Centraal Examen 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mr M NL, 18 apr 2008.

1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd leuk dat gedoe met Nederlands literatuur 8) Hou er wel rekening mee dat mail via teletop heel erg vertraagd gaat, mailtjes komen soms pas uren later aan :x

EDIT: welk programma moet ik gebruiken op m'n GR als ik wil zoeken in mijn tekstbestanden?

Laatst bewerkt: 18 mei 2008
  2. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    je moet 1 keer op F6 drukken en dan op SRC. je kan alleen in namen zoeken van programma's. niet woorden uit de tekst.

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al gevonden, je kan bij Notefolio gewoon Find doen, en kan je in al je teksten gewoon (gedeeltelijke) woorden opzoeken :)

4. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    waar staat 'Find' dan precies? wat ik kan um niet vinde 8) (ik heb Ti-84 Plus)

5. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Folio hebt geopent, druk je op GRAPH (dus ga je naar Menu), dan staat er onderin File, Edit, Wrap etc. Ga met de pijltjes toets naar het kopje Edit, en dan zie je dat de 5e optie 'Find' is. Werkt echt fantastisch :)

6. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    thnx :D ut werkt, nu kan ik teminste snel zoeken tijdens me examens :9

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Iemand die van Economie al zo'n heel bestand gemaakt heeft dan? :+ Moet het zelf ook nog hebben en natuurlijk handiger om eerst te vragen voordat ik zelf heel zo'n ding maak. :p

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik ook wel willen weten :+ Laten we hier anders mooi teamwork van gaan maken met VWO Ecomie 1,2 mensen van XBW\o/

Bij de versie van Notefolio die ik van die linkkabelsite had gedownload, zaten al 2 (voorbeeld) economiebestanden, daarin staan gewoon hele lappen tekst rechtstreeks uit een boek overgenomen, ik weet niet of dat nou echt heel handig is. Dan past ook nooit alles op dan mini geheugen van je TI.

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik had het over Havo examen economie, tenzij de stof hetzelfde is hehe. ;)

10. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel dingen zijn wel hetzelfde, maar je moet maar eens kijken welke bestanden je al hebt in je GR bij notefolio. Bij mij stond er standaard Economie, Economie 4 en Economie 41 ofzoiets in.

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Je hebt op een universiteit inderdaad elk jaar sowieso 4 "tenamenweken" die ieder vergelijkbaar zijn met de "eindexames" van het gymnasium. Dus mocht je de eindexamens met gemak halen, denk ik inderdaad dat universiteit niet zo'n probleem is. Let wel: de meeste eindexamenvakken heb je dus als iets van 2 jaar in geïnvesteerd.. dat is wat anders dan 2 maanden ;)

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd hoe het allemaal wordt volgend jaar (als ik slaag dan 8))

Succes allemaal morgen, ik hoop dat Dag 1 gewoon helemaal top gaat, dat geeft weer goede moed voor de rest van de CE periode:)

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ja, succes allemaal! Mijn examen begint dinsdag. (Nederlands)

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    succes mensen!

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik kijk echt tegen mn eerste examen op (Nederlands), vandaag proefexamen gedaan en van het tekstverklaring gedeelte 4 punten van de 27 gescoord. :lol:

Gelukkig sta ik atm gemiddeld een 6.7 en moet dus een 4.3 scoren, hopen dat ik dat maar haal dan. :E

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Examens zijn een eitje, je gaat ze gewoon halen.

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Mjah, het is ook alleen NL waar ik een beetje mee zit, alle andere vakken sta ik 7+ en kan dus zonder zorgen maken. :)

18. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen succes morgen en de komende 10 dagen! Ik hoop dat iedereen het haalt! Ik kan nie slapen ben te zenuwachtig, nog maar wat over Indië doorlezen dalijk, bleggh.

19. Mr M NL

Mr M NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Succes iedereen! Over een paar uurtje zitten er al weer twee op, gelukkig!

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Succes allemaal!

Deel Deze Pagina