1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV Achievements [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 18 apr 2008.

  1. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Die achievement heb ik gewoon met een ranked game gehaald.Is niet zo moeilijk vond ik
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Ik had die achievement gehaald toen ik voor de eerste keer een ranked match ging spelen :+
     
  3. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg hem tijdens een ranked match die werd gehouden op Hapiness Island met alleen maar pistols en dan 20 min lang
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, Ik kijk net in m'n stats... Roman Like 100%. :confused:
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Moet je hem bellen en de optie Car Service doen, dan komt ie als het goed is.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Laat maar, ik heb 'm nu. Hij belde me opeens terwijl ik gewoon een beetje aan het rondrijden was en toen kreeg ik de Achievement. Best maf! 8)
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Net "Taking it for the team" gehaald. Hij is niet geglitched o.i.d. Ik kwam er alleen net achter dat ik als crook nog niet gewonnen had :+
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net eindelijk Gobble Gobble gehaald, bij mijn derde potje van vandaag! Yes!!!
     
  9. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Vandaag (en gisteravond) een hele load aan achievements gehaald, waaronder twee van de meest tijdverslindende. :D

    [​IMG]
    Manhunt - 15G
    Complete the most wanted side missions from the police computer.

    [​IMG]
    You Got The Message - 20G
    Deliver all 30 cars ordered through text message.

    [​IMG]
    Dare Devil - 30G
    Complete 100% of the unique stunt jumps.

    [​IMG]
    Endangered Species - 50G
    Collect every hidden package in the game.

    [​IMG]
    Genetically Superior - 25G
    Come first in 20 singleplayer street races.

    En deze mocht natuurlijk niet ontbreken:

    [​IMG]
    Key To The City - 100G
    Achieve 100% in "Game progress" statistic.

    Ze staan alleen nog niet op m'n profiel, aangezien ik geen internet op m'n Xbox heb waar ik nu ben.
     
  10. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb net als beide kanten gewonnen, ook nog eens in All for One, als in One for All. Ook nog beide in het zelfde potje! (Poltie en boefjes). Heb je misschien alles in party mode gewonnen? dat is het enige wat ik nog klan bedenken. Zijn trouwens al meer mensen met hetzelfde probleem..:):

    Cookie, help! *)
     
  11. regtur

    regtur Save the last humans..

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Liberty City Minute
    [​IMG]

    Khad bij het stuk dat je met je heli crashed bij Happiness Island op de klok 29:59:48 staan, maar blijkbaar tog nog gehaalt.

    Was dus bij mij egt seconde werk

    You Won
    [​IMG]

    Half Million
    [​IMG]

    Nu precies op 50% van de Achievements, maar kga voor de volle 100%.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2008
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben gewoon het rijtje afgegaan die jij destijds postte. Ik heb alles gewonnen. Toen ik de laatste co-op missie won kreeg ik niks. Het meest waarschijnlijke was dat ik cops en crooks nog niet aan beide kanten had gewonnen. Bij de eerste poging lukte dit wel en toen kreeg ik na de game de achievement. Heb gewoon alles in ranked gedaan. Co-op zelfs met 2 man uitgespeeld dus er is ook geen minimum aan spelers nodig.
     
  13. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, lekker dan.. :'-(

    Laatste vraag, heb je alles dan in party mode gewonnen? Of door elkaar heen (Party Mode/ Single player Ranked)
     
  14. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je dan ook de missie's co-op spelen ?? :confused:
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik snap je vraag niet echt. Ik heb alleen ranked team games gespeeld die ik gewoon alleen was gejoined (aangezien het niet anders kan). Soms even een player match ertussendoor. Doe je echt alles ranked?

    Er zijn 3 co-op missies:
    - Hangman’s Noose
    - Bomb da Base II
    - Deal Breaker
     
  16. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    heb al die most wanted uit de politie comp. afgemaakt maar krijg die achievement niet|:-
     
  17. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Zie mijn vorige post. ;) Dit is de meest voorkomende fout bij deze achievement.
     
  18. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ff kijken . ik had ook wat problemen met taking it for the team omdat ik Car Jack City had gewonnen omdat al men tegenstanders uit de match gingen en dit telt dan niet als een overwinning. Daarna nog ff Car Jack city gewonnen en toen kreeg ik hem. En voor die achievement tellen alleen de ranked matches. je hoeft ze niet ook nog in player matches te doen ( ik heb nog nooit een player match gedaan)
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Misschien was het al bekend bij de meeste, maar even voor de duidelijkheid: die "Let Sleeping Rockstars Lie"-achievement is niet viraal. Je moet dus echt zo'n gast omleggen en gisteren tijdens een game hoorde ik een aantal spelers waarvan een die er meer van wist zei hij. Volgens hem hebben ze speciale kleding en dragen ze het Rockstar logo. Ik heb geen idee of het klopt, maar het zou best kunnen. Maar goed, we zien het wel en ik ben benieuwd wie van XBW 'm het eerste heeft! :)
     
  20. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede tip. Team Carjacking heb ik nog maar 1 van 'gewonnen'. Weet niet hoe dat toen verlopen is, ik ga het nog eens proberen :)

    Cookie, thnx voor de tips. Helaas hebben ze niet geholpen:):
     

Deel Deze Pagina