Vanwege de release van NGII over een paar weken van de week ook maar weer eens aan het NG'en gegaan. Had de game (de eerste, dus niet Black) op de Xbox al meerdere malen uitgespeeld (Normal/Hard), heb Sigma nu ook op Normal uitgespeeld en het blijft gewoon een ontzettend vette game. Had aan het einde van m'n run 45/50 Scarabs en 25/27 LOTG, vind ik opzich best netjes voor een eerste run zonder walkthrough (alhoewel een hoop locaties van power-ups uiteraard gewoon direct zijn overgenomen van de Xbox versie). Ben nu bezig met het spel op Hard. Het eerste wat me opviel is het feit dat bazen die voorheen op Normal geen hulp kregen van gewone vijanden, dat nu vaak wel krijgen (was niet het geval in de Xbox versie). Ook de nieuwe vijanden zoals die robotsoldaten zodra je in Tairon komt. Ben van plan om deze run alle 50 Scarabs te halen (wil de Dark Dragon Blade uittesten !), evenals alle 45 LOTG (voornamelijk omdat ik denk ze nodig te gaan hebben hehe). Al met al is dit eigenlijk, en dit zeg ik NIET omdat NGII binnenkort uitkomt, tot nu toe gewoon mijn favoriete game op de PS3. Zelfs in vergelijking met DMC4. En dat voor een remake van een Xbox spel
Laatst bewerkt: 16 mei 2008