MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    morgen zune ophalen :)

Gaat dat muziek van je PC naar je Zune zetten via WiFi een beetje snel?

2. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Mehh. Het viel mij een beetje tegen, maar het werkt iig wel! Het is wel vet dat als je een dock zou hebben, dat ie automatisch synced en bijvoorbeeld de laatste podcasts erop kan flikkeren. :D

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat gaat helaas nog niet, het is wel mogelijk om van Zune naar Zune te sturen en de dj mode bij elkaar te beluisteren. De mogelijkheden van de WiFi functie kunnen via een toekomstige firmware update wel uitgebereid worden.

De software die je morgen van de Zune.net site moet halen (want de disc die je erbij krijgt is vast verouderd) is even wenne, maar opzich werkt het gewoon met drag/drop dus das wel fijn. :)

Edit: Banzaiaap hoe heb je dat dan gedaan? Want volgens mij is het niet mogelijk hoor?

Laatst bewerkt: 16 mei 2008
  4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem ook, en ben er erg tevreden over.

Scherm is super scherp, goede accu-tijden en prima geluid.

5. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Huh, degene boven je zegt dat het wel via wifi kan?

Dus ik moet gewoon die disc installeren en dan update van zune.net halen?

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee gelijk de software van Zune.net halen, want om 1 of andere manier kan je niet in de software zelf updaten. Er zitten wel buttons voor om dat te doen, maar die werken dus niet helemaal. Ik denk dat dat komt omdat het niet een Europees product is.

"Wifi is van de betere functies van de Zune: je kunt bestanden uitwisselen met andere Zuners en draadloos je muziekvoorraad synchroniseren met de pc via wifi. Zodra je Zune koppelt aan een adapter of dockingstation gebeurt dat automatisch (maar dat is dan weer een stuk minder draadloos…) " ... okeej ik heb niks gezegt, je kan dus wel muziek overbrengen vanaf je pc via wifi. :) Ik heb me Zune al een geruime tijd maar nog nooit daarvan gebruik gemaakt, dus vandaar.

7. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook wel eens gebruik van gemaakt en het gaat idd iets minder snel dan via het kabeltje.
    En je moet sowieso je pc aan hebben staan dus kun je het net zo goed via de pc doen. Ik zet hem altijd in mn dock langs de pc en dan synct hij automatisch nieuwe muziek er op en hij blijft zo ook mooi helemaal opgeladen. :)

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze zomervakantie naar New York, en ben van plan daar eindelijk weer een nieuwe MP3 Speler te kopen. Heeft iemand tips of aanraders? Veel geheugen (15 GB+) vind ik belangrijk, maar ik vind het ook belangrijk dat het dan niet een enorm apparaat is.

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik ben op zoek naar nieuwe degelijke oordopjes voor m'n Samsung P2. Belangrijk is dat ze behalve tof geluid, ook niet snel last moeten hebben van draadbreuk! Ik wil ook best wat meer uitgeven dan ik normaal uitgeef aan oordopjes (~€10) en daarom is mijn oog op deze gevallen.
    Zag veel mensen van XBW hier met skullcandy dingen patsen, maar zo'n koptelefoon vind ik dan weer niks. Verder ook totaal geen ervaring met dit merk, dus hoopte op wat reacties hier.

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, ik lees veel over krassen enzo? Wat voor hoesje heb je eromheen? Of welke is aan te raden?

11. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prima geluid en vooral een goede bass én ook nog eens lekker goedkoop: Creative EP630

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Tja Amerikanen houden van groot. :)

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die oordopjes heb ik nu bijna een jaar en ze zijn echt perfect. Erg goed geluid, zitten goed in je oren en je hebt geen last meer van omgevingsgeluid. Ideaal!

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de dure Sennheiser variant daarvan. En het is een behoorlijke bak geld wat je neer legt voor zulke kleine tering doppies, maar ze zijn wel een stuk scherper. Hoorde toen deze ingespeeld waren, een stuk meer geluiden ineens vanuit m'n (toch al niet sublieme, qua geluidskwaliteit) iPodje komen :cool:

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Heb tap tap revolution op de touch en iphone gespeeld. Best cool dat de touch dat kan :D

[yt]cAsSA7X6ZI0[/yt]

16. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf het hoesje van mn digitale camera gebruikt. Nog geen enkele kras erop te zien.

Het is een simpel hoesje van stof, werkt prima.

17. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Heb eindelijk men zune!
    Kan iemand mij helpen hoe ik uit een bepaalde map mijn muziek naar die zune zet?

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Komt ie dan...

Oftewel onder settings en dan de map aangeven waar je muziek in staat, dan terug gaan naar het begin scherm op device klikken en op sync klikken.

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
  20. Ashavan

Ashavan Guest

Me I-Pod heeft de geest gegeven en vond het nooit echt een geweldig ding. Wil nu een nieuwe MP3 speler aanschaffen wat ook nog redelijk van prijs is. Zit te twijfelen tussen een:
    Creative Zen 8GB
    iRiver E100 8GB
    Meizu Simline 8GB

Het moet gewoon goed mp3's afspelen, gebruiksvriendelijk zijn...en zag dat je op verscheidene ook videoclips kunt afspelen als je ze er op zet. Dus dat is een extra feature, maar niet echt nodig.

Hopelijk kunnen jullie me wat adviseren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina