Oorlogje spelen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 14 mei 2008.

1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Stoer doen over een erwtenknallertje??

Nee hoor jongeman. Dat hoef ik niet te doen. En ik denk dat ik rond die tijd iets van een jaar of 12 13 was.

En iedereen doet weleens dingen die niet mogen of niet juist zijn. Maar dit zijn slechts kleine dingen. kattewaad.

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    blaaspijn, en dan elkaar en gebouwen vol schieten met bessen, nat wc papier, en pijltjes gemaakt van tijdschriften \o/

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Toiletten zijn zo´n beetje standaard in een hut. Anders moet je telkens naar huis en dat zuigt.:cool:

4. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heel geloofwaardig, een kind met een automatisch vuurwapen laten spelen....tenzij jij bent opgegroeid in een Yugo gunwarehouse is dat onmogelijk.
    Daarbij, een M16 kost ook een paar flinke duiten.

Of je moet die 'echte' neppe bedoelen met zo een oranje punt.

5. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Twee echte M16's? Komt inderdaad een beetje ongeloofwaardig over. 8)

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    grapjas! 8)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wow, 2 M16's? Wat voor een connecties had die gozer wel niet :p.

Dat is niks vergelijken met mijn eigengemaakt PVC + ducktape guns natuurlijk.
    Vooral in combinatie met armorpiecing bessen ;).

8. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    PVC :emo:
    Koperen leiding FTW, daar kan je ten minste nog mee meppen.

9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand met BB Guns of slappe kermis aftreksels daarvan gespeeld? Om met die onscherpe rommel te raken heb je ook nog echte skills nodig, en kon het ook echt behoorlijk kut zijn als je geraakt werd. De coolste kinderen hadden er zelfs een laserlampje op :cool:

En in de boerenlanden waar ik vandaan kom had je natuurlijk ook in de mais tijd allemaal een maisschieter, daarmee kon je elkaar ook leuke rood/blauw/paarse bultjes schieten 8)

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een keer pointblank uit zo´n ijzeren illegale bbgun een balletje op mn handpalm gehad. Er zat een putje in :eek: Nu heb ik er ook een om mn irritante broertje koest te houden }:]

en oeh oeh! Ik heb een keer iemand in zijn oog geschoten met een maisknaller.. Gelukkig was er niets aan de hand. Ik was 6 ofzo.

Laatst bewerkt: 16 mei 2008
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was echt waar, de opa van die vriend van me kwam uit amerika en die had ook in het leger gezeten.
    Die m16 waren wel kapot btw.

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    I believe of it no ball.
    your praat shits, joke coat which you are there!

Laatst bewerkt: 17 mei 2008
  13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dat glas met "hokjes" is veiligheidsglas en voorkomt dat het uitelkaarspat.
    Ik kan me vergissen, maar het is bijna onmogelijk om daar met een knikker een gat in te krijgen. Zelfs met flink trappen is het niet te doen om er een fatsoenlijk gat in te krijgen. Wat je wel krijgt is 1 grote witte ster.

Vroeger idd. *Zwijmel* Soldaatje spelen en soms kwamen er dan ook meisjes meedoen. _O_
    We groeven ondergrondse bunkers die we afdekten met hout en modder om ze zo lang mogelijk uit handen te houden van de gemeente die ze onherroepelijk dichtgooide. :{
    Soms op zaterdag van 's ochtends vroeg totdat het donker werd bezig met oorlog voeren, graven, rennen en verstoppen. Dan snel douchen lekkere warme kleding aan en voor de tv met de hele familie.

Waar is die tijd toch gebleven. =(:{

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel hoor, een gat er in krijgen.. Met een SuperBonkebonke knikker 8)
    En dan heel hard gooien..
    heb ik ook nog een x gedaan.. Dat gebouw moest afgebroken worden. Dat hadden we wel vaker bij ons in de buurt, en dan was dat gebouw van ons tot het afgebroken werd :D

15. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    naar vandalisme neigend kattenkwaad, dat wel 8)

Mijn erwtenschieter ging altijd kapot. :x

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    whahaha rubief:lol:
    Ja wij deden het altijd bij een maat thuis, die had er namelijk een mooie tuin voor dus dat is duidelijk:)

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Shit zeg, ik dacht even dat je Merel had doodgeschoten:mad:

Maarja, ik denk dat elke gozer met een greintje testosteron vroeger oorlogje heeft gespeeld. Ik vooral met takken of gewoon met je handen een pistool vormen. En ja, ook altijd ruzie daarbij:cool: Ze gingen maar niet dood. Of dat ze een tak in de kanis kregen:cool:

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb eigenlijk heel weinig oorlogje met geweren gespeeld. Vooral zwaarden en dan flink op elkaar inmeppen }:] Heb ook heel veel slooppanden al gesloopt.. en zelfs een keer ingebroken bij een groot opslaggebeuren. Gaf echt een enorme kick want je moest helemaal via de kruipruimte naar de WC's en daar kon je omhoogklimmen en binnen lagen allemaal dingen waar we dan mee gingen rotzooien zoals lelijke beeldjes en wierrook :9. Een keer achterna gezeten en toen scheet ik toch wel in me broek. :lol: toch wel leuk dit topic.

19. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Bekende verhalen. Toen ik nog jong en onbevangen was woonde ik samen met mijn Familie op een Psychiatrisch ziekenhuis (niet omdat we van de maffen waren, mijn vader werkte daar bij de bedrijfsbrandweer en de beveiliging)
    Dat gebied is circa 100 hectare groot voor de helft gevuld met bossen, sloten, vijvers etc.
    Destijds ook een arsenaal van die illegale M16's, M4's (airsoft) in mijn bezit.
    Daar op het terrein prachtige veldslagen nagespeeld.
    Tot het moment dat er een melding kwam van een voorbijganger dat ze een aantal gasten op een psychiatrisch ziekenhuis (waar ook een TBS kliniek is gevestigd) Rond zagen dwalen met vuurwapens. (melding kwam binnen bij mijn vader die toen dienst had, en besloot direct de politie te bellen.)
    Wij als groep hadden niets in de gaten totdat er opeens 4 politiewagens op het terrein reden, Waaronder een Busje zonder tekst alleen met zon mooi blauw lampje op het dak en in de grill. Daar stapen in totaal 12 agenten uit, waaronder 4 met blauwe barretten op zn hoofd en kogelwerende vesten. Deze liepen het bos in waar wij een half uur geleden nog oorlog aan het voeren waren.
    Ik keek mijn maat aan en ik zei van kom we gaan naar huis ff mijn vader bellen zal wel een of andere gek ontsnapt zijn die ze nu aan het zoeken zijn, en zijn toen via de sloot naar huis gegaan.
    om 1700 uur kwam mijn vader thuis en zag die dingen (Airsoftguns) ineens de tuin liggen. Ik was toen lekker met mijn Sega aan het kloten met mijn maten. Waarop de vraag kwam of dat ik misschien met die dingen in het bos had gelegen.
    Sindsdien nooit meer buiten geweest met die dingen en vervolgens doormidden gezaagd.
    (zonde....)

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    _O_ whaha dat is wel gek man 8)

Deel Deze Pagina