ik kreeg hem tijdens een ranked match die werd gehouden op Hapiness Island met alleen maar pistols en dan 20 min lang
Laat maar, ik heb 'm nu. Hij belde me opeens terwijl ik gewoon een beetje aan het rondrijden was en toen kreeg ik de Achievement. Best maf!
Net "Taking it for the team" gehaald. Hij is niet geglitched o.i.d. Ik kwam er alleen net achter dat ik als crook nog niet gewonnen had
Vandaag (en gisteravond) een hele load aan achievements gehaald, waaronder twee van de meest tijdverslindende. Manhunt - 15G Complete the most wanted side missions from the police computer. You Got The Message - 20G Deliver all 30 cars ordered through text message. Dare Devil - 30G Complete 100% of the unique stunt jumps. Endangered Species - 50G Collect every hidden package in the game. Genetically Superior - 25G Come first in 20 singleplayer street races. En deze mocht natuurlijk niet ontbreken: Key To The City - 100G Achieve 100% in "Game progress" statistic. Ze staan alleen nog niet op m'n profiel, aangezien ik geen internet op m'n Xbox heb waar ik nu ben.
Nou, ik heb net als beide kanten gewonnen, ook nog eens in All for One, als in One for All. Ook nog beide in het zelfde potje! (Poltie en boefjes). Heb je misschien alles in party mode gewonnen? dat is het enige wat ik nog klan bedenken. Zijn trouwens al meer mensen met hetzelfde probleem..: Cookie, help! *)
Liberty City Minute Spoiler Khad bij het stuk dat je met je heli crashed bij Happiness Island op de klok 29:59:48 staan, maar blijkbaar tog nog gehaalt. Was dus bij mij egt seconde werk You Won Half Million Nu precies op 50% van de Achievements, maar kga voor de volle 100%.
Ik ben gewoon het rijtje afgegaan die jij destijds postte. Ik heb alles gewonnen. Toen ik de laatste co-op missie won kreeg ik niks. Het meest waarschijnlijke was dat ik cops en crooks nog niet aan beide kanten had gewonnen. Bij de eerste poging lukte dit wel en toen kreeg ik na de game de achievement. Heb gewoon alles in ranked gedaan. Co-op zelfs met 2 man uitgespeeld dus er is ook geen minimum aan spelers nodig.
Nou, lekker dan.. Laatste vraag, heb je alles dan in party mode gewonnen? Of door elkaar heen (Party Mode/ Single player Ranked)
Ik snap je vraag niet echt. Ik heb alleen ranked team games gespeeld die ik gewoon alleen was gejoined (aangezien het niet anders kan). Soms even een player match ertussendoor. Doe je echt alles ranked? Er zijn 3 co-op missies: - Hangman’s Noose - Bomb da Base II - Deal Breaker
ff kijken . ik had ook wat problemen met taking it for the team omdat ik Car Jack City had gewonnen omdat al men tegenstanders uit de match gingen en dit telt dan niet als een overwinning. Daarna nog ff Car Jack city gewonnen en toen kreeg ik hem. En voor die achievement tellen alleen de ranked matches. je hoeft ze niet ook nog in player matches te doen ( ik heb nog nooit een player match gedaan)
Misschien was het al bekend bij de meeste, maar even voor de duidelijkheid: die "Let Sleeping Rockstars Lie"-achievement is niet viraal. Je moet dus echt zo'n gast omleggen en gisteren tijdens een game hoorde ik een aantal spelers waarvan een die er meer van wist zei hij. Volgens hem hebben ze speciale kleding en dragen ze het Rockstar logo. Ik heb geen idee of het klopt, maar het zou best kunnen. Maar goed, we zien het wel en ik ben benieuwd wie van XBW 'm het eerste heeft!
Goede tip. Team Carjacking heb ik nog maar 1 van 'gewonnen'. Weet niet hoe dat toen verlopen is, ik ga het nog eens proberen Cookie, thnx voor de tips. Helaas hebben ze niet geholpen: