naja ik volg het spaanse voetbal amper maar hoorde alleen maar dat het erg stroef ging met 'm. Hopen dat hij volgend seizoen kan knallen!!
Warschijnlijk speelt Henry volgend seizoen niet meer bij Barca. Ik denk dat dat de zwakte was van Barca dit seizoen. Teveel eigenwijze sterren.
... Ruilen? Ik denk dat de rest van de grote jongens juist vertrekt (Ronaldinho, Eto'o) en dat Bojan, Messi en Henry (+ nog een spits, Benzema ofzo) het volgend jaar moeten gaan doen bij Barça. Lijkt me niet verkeerd.
Hahaha is toch ziek. Materazzi ruolen voor Deco en Dos Santos. Materazzi is toch al midden in de 30??
Dat is wat ik doe van dat soort berichten. Echt geen goed woord voor die gast over. Daarnaast is hij inderdaad al 34 jaar, dus het zou echt kansloos zijn om zo'n ruil voor te stellen aan Inter.
ja man....de doelman van Lazio is toch ook in de 40 Wat denken jullie van vanmiddag.....moet zelf zaalvoetballen de hele dag dus kan het niet zien.....Hoop op het beste
Precies! Ballotta, 44 jaar oud, ziet er nog uit als een jonge God! De spanning is om te snijden hier.... Pffff. Het kan een middag van heel veel tranen of heel veel vreugde worden. Ajax en Inter die allebei slagen in hun missie, let it be!
ben benieuwd vandaag..hoop voor het nederlands voetbal in europa dat Ajax de voorrondes pakt..en het nu een keer niet vernaaien!!
Ik denk dat heel de Arena gaat juichen en schreeuwen en de spelers van Ajax eindelijk inzien hoe belangrijk deze wedstrijd nu is. Uitslag: 3-1.
Pff zware defensieve problemen. Alleen Sjonnie en Silva echte basisklanten achterin. Lindgren is natuurlijk een middenvelder en Slijngard debuteert zelfs!
Wormgoor zit er ook bij, op de bank als het goed is. Als Lindgren het niet goed doet achterin moet hij vervangen worden door Wormgoor vind ik.