij mijn beste,lantaarnpalen en verkeerslichten knakken na zulk een impacten en vallen om waarbij de energie van het impact wordt afgeleid...Bomen niet, als je ze raakt ,krijgt je geheid een mep terug door de energie van het impact die je in die boom stuurt en die je gelijk kaartje retour geeft met dodelijk gevolg voor de auto én de inzittenden...
    Maar we zullen hem gedenken vanavond in ons klein stadionnetje in mechelen...Verleden week hebben wij die overleden GBA supporter ook geëerd toen we op bezoek bij beerschot waren en ons clublied "you'll never walk alone" gezongen als blijk van meedeleven...samen met een groot spandoek waarop stond " tranen hebben géén kleur...rip maarten".....
    En nu zaterdagavond om 20h00 zullen we wéér dit lied zingen en dit terwijl we onze sjaals hoog boven het hoofd houden en met harten die zwaarder wegen dan ons gemoed ,ten teken als respect voor een speler die in alle clubs waar hij gespeeld heeft een geweldig goede diepe indruk gemaakt heeft als mens zijnde...En wij zullen treuren om de mens sterchele...en bij ieder doelpunt zullen we met onze linkerhand zijn wuifbeweging ala luca toni maken .....

20. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Dat levert altijd mooie beelden op. Als is het filmpje een beetje slecht.

Ferry van Vliet: De Graafschap - NAC.

Laatst bewerkt: 10 mei 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina