De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

1. Arsenal FC

17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ja dat is natuurlijk een reden zodat niet alle vuile was buiten komt te hangen, net zoals van Basten bij van Bommel zei dat hij zijn taken niet vervulde en hier meerdere malen met van Bommel over had gesproken.

Dit bleek dus uiteindelijk niet waar te zijn. Daarnaast van Bommel, van Nistelrooy en Seedorf. Het lijkt mij dat er meer aan de hand is dan enkel dat. Het is Seedorf zijn droom om met het Nederlands elftal wat te winnen, dus dat hij te weinig opgesteld zal zijn zal niet de hoofdreden zijn dat hij bedankt.

2. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    En überhaupt, als iemand die goed is, ook zegt dat hij goed is, wordt dat vaak als arrogantie gezien, maar dat is gewoon eerlijkheid en zelfkennis.

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat team waar hij zo in uitblinkt is wel helemaal op elkaar ingespeeld. Bij Oranje kan Seedorf niet op die manier uitblinken omdat ze niet op die manier op elkaar ingespeeld zijn. Zoiets moet je niet zo makkelijk vergelijken denk ik. Hij wil de grote man van Oranje zijn, en dat kan nou eenmaal niet. En om nou te zeggen dat hij vanwege zijn prestatie bij Oranje erbij hoort.. Hij heeft nou niet bepaald fantastisch gespeeld de keren dat hij meespeelde. Tuurlijk, Seedorf is een hele goede voetballer en hoort er gewoon bij (bij de selectie). Dat hij bij AC Milaan gewoon in de basis staat zegt genoeg. Alleen bij Oranje is het er nog niet uitgekomen.
    Ik vind het een rare beslissing van Seedorf. En dan met reden jou laatste zin. Dat klopt namelijk volledig. Hij zei toen ook voordat Van Basten hem opriep dat hij deel uit wil maken van het team. Het team helpen op wat voor manier dan ook. Nu wordt hem te weinig speeltijd gegeven, te weinig belang in het team, en bedankt hij ervoor. Een beetje vreemd is het toch wel.

Laatst bewerkt: 13 mei 2008
  4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat van Basten bijna elke speler verkeerd gebruikt. Ik eet me hoed op als Nederland de eerste ronde overleeft.

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    deal! zet ff op youtube, kenne wel lache;).

Vind het zelf niet zo erg dat Seedorf niet meegaat, in de wedstrijden dat hij speelde vond ik dat hij niet zoveel bracht. zowel aanvallend als verdedigend. Kan beter Robben op die linksmidden positie zetten want die verkeerd in een veel betere vorm.

6. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Sjonge jonge wanneer leren we het hier nou een keer?
    Spelers als van bommel en seedorf spelen misschien niet met trucs, maar beslissen wel wedstrijden. In italie weten ze hoe dat moet en zij winnen ook veel, maar hier in nederland kiezen we voor Maduro ipv v Bommel enz.. :confused:

EK word een grote flop voor NL

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ook dat liet Seedorf na in Oranje hoor. Tekenend vond ik de laatste wedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Oostenrijk. Vond hem raar genoeg de zwakste schakel toen. Seedorf is echt een wereldspeler, maar het overgrote deel van de wedstrijden in Oranje vond ik hem nou niet de speler die iets extra's bracht en de overwinning binnen sleepte. We hebben genoeg middenvelders om Seedorf op te vangen.

Van Bommel is overigens een ander verhaal omdat hij heel goed in een controlerende rol kan voetballen en het Nederlands elftal juist zo'n speler nodig heeft. De Zeeuw is namelijk ook niet bepaald in vorm.

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat Maduro wel die trucs heeft of wat wil je nu zeggen?

Nja elke speler verkeerd gebruiken... Die rare buitenspelers misschien maar voor de rest.. Seedorf speelde gewoon niet goed terwijl hij toch op het middenveld stond steeds.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Omdat hij nooit speelde? Of niet lang speelde in ieder geval?

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tja, een voetballer met een schitterend palmares geeft nog altijd géén garantie dat hij als coach even groots kan zijn....
    Ik ga volledig in je post mee...

Tja, stel jij je eens in zijn plaats...Ga jij voor je plezier ginds als een van de betere spelers op het bankje plaatsnemen voor misschien een invalbeurt van een kwartiertje als je coach je dat wil gunnen tenminste...
    Voor mij getuigd de weigering van Seedorf tenminste nog blijk als een soort respect naar de rest van de ploeg toe....alleen al omdat er een andere speler mee kan,en er dan tenminste géén mokkende seedorf op het bankje zit te verkommeren..Wat meteen ook een verminderde kans tot interne conflicten binnen de ploeg met zich meebrengt, iets waar nederland in het verleden steevast mee af te rekenen kreeg..
    Nu kan Seedorf na een zwaar seizoen tenminste met zijn gezin van een welverdiende vakantie genieten,en dit terwijl er een andere in zijn plaats zijn ongeduld op dat bankje zit te verbijten ,wachtend op het moment dat hij misschien mag invallen,of niet....

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Sorry maar Seedorf gaan we dus echt niet missen komende zomer hoor. Op de posities waar hij speelt vullen Sneijder, v.d Vaart en van Persie hun rol veel beter in. We moeten eerlijk zijn. Seedorf is in club verband een geniale speler. Maar in het nederlands elftal bakt hij er niks van. Hij wil zelf maar al te graag de grote meneer zijn.

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Omdat hij nooit echt speelde, ja dan is zo'n oordeel snel gevestigd. Hij zou prima passen op de positie die De Zeeuw normaal bespeeld. Het spel verdelen, controleren en regisseren. Daar is hij geknipt voor. Komt bij dat de Italianen, Fransen en Roemenen wel even drie keer in de broek schijten als ze zien dat zo'n grote speler in de basis staat. Dat doen ze dus niet bij een middelmatige AZ-speler als De Zeeuw.

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Omdat hij nooit echt speelde?? Hij heeft meer dan 80 caps achter zijn naam staan!!

Hij heeft onder alle bondscoaches helaas geen grote indruk kunnen maken. Spel verdelen kan je aan Sneijder en vd Vaart overlaten. Je hebt achter hen gewoon een opruimer nodig.

Tuurrlijk Seedorf heeft een grote naam maar nogmaals alleen in clubverband.
    Ik ben ook erg gechameerd van Clarence begrijp me niet verkeerd hoor. Alleen in het nederlands elftal past hij gewoon niet.

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    amen

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zenit verdiend de UEFA Cup gewonnen, netjes! :cool:

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kwam er vanmorgen pas achter dat gisteren de Finale was. 8)
    Mooi dat Dick em gewonnen heeft!

17. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    Hij had het ook verdiend, de Rangers waren slecht en alleenmaar aant verdedigen en die coach vond ik helemaal het toppunt. Wist nieteens wat die moest doen toen die achter kwam.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of jullie dit al hebben gelezen.. goeie zaak lijkt me. Deze man is 1,93 m lang en aanvoerder van Benfica. Ook een goeie kopper. Meer weet ik niet over hem. Maar ja Ajax zou dan wel een keer met wat geld gaan smijten en dat mag ook wel eens een keer. :thumbs:

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    15 miljoen voor iemand van 27 jaar, no way :+

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Als aanvoerder van Benfica is Nederland ook heel aantrekkelijk. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina