Oorlogje spelen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 14 mei 2008.

1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Na mijn post in het Super Soaker topic, kwamen er allerlei herinneringen terug van mijn 90'ies. Oorlogje spelen.

Ik kwam thuis uit Italië met 4 van die 3,- buksen. Van die goedkope, plastic dingen, met een magazijn waar 20 van die kleine gele bolletjes in konden, en die er dan net zo in geschoven werd als een echt pistool, en met zo'n doorlaad systeem aan de bovenkant.
    Die verkocht ik door aan m'n matties, en stonden we met z'n 4en op een bouwterrein.. En niet zomaar een, nee, eentje praktisch tegenover het Politiebureau, maar wij gingen op zondag, "want dan is er toch niemand" (=(), en we moesten er echt in, want het was 3 hoog, en dat was vet kicken!
    Tot er een overijverige werknemer kwam van het aannemersbedrijf aan de overkant binnen kwam roepen dat we weg moesten of hij de politie zou bellen.
    De rush die het gaf, was echt prachtig. Bijna beter dan 1 glimmende DragonballZ kaart ruilen voor een stapeltje kickass kaarten.
    Hoe en waar speelden jullie oorlogje?

2. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Vingers als een pistool en dan knallen maar.. eindigde wel altijd in ruzie omdat niemand dood wou gaan 8)

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt bekend 8). Nee ik schoot eerst, NEE ik !!

4. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik maakte altijd houten geweren in de schuur :+ met een pvc buisje erop en daar recht een spijkertje doorheen slaan...dat moest dan een scoop voorstellen ;)
    En dan ging ik met wat vrienden (vriendjes) uitzoeken wie welk geweer kreeg....
    Ik woonde trouwens tegenover een industrie terrein dus genoeg gebouwen etc.
    Was echt bijna de leukste tijd van mn leven!! :9

5. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Ladingen met plastic geweren en pistolen.
    Wie het hardste KNAL, PIEF PAF! zei, werd nooit dood geschoten.
    Ik had altijd iets van 4 geweren om me nek hangen en mijn vriendjes 1 ^^

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vals speler

:+

we gingen altijd een flat naarbinnen, naar de kelder met al die schuurtjes, en daar spelen, niemand kende de weg, en als ik terugdenk leek het wel een donker doolhof waar geen eind in kwam,

gelukkig heb ik nu andere middelen en hoef ik niet meer kelder binnen, maar gooi ik call of duty in mijn xbox:p

Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  7. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ooit met een ewrtenschieter een Merel doodgeschoten.
    Was niet de bedoeling want ja... je schiet toch altijd mis met zo'n ding!

Hij had z'n nekje gebroke... kraakte lekker!

8. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    geweldig

nostalgie

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Hier noemen we het een maisknaller. Ik deed er een steentje in om er vervolgens mee op een kikker te schieten. Je schiet idd toch mis... Behalve als ie raak is :lol: Ik zag de kikker langzaam al belletjes blazend na beneden drijven }:]

Ik voelde me wel schuldig :emo:

10. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Als kind woonde ik aan de rand van spijkenisse....totdat ze woonwijken uit de grond gingen stampen; tientallen hectare met huizen in aanbouw om geweldig soldaatje/oorlogje in te spelen :cool:.

Ps ooit eens met een luchtbuks een mus uit de takken geschoten =(.....ik eindig later echt in de hel :{

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Een vriendje van mij van vroeger had 2 echte M16 (zonder kogels ;)
    Dat was een mooie tijd.

12. Peetvs

Peetvs Piet piraat

Leuk Bevonden:
    0
    me vader had altijd een kas met lelies (bloemen) en dan er tussen gaan zitten met balletjes pistolen we kwamen elkaar alleen weinig tegen niet heel gek het was donker en de kas was 4 hectare

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Herken ik ook nog ja.. Al was ik ook iemand die oorlog in de zandbak maakte, niemand kon me verslaan. :cool:

En natuurlijk Action Man's, damn wat heb ik daar veel mee gespeeld. Echt, elke dag een ander avontuur met mijn vrienden. :thumbs:

14. Slyrex

Slyrex pssst

Leuk Bevonden:
    0
    ja zoiets hadden we ook vroeger,, maar dan niet op dieren schieten.. gewoon op elkaar van best dichtbij8)
    Deed best pijn en je kreeg er lelijke blauwe plekken van, mja het was wel lachen:emo:

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Pijltjes blazen en voorin de pijltjes een naaldje doen. En dan op banden schieten van langskomende auto's.

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Je schiet er ook echt doorheen met een blaaspijpje... Wel leuk is om op iemands benen te schieten :D

17. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wisten ze toen nog niet 8).
    vroeger altijd met houten geweren en rondom onze fakking grote hut van van 2 verdiepingen. geniaal, we zijn er zelfs een keer blijven slapen.

18. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had een lading plastic geweertjes en handguns (of van je handen pistolen maken en achter elkaar zetten = miterieur ftw). gingen altijd in de straat + achtertuin. :)

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Hihi.. We hadden een keer een hut midden in een maisveld gemaakt. Een ideale plek, maar ik had erg last van hooikoorts. Niet dat het ook maar iets met oorlogje te maken heeft..:D

20. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Wij gingen altijd pijltjes schieten op van die zomer horren, om te zorgen dat vliegen niet binnen kwamen. Vonden we geweldig als we aan het eind van de middag één hor vol geschoten hadden met 376 peiltjes. :)

8)

Ohja heb dat ook een keer met van die witte besjes gedaan, maar toen moesten we het ruit schoonmaken nadat iemand ons achterna was gekomen, geen succes dus.

Deel Deze Pagina