Tering. Volgens mij is er een spiertje tussen me schouderblad geschoten. Even een massage regelen
Someone called?
Hadden we niet een mooi sticky post in de openings post gerelateerd aan tieners? Link
Skullcrusher. De lijst met boeken in de openingspost is al oud. Even de nieuwe voor je zoeken. Achter de aanraders staat Tip! Link Als een mod deze nieuwe lijst ipv de oude wil plaatsen in de openings post...Graci.
@tijgernootje
Die Dextro na de training zijn snelle kh's. Je moet ook nog beetje complexe nemen in een maaltijd na de training die langer mee gaan.
HIIT cardio is High Intensity Interval Training. Erg nuttig als je meer dan 100gr kh per dag weg werkt vind ik. Je kan het indelen zoals jezelf wilt eigenlijk. Zo doe ik op de loopband 5mins lopen ter opwarming en dan... 45sec joggen op 11km/h, 30sec sprint op 17km/h, 45sec joggen 11km/h en dan 90sec lopen op 6km/h. En dat herhaal ik 3-4 maal. Dan ben je dood en pleur je van de band af. zodra je hartslag wat normaler is kun je naar huis
Tabata's zijn kracht gerelateerde cardio sessies. Neem een oefening waarbij je zoveel mogelijk spieren gebruikt zoals Front Squat of Thrusters of iets. Doe het met 30% van je max. 20sec zoveel mogelijk herhalingen doen met correcte uitvoering, 10sec rust en herhaal tot 4 mins gevuld zijn. Dan ben je dood. Zodra je hartslag normaler is kun je naar huis
Als je laag in koolhydraten zit is lage/medium intensiteit duur cardio weer beter. Kijk niet op 70-80% van je hartslag. Gewoon een lekker tempo vasthouden. Crosstrainer is leuk. 3mins vooruit op lvl10, dan 2mins achteruit op lvl10, dan 3 vooruit op 12, 2achteruit op 12, sprint op lvl 19 voor 1 minuut, vooruit op lvl 14, achteruit op 14 etc. Man je bent dan bek af, quads en kuiten die branden als een gek
Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2008