De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

1. Arsenal FC

17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Valdes zit toch ook niet bij de spaanse selectie?? Of wil hij alleen voor het Catalaanse elftal uitkomen??

Eigenlijk moeten gewoon die Frey halen. Is een topkeeper. Alleen die gaat toch waarschijnlijk naar Ac toe??

Mischien is dit wat voor Barca........

Hahahaa geintje hoor. Maar vind Boy toch echt veeeeel te goed voor Sparta hoor.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Frey is inderdaad een topkeeper.

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    waar komt Valdes eigenlijk vandaan?

Edit: Oh zie 2 posts boven me dat hij spaans is:9..maar idd raar dat hij dan niet in spaanse selectie zit..

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij zijn de eerste drie keepers Cassilas, Reina en volgens mij Alumnia ook. Over de laatste ben ik niet zeker.

Frey zou trouwens een prima keus zijn voor Barcelona.

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Valdes is één van die Catalanen die zich te goed voelen ja. :emo: Nou is het niet zo dat hij zo een geweldig sterke keeper is, dus vind ik het niet erg. Casillas is toch de onbetwiste nummer 1 en daarna Reina. Waarschijnlijk zal de 3e keeper op het EK Palop zijn van Sevilla.

6. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal niks in Breda! Hahaha...

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was van plan een shirt van het Nederlands elftal te kopen, maar wat zijn die dingen duur man.. Bij KNVB.nl is ie 70 voor het shirt en 25 extra als je hem wilt laten bedrukken, echt belachelijk. Ik zat te denken om v. Bommel op m'n rug te zetten met nummer 6, lijkt me wel een mooie stunt :) Maar m'n vraag, zijn ze ergens goedkoper te vinden, hebben jullie goede tips/adviezen?

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    2-2..
    hoop toch dat Heerenveen doorgaat, NAC heeft het goed gedaan in de competitie maar zie eerder Heerenveen in de Uefa cup overwinteren dan NAC.

EDIT: oh wacht dit was de 2e wedstrijd:9..kan echt niet bijhouden wanneer wie nou heeft gespeeld;)..
    misschien dat ze tijdens het EK in de aanbieding komen aangezien er een ander shirt komt na het EK..ik zou er iig geen willen dragen:9..

Laatst bewerkt: 12 mei 2008
  9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Zonde dat het ego van Van Basten dit weer moet veroorzaken. Seedorf is één van de beste middenvelders in Europa!

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zonde dat het ego van Seedorf dit moet veroorzaken. =(
    Hij speelt niet zo vaak als ie wilt, dus gaat de grote meneer maar weg.

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ehm, dit is juist helemaal niet het ego van Seedorf, weet je wat hij allemaal heeft moeten opofferen om weer eventueel geselecteerd te worden.

Het is het ego van van Basten die dit veroorzaakt, net zoals bij van Bommel.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat heeft ie dan allemaal moeten opofferen? Zal wel niet zo veel zijn.

Zoals ik het zie is van Basten hun baas, en moeten ze niet gelijk gaan huilen als ze een keer iets moeten doen wat ze niet leuk vinden.
    Van Bommel:
    Nou en :emo:
    Moet er dan altijd maar verteld worden dat je geweldig speelt?

Die voetballers zijn allemaal verwende miljonairs die het niet kunnen hebben als iets tegen hun zin wordt gezegd/gedaan.

Als je opgeroepen wordt voor Oranje hoor je trots te zijn. Al moet je als keeper zijnde in de spits gaan spelen.

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je jong bent wel ja, maar als je één van de beste middenvelders bent van Nederland is dat gewoon een belediging voor jezelf. Je gaat mee maar mag drie minuten invallen tegen Estland bijvoorbeeld? Maar Landzaat, toendertijd nog bij degradant Wigan mocht wel 90 minuten vol maken.

Terwijl Seedorf bij Milan gewoon een belangrijke speler is. Hij heeft zoveel gewonnen en bereikt en om dan zo behandeld te worden getuigd van disrespect vanuit het kamp van Van Basten.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het zou van disrespect getuigen als van Basten roept dat Seedorf sneller een basisplaats verdient omdat hij ouder is/ in het verleden wel aardig gepresteerd heeft.
    Dat soort dingen maken niks uit. Een selectie moet niet gebaseerd worden op Naam/status/club/leeftijd/gewonnen prijzen.

Dat is blijkbaar wel wat Seedorf verwacht. Iemand wat zo denkt mag van mij heel snel oprotten.

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaat het niet om Dulle.. Hij is gewoon nog steeds ontzettend sterk bezig, en hoort gewoon basis te staan in Oranje. Niks meer niks minder. Dat heeft niks te maken met arrogantie, als je bedankt wanneer de bondscoach je als vuil behandeld.

16. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als jij je al meer dan 11 jaar op het topniveau manifesteert en daar vaak een belangrijke rol speelt bij een team heeft dat niks te betekenen?

Natuurlijk moet je jezelf bewijzen, maar om dan 5 minuten in te mogen vallen terwijl je 4-0 voorstaat is niet echt motiverend. Hij hoort erbij, net als van Bommel. Hij is ouder en brengt heel veel ervaring mee. Dus mag er verwacht worden inderdaad dat je enige vorm van voorrang krijgt op sommige jonkies. Ik zeg niet dat je hem altijd moet opstellen maar hoe er nu met Seedorf om werd gegaan is gewoon belachelijk.

Doet me denken aan AZ. Koevermans had meer dan 30 doelpunten gemaakt maar moest zich wel helemaal opnieuw bewijzen tussen 4 of 5 andere aangetrokken spitsen. Koevermans vertrekt dus en AZ weet ineens niet meer wat scoren is 8)

Had niet alleen daarmee te maken maar hij was er zeker een belangrijke factor! Hopelijk gebeurt dit niet ook met het Nederlands elftal :{

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kijk, ik geef eerlijk toe dat ik niet weet of ie op dit moment goed bezig is. Ik ben geen echte kenner, meer een casual liefhebber. (en Milan volg ik niet echt)

Als je het goed doet en niet opgesteld wordt mag je teleurgesteld zijn, maar om dan te bedanken voor het EK vind ik ongepast.
    Dat hij dat doet vind ik getuigen van arrogantie 'Ik ben toch zeker beter dan al die andere crappy middenvelders hier?'
    'Stelt hij me niet op? Ik ben toch zeker veel te goed om op de bank te zitten en in te vallen? Tot ziens!'

@ Loonens: En daarom moet ie juist niet vertrekken. Er gaat een schat aan ervaring (en arrogantie :+) verloren als ie gaat.
    Hij laat dan eigenlijk het team in de steek. En dat zo vlak voor het EK.

Iedere speler is gelijk aan elkaar ongeacht zijn leeftijd club of wat dan ook.

En natuurlijk: Als ie beter in vorm is dan de andere moet ie opgesteld worden, maar dan ben ik weer bang dat zijn egoïsme gaat opspelen, en dat ie dan het team meer tegenwerkt dan helpt.

Disclaimer: Dit is allemaal getiept door een relatieve leek op dit gebied.
    Onder geen omstandigheden wil ik me voordoen als een échte kenner.

18. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, wat een debiel is die van Basten zeg. Niet te geloven.. Eerst van Bommel en nu Seedorf.. We hebben mazzel dat van Nistelrooy nog voor dit Oranje uitkomt, anders had meneer Marco even gezorgd dat mensen van Milan, Bayern en Real gewoon niet willen spelen. En dan jongens als Engelaar, Landzaat en de Zeeuw overwegen (of erger) voor die posities, het is toch te erg. Ik ben benieuwd wat de rest van de groep ervan vindt.. Mijn eerste reactie is in ieder geval dat van Basten weer een heel slechte beurt heeft gemaakt.

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Het blijkt maar weer dat Van Basten niet met grote spelers om kan gaan. Seedorf bewijst wekelijks dat hij thuishoort in het Nederlands Elftal, is één van de beste middenvelders in Europa en speelt bij één van de beste teams ter wereld wekelijks in de basis. Daarnaast heeft hij ongelooflijk veel ervaring en heeft hij alles gewonnen wat hij heeft. En normaal is hij een hele sympathieke gast die zich compleet wegcijfert voor het team. Dan heeft Van Basten toch iets geflikt wat niet door de beugel kan.

20. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Van Basten stelt hem te weinig op zegt hij. En dan ga ik met Dulle mee, om dan te bedanken voor het NL elftal getuigt van arrogantie. En hij laat daarmee het team in de steek.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina