GTA IV Achievements [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 18 apr 2008.

  1. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    net ff Top of the food chain gehaald. Teamplayer and Take it for the Team had ik gisteren al gehaald. Nu resten mij slechts nog 2 multiplayer achievements. Gain the Highest rank <---te doen . Let sleeping Rockstars Lie <---A..B..S..O..L..U..U..T ONMOGELIJK. Nouja dat zeg ik nou wel. Maar ik ben al in een keer in de match gekomen met zo'n rockstar vent . hij had een floating title boven zen naam met "rockstar" dus ik neem aan dat het er een is. Iedereen in de lobby was ook van "OMG a rockstar guy "dus ik dacht "KASSA!". wat bleek....meneer zat in mijn eigen team. Ik denk dat dit toch wel een van mijn meest memorabele dieptepunten in mijn gehele gamegeschiedenis mag worden genoemd.
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    /onmogelijk zijn... (Top of the Midnight Club en Let Sleeping Rockstars Lie)

    @ Hierboven: Omg, dat is dus klote.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2008
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Sommige mensen hebben die 1e en die 2e wordt misschien viral.
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Heeft iemand mischien een goede map voor flying rats? Met die van mij nou doe ik 20 minuten erover om er eentje te vinden :mad:.
     
  5. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    mss een tip om zo'n BradyGames Guide Book te kopen, voor 20 euro bij de FRS
     
  6. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Top of the Midnight is echt niet onmogelijk. Ik heb al 6 tellende races daarvoor. De andere haal ik zeker ook wel. Vind het alleen jammer dat ik Taking one for the team niet heb gekregen, heb alle teamgames al wel gewonnen :):

    Dus die zal ik ook wel nooit meer krijgen.. kutglitch!
     
  7. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Vandaag game uitgespeeld :) You Won en Liberty City Minute gehaald.. toch wel blij dat ik deze laatste nog gehaald heb, heb het in 28 uur geklaard :) Nu kan ik lekker gaan kutten, jumps halen, veel dingen doen met maten... Moet Brucie nog even goeie vriend maken voor zn heli service
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vind het wel zonde dat de tijd dat je fun maakt in Liberty City en geen missies aan het doen bent ook telt voor Liberty City Minute. Had binnen no-time de 30 uur al gepasseerd zonder ver te zijn in de game met missies. :+
     
  9. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad je zit zo aan de 30:9 Maar hoe kun je die archievment halen dat je 5 min. lang moet overleven met 6 sterren? Geen zin alle pagina's af te gaan;) Maar heb al geprobeerd door auto voor internet café te zetten en naar die pedo site te gaan, dan iedereen uitmoorden maar kom niet verder als 5sterren|:- En heb alle 3 de eilanden al, anders zou je nog met helicopter etc naar het 3e eiland kunnen maar dat werkt ook niet, help_O_
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2008
  10. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die 5 sterren is wel goed idee.. En dan roman bellen en hem je naar helemaal andere eind vd map laten brengen. Onderweg zoveel mogelijk cops neerschiete etc.. Zou opzich ook moeten lukken ;)
    En dan telkes je waypoint veranderen.
     
  11. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Wennig Roman bellen aangezien als je buiten komt je meteen een paar kogels door je harses hebt:9 maar iemand enig idee om die archievment te halen?
     
  12. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand de Taking it for the Team-achievement hier al? Heb hem nog steeds niet? :mad:
     
  13. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    die 6 sterren 5min was echt simpel,

    je neemt een chopper en land ergens, en begint iedereen neer te knallen net zolang totdat je 6 sterren hebt en dan vliegen maar
     
  14. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    owkee dankuuuu:b:
     
  15. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is 400 minuten nou in een mensenleven? :+
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ben nu bezig met duiven zoeken :+. 75,00% van het spel atm.
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wanneer en hoe krijg je nou de Achievement "Driving Mr. Bellic", want ik ben al wat verder en heb al verschillende missies achter de rug. Verder speel ik al voor Taxi en rijd ik mensen rond. Doe ik iets verkeerd of zo? :{
     
  18. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat zijn wiskundelessen nou in een mensenleven? :+
     
  19. SysanApse

    SysanApse Guest

    Met Roman boven de ( 70 ? ) % bevriend zijn.
    Dan belt hij je en kan je gartis door hem laten rond rijden+ achievement :b:
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.039
    Leuk Bevonden:
    9.593
    Moet die 'Top of the Food Chain' nou in 1 game worden gehaald? Het is die van 20 pistol kills.
     

Deel Deze Pagina