net ff Top of the food chain gehaald. Teamplayer and Take it for the Team had ik gisteren al gehaald. Nu resten mij slechts nog 2 multiplayer achievements. Gain the Highest rank <---te doen . Let sleeping Rockstars Lie <---A..B..S..O..L..U..U..T ONMOGELIJK. Nouja dat zeg ik nou wel. Maar ik ben al in een keer in de match gekomen met zo'n rockstar vent . hij had een floating title boven zen naam met "rockstar" dus ik neem aan dat het er een is. Iedereen in de lobby was ook van "OMG a rockstar guy "dus ik dacht "KASSA!". wat bleek....meneer zat in mijn eigen team. Ik denk dat dit toch wel een van mijn meest memorabele dieptepunten in mijn gehele gamegeschiedenis mag worden genoemd.
/onmogelijk zijn... (Top of the Midnight Club en Let Sleeping Rockstars Lie) @ Hierboven: Omg, dat is dus klote.
Heeft iemand mischien een goede map voor flying rats? Met die van mij nou doe ik 20 minuten erover om er eentje te vinden .
Top of the Midnight is echt niet onmogelijk. Ik heb al 6 tellende races daarvoor. De andere haal ik zeker ook wel. Vind het alleen jammer dat ik Taking one for the team niet heb gekregen, heb alle teamgames al wel gewonnen : Dus die zal ik ook wel nooit meer krijgen.. kutglitch!
Vandaag game uitgespeeld You Won en Liberty City Minute gehaald.. toch wel blij dat ik deze laatste nog gehaald heb, heb het in 28 uur geklaard Nu kan ik lekker gaan kutten, jumps halen, veel dingen doen met maten... Moet Brucie nog even goeie vriend maken voor zn heli service
Vind het wel zonde dat de tijd dat je fun maakt in Liberty City en geen missies aan het doen bent ook telt voor Liberty City Minute. Had binnen no-time de 30 uur al gepasseerd zonder ver te zijn in de game met missies.
Inderdaad je zit zo aan de 30 Maar hoe kun je die archievment halen dat je 5 min. lang moet overleven met 6 sterren? Geen zin alle pagina's af te gaan Maar heb al geprobeerd door auto voor internet café te zetten en naar die pedo site te gaan, dan iedereen uitmoorden maar kom niet verder als 5sterren En heb alle 3 de eilanden al, anders zou je nog met helicopter etc naar het 3e eiland kunnen maar dat werkt ook niet, help
Dat van die 5 sterren is wel goed idee.. En dan roman bellen en hem je naar helemaal andere eind vd map laten brengen. Onderweg zoveel mogelijk cops neerschiete etc.. Zou opzich ook moeten lukken En dan telkes je waypoint veranderen.
Wennig Roman bellen aangezien als je buiten komt je meteen een paar kogels door je harses hebt maar iemand enig idee om die archievment te halen?
die 6 sterren 5min was echt simpel, je neemt een chopper en land ergens, en begint iedereen neer te knallen net zolang totdat je 6 sterren hebt en dan vliegen maar
Wanneer en hoe krijg je nou de Achievement "Driving Mr. Bellic", want ik ben al wat verder en heb al verschillende missies achter de rug. Verder speel ik al voor Taxi en rijd ik mensen rond. Doe ik iets verkeerd of zo? :{
Met Roman boven de ( 70 ? ) % bevriend zijn. Dan belt hij je en kan je gartis door hem laten rond rijden+ achievement :b: