De Grote Voetbaldraad [tussenstanden, uitslagen en discussies] Deel 10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nice, iemand al beelden van de goals? :)

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een goal van Wesley :cool:

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    damn gelukkig hebben de dutchies geen rust gekregen bij real:cool:

5-2:eek:

Laatst bewerkt: 18 mei 2008
  4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo zonder Inter supporters dan??

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Gelukkig ado terug!!
    Hopelijk gebeurt er weer veel rondom deze club, altijd fijn voor vermaak, welcome ado.

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Mooie goal Sneijder idd (klik) hij loopt daar echt na die goal zo van: Simpeelll..:cool: hij keek nog niet eens hoe mooi hij erin vloog:9..

Laatst bewerkt: 18 mei 2008
  7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Even op mij in laten werken, flink wat bier gehad. Maar kan het nog steeds niet geloven. Maar goed, laatste keer play-offs voor ons. Ik feliciteer hierbij Twente voor hun plaats in de voorronde Champions League.

8. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, Real Madrid 5-2 Levante.

1-0 Van Nistelrooy
    2-0 Sergio Ramos
    3-0 Van Nistelrooy
    3-1 Geijo
    4-1 Sneijder
    4-2 Geijo
    5-2 Sergio Ramos

Leuke, aantrekkelijke wedstrijd en een stijlvolle afsluiting van een prachtig seizoen in de Primera División. Volgend seizoen is Europa hopelijk eindelijk weer aan de beurt!

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Bij Catania - Roma mochten geen supporters komen omdat daar vorig jaar ernstige rellen waren en dat gevaar daarom nu ook dreigde. Om het zo gelijk mogelijk te houden hebben ze dezelfde maatregel genomen bij Inter.

Maar de Intersupporters hebben gewoon Parmakaartjes gekocht en zijn over de hekken geklommen. Helaas waren er ook rellen buiten het stadion. Dat was waarschijnlijk niet gebeurt als er gewoon legaal supporters mee hadden gemogen.

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja klaar ben je dr mee. ADO best een leuke ploeg hoor. Alleen die supporters. Je zag het gister ook meteen. Na het laatste fluitsignaal meteen weer die gasten op het veld. Gaat gezellig worden volgend jaar.

Jezus wat een goal zeg!! Die gozer is echt goed hoor.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Prachtige goal van Sneijder. AC Milan trouwens UEFA Cup, hopelijk voor de Nederlandse Clubs dat ze hun niet tegen komen. :)

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, gister met tranen in m'n ogen door Walibi World gelopen toen Ajax - FC Twente was afgelopen. Jammer maar helaas. Weer een jaar geen Champions League. Ik kan dit gewoonweg niet uitstaan.

En als die Sulejmani niet wil komen als Ajax geen CL speelt, dan mag ie van mij ook lekker wegblijven.

Nu maar seizoenskaart aanvragen en mijn club elke thuiswedstrijd steunen op de weg naar het kampioenschap en eerlijke rechtstreekse plaatsing.

13. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik moest gister ook een traantje wegpinken.... Wat een rampen seizoen dit!!!! Ook voor het NL'se voetbal, volgend jaar twente in de CL zonder engelaar, douglas, El Ahmadi en ongetwijfeld nog wel 2 of 3 belangerijke basis spelers.... Dag uefa puntjes_0/:emo:

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Buiten El Ahmadi geen spelers die zeker weggaan. Sowieso houdt Twente nu wel makkelijker spelers omdat ze VCL spelen, wat alleen binnenlands PSV aantrekkelijker maakt dan hunzelf. Of ze moeten al kiezen voor historie van een club.

Jammer dat Twente geen geplaatste status heeft. Nu kunnen ze tegen Liverpool, Juventus, Barcelona of Arsenal loten. Ajax had die geplaatste status wel gehad.

De mogelijke tegenstanders van FC Twente:
    Liverpool, Barcelona, Arsenal, Schalke'04, Juventus, Steaua Boekarest, Panathinaikos, Celtic/Glasgow Rangers, FC Basel, Olympiakos Piraeus, Fenerbahçe, Shaktar Donetsk, Anderlecht, Fiorentina en Spartak Moskou.

Dus hopelijk behoudt Twente alle spelers buiten de al vertrokken El Ahmadi. Anders wordt het wel erg moeilijk.

15. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Tsja, ik heb het zelf niet zo op "brave" supportertjes die anderen altijd overal de schuld van geven én zeggen dat "harde kern" supporters niet de titel "supporters" verdienen, terwjil dit juist degene zijn die bijna alles voor hun club over hebben, die leven met en voor hun club.

Dus ik heb 1000x liever Ado in de eredivisie dan bijv. Heerenveen.

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    De geplaatste status wordt toch bepaald op het land zelf en niet de club??? Dus dan krijgt Twente toch ook de beschermde status??

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah want Ajax heeft het de laatste jaren natuurlijk ZOOOOOO goed gedaan in Europa en zoveel punten binnengehaald voor Nederland! Nee sorry, de enige die het een beetje redelijk doet europees gezien is PSV.

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Je club steun je niet door dingen te vernielen of rellen te schoppen. Dan ben je in mijn ogen gewoon dom bezig.

19. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Tsja, je club steun je ook niet door 90 min. je bek te houden, wat bij élke club 90% van het publiek sowieso doet!!
    Dat dingen vernielen, dat is vaak uit frustratie. De club zit zó diep in je hart dat als deze verliest jij ook voelt alsof je verloren hebt. Dat de een er niet zo goed mee om kan gaan dan de ander kan ik hem niet kwalijk nemen! Heb liever een stadion vol supporters die met club in het hart leven.. dan 20.000 man die het eigenlijk geen zorg uitmaakt dat er verloren wordt.
    Het rellen is iets van eer, je stad beschermen. Er vallen hierbij haast nooit onschuldige slachtoffers, aangezien er heel veel erecodes zijn. Maargoed, dat zullen brave supporters helemaal nooit begrijpen.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Rellen en vernielen heeft niets meer clubliefde of eerherstel te maken maar gewoon met de domheid van de betrefende supporter

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina