1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Ninja Gaiden Sigma

Discussie in 'Games' gestart door DuttY_r0cks, 3 jul 2007.

1. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat valt mij ook op ja, aan het begin van level 2 als ze het level laten zien voor een paar seconden, zag er echt niet uit.

2. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nu ook sinds een kwartier, Xbox versie natuurlijk ook gespeeld; totdat het te moeilijk werd dan;)

Ik haal nu die stunt van 3x doodgaan maar uit dus.. Het is niet anders:D

Eerste indruk is in ieder geval dat het spel er weer geweldig uitziet, ook voor next-gen standaards.

3. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game moet je zeker niet op easy spelen. Het spel is heel goed te doen in normal hoor. Beetje oefenen met ontwijken en blocken en de juiste wapens gebruiken voor de juiste vijanden. Vind het spel eigenlijk helemaal niet moeilijk. Maarja. Filmpjes zijn idd in normale resolutie. Gewoon overgenomen van de xbox versie. Past echt niet op de ps3!!! Mission mode die is trouwens echt wel moeilijk. Damn

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanwege de release van NGII over een paar weken van de week ook maar weer eens aan het NG'en gegaan. Had de game (de eerste, dus niet Black) op de Xbox al meerdere malen uitgespeeld (Normal/Hard), heb Sigma nu ook op Normal uitgespeeld en het blijft gewoon een ontzettend vette game. Had aan het einde van m'n run 45/50 Scarabs en 25/27 LOTG, vind ik opzich best netjes voor een eerste run zonder walkthrough (alhoewel een hoop locaties van power-ups uiteraard gewoon direct zijn overgenomen van de Xbox versie). Ben nu bezig met het spel op Hard. Het eerste wat me opviel is het feit dat bazen die voorheen op Normal geen hulp kregen van gewone vijanden, dat nu vaak wel krijgen (was niet het geval in de Xbox versie). Ook de nieuwe vijanden zoals die robotsoldaten zodra je in Tairon komt. Ben van plan om deze run alle 50 Scarabs te halen (wil de Dark Dragon Blade uittesten !), evenals alle 45 LOTG (voornamelijk omdat ik denk ze nodig te gaan hebben hehe). Al met al is dit eigenlijk, en dit zeg ik NIET omdat NGII binnenkort uitkomt, tot nu toe gewoon mijn favoriete game op de PS3. Zelfs in vergelijking met DMC4. En dat voor een remake van een Xbox spel :+

Laatst bewerkt: 16 mei 2008
  5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben op het moment ook bezig met Sigma. Als ik dit dus lees heb ik geluk gekozen dat ik niet gekozen heb voor 'abandon the way of the ninja'? Dan ga je dus over op easy? Ik dacht nl dat je er dan voor koos om weer terug te gaan naar het hoofdmenu :+

Als je er wel voor kiest kan je dan uberhaupt nog terug naar normal?

Ik ben op dit moment in het luchtschip, nog niet zover, maar ik speel ook veel andere spellen. Hoe zit het met masteren van moves voor andere wapens? Dit is de tweede keer ooit dat ik ng speel en op de xbox kwam ik er niet doorheen, kan ik het dan beter eerst bij alleen de dragonsword houden?

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij 'Abandon the way of the Ninja' op yes drukt ga je idd over op Ninja Dog Mode, ofwel Easy dus. Maar dan vallen er constant roze bloesems door de lucht, ziet er echt gay uit dus alleen daarom zou ik het al niet doen :+

Als ik jou was zou ik vooral in het begin van de game blijven oefenen met de Dragon Sword, aangezien dat toch je main weapon is en uiteindelijk ook het sterkst wordt zonder op snelheid in te leveren. Even de zwaardere wapens (bijv. de Dabilahro) niet meegerekend dus, die zijn wel sterker maar die zijn tevens ook een stuk langzamer in gebruik en eigenlijk alleen echt handig tegen de zwaardere Fiend vijanden (die rode draken e.d.) en bijv. Zombies.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    die rode draken waar je later twee van tegenkomt, ik geloof dat ik daar tien dagen over heb gedaan en dat er toen daarna nog een eindbaas kwam! Volgens mij was dat het punt dat ik het spel de deur uit heb gedaan :+

roze bloesems, doen we vooralsnog maar even niet. Maar kan je dan nog wel terug?

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij niet. Ik zou het gewoon lekker niet doen en op Normal blijven oefenen, het is echt goed te doen hoor maar je moet gewoon een beetje doorzetten. Desnoods ga je op een gegeven moment farmen bij locaties waar vijanden steeds terugkomen zodat je je wapens meer kunt upgraden wat weer voordelen oplevert. Op die manier kun je ook je Potions enzo op stock houden.

Nog een tip : gebruik veel Ultimate Techniques (UT's), waarbij je Essence absorbeert voor superaanvallen. Je lijkt dan Essence te verbruiken maar na zo'n aanval krijg je er juist meer voor terug dus verzamel je ook sneller Essence ! Het lijkt even te duren dat opladen, maar ook hier is een truc voor : de On-Land-Charge (OLC). Als je springt en net op het moment dat je land driehoekje alvast begint in te drukken, is je Charge gelijk klaar en hoef je dus niet te wachten waarbij je kwetsbaar bent voor aanvallen. Even die timing onder de knie krijgen maar het is echt superhandig.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    OLC it is! Cool :D

Deel Deze Pagina