De Grote Voetbaldraad [tussenstanden, uitslagen en discussies] Deel 10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Nog altijd een mooiere club dan dat verrotte Vitesse. Daarnaast als Vitesse daar had moeten staan, ze staan er niet en dat is met een reden.

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kleintjesgeluk? Wat is Vitesse dan? Ineens een grote club ofwat?
    Waarom staat Vitesse er niet dan? Owja, te weinig punten.

Heerlijk dat NEC. Al helemaal omdat NAC zo verheerlijkt word over hun verdediging, en dan even met 6-0 winnen. Been flikt het! :D

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    NEC: Uefa Cup
    Vitesse: Niks

Vitesse is een puinhoop man. Er was een tijd dat Vitesse min of meer m'n tweede club was binnen Nederland (nou ja, ik vond het een leuke club, leuk voetbal), maar wat een lelijk pestclub is dat geworden zeg.

En in welk opzicht ben jij dan superieur aan mij als ik vragen mag? Los van het feit dat je een grotere knuppel bent.

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    wow dat NEC zeg, gekkewerk daar! verwacht veel van ze volgend seizoen als daar niemand vertrekt!! Kampioen zullen ze niet worden maar wellicht de top 5??

5. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    ik ben niet voor ado hoor, rustig maar:) ik kom uit den haag maar ben voor ajax. vind de wedstrijden ajax-ado wel altijd leuk in de arena (behalve dan die 2-2 in blessuretijd, toen was ik iets minder blij...)

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    jah damn wat was ik toen pissig

2-0 voor

89ste minuut elia 2-1

94ste minuut saeijs 2-2

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Superboeren blijven ook in de Eredivisie, en NEC omg. :thumbs:

8. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Het collectief dat een goed resultaat heeft gezet in de competitie heeft gisteren jammerlijk gefaald. Jammer maar helaas. Ik had gisteren het idee dat de spelers totaal geen zin hebben om Europa in te gaan, geen strijd en weinig inzet. Daar heeft nec de wedstrijd op gewoon, de wil was er en de strijd en inzet ook en dat maakte gisteren het grote verschil en dat was volkomen verdiend.

IK wens nec veel succes in de uefa cup en hopelijk kunnen ze wat betekenen voor de NL statistieken. Ik ben zondag als 1 van de weinige gewoon in het stadion te vinden, ik sta er voor mijn club in voor en tegen spoed. Hopelijk laten we nu eens zien wat we altijd roepen, dat we de beste supporters van het land zijn, maar ik ben bang dat dat niet zal gebeuren.

We're NAC and we're fucking proud of it.

Dan gaan we in de zomer maar naar Trondheim om Rosenborg een pak slaag te geven :+. Ik heb wel zin om naar Noorwegen te gaan.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop voor ze dat Lens blijft. Immers, bij NEC heeft hij Europees voetbal, en bij AZ niet :+ Bovendien kan hij daar niet altijd op een basisplaats rekenen lijkt me. Hebben jullie trouwens die Janmaat van ADO wel eens zien spelen? Leuke speler, zit veel potentie in denk ik zo.

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Noorse vrouwen zijn over het algemeen wel mooi, maar Noren zijn ook nogal wat chagrijnig en knorrig. Het zou beter zijn voor NAC als ze gewoon naar Zweden moesten. Mooie vrouwen en na een paar drankjes hebben ze er ook wel zin in8) Ze drinken je trouwens onder de tafel:cool:

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    :lol::lol::lol:
    Top 5, kleintjesgeluk en dan top 5 zeker. Alle goede spelers gaan dit seizoen weg en dan staan ze gewoon weer degradatiekandidaat. Nek is een beetje het "az" van dit jaar.

12. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben wel brabander en NAC supporter he :b: dus dat komt wel goed.

13. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    AZ haalt Lens terug en Janmaat gaat hoogstwaarschijnlijk naar Heerenveen :)

14. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    je zal het waarschijnlijk ontkennen maar ben je misschien een beetje jaloers dat je concurrent/vijand het zoveel beter doet?

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Misschien?8) Pure afgunst:lol:

Nee zelfs dan. Het zijn beesten, echt beesten8) Daar is een Brabo niks bij:cool:

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    2de fase voorlopige selectie bekend.

Koevermans gaat niet mee, Emanuelson gaat niet mee, Maduro gaat niet mee maar mag ik 1 keer door naar Peking.
    jaliens gaat ook niet mee

opvallend is dat Boulahrouz is komen trainen bij san marco en dat hij misschien toch meegaat.

hij zat niet in de voorselectie vanwege een blessure

Laatst bewerkt: 16 mei 2008
  17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik kan me van NEC anders nog herinneren dat ze UEFA Cup speelden, en van Vitesse niet 8)

Edit: Inderdaad. In 2004/2005 speelde NEC Europees, Vitesse voor het laatst in 2003/2004. Ik snap niet waar je die praatjes vandaan haalt...

Laatst bewerkt: 16 mei 2008
  18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dan nog landzaat, Boscker en Engelaar af laten vallen.

Beter dat Boulha erbij is. Mits fit is hij echt een meerwaarde. Wat zeg ik de beste verdediger!!

Weet iemasnd trouwens of hij nu definitief van Sevilla is? Anders hoop ik toch stiekum dat hij terug naar NL komt......

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Paar jaar terug toch onder Ten Cate?? Werden ze toen niet op Cyprus uitgeschakeld ofzo??

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ten cate is nooit trainer geweest van NEC, maar wel van NAC.
    Volgens mij was het onder neeskens.;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina