Centraal Examen 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mr M NL, 18 apr 2008.

1. SysanApse

SysanApse Guest

Goed je best doen.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oke bedankt, daar zal ik dan ook even op letten. :)

Haha. :emo:

3. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    8)
    heel strict de vragen volgen die als het goed is bij de samenvatting worden gesteld, gewoon die vragen opschrijven, rustig de antwoorden in de samenvatting oppikken. Vooral geen voorbeelden gebruiken. Let ook op signiaal woorden zoals, daarnaast ook, vooral etc, dan kom je er wel;)

Voor wiskunde kwam ik uit op 42 puntjes.. nog zonder correctie, de helft van het totaal punten 84. Zou zoiets op een 5 uitlopen? of op een 4,

Ik mag trouwens een 3.9 halen voor een 6\o/

GS heb ik eigenlijk geen zin in:p, lekker bronnen lezen hoop ik8)

4. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    dat is echt ziekelijk veel herkansen, dan kan je bijna niet meer zakken.
    Onze school, doet 1 herkansing voor 1 vak. Alhoewel wel wel veel herkansingen in de 2e fase voor tentames kregen, 2 per tentame week

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ja Havo, moet zelf een 4.2 zien te scoren, maar damn wat zijn die vragen lastig...

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Zo, ik ben klaar met Geschiedenis, nu even ontspannen. Ik ben benieuwd, maar gelukkig kan ik alles herkansen in augustus.

Edit: Check TeleTekst. Er zijn meer dan 2.000 klachten binnengekomen over Nederlands.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2008
  7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok mensen, ik heb een slim plan, laten we met zin alle vanaf nu voor het examen een 3 of 2 halen, als we dat allemaal doen dan gaat die norm omhoog van het nakijken, omdat ze naar een bepaald percentage van slagen streven,

dus dan slagen we met zijn allen:+

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan ben ik benieuwd naar de examen Nederlands van VMBO morgen..

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    whaha:lol:

Ja morgen ook Nederlands voor mij, vorig jaar was mooi te doen.

10. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik begin uhm nu wel te trippen voor geschiedenis van morgen... Heb vooral nederlands-Indie niet echt goed geleerd. Ben ook bang dat ik heel veel jaartallen en gebeurtenissen in de oorlogen door elkaar ga halen:/

11. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    862
    Ik heb ook nederlands morgen, vandaag had ik tekenen echt een makkie was dat :+.

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Das mooi, met een hoge norm zal ik ruim slagen voor Nederlands. 8)

13. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, geef mij maar een norm van 1.0 of hoger :)

14. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb morgen wiskunde B1,2 (NT Havo).. ik vind ut egt moeilijk xD, mja nu even examen 2005-I gemaakt, die lukt aardig.. paar dagen geleden andere examens geoefend, morgen ochtend nog maar paar diffirentiëren sommen oefenen dan moet ut lukke hoop ik :D.

15. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aantal klachten zegt niet zoveel over de norm helaas. Pas als de klachten gegrond zijn, wordt er gekeken of dezelfde klacht veel voorkomt. En het examen Nederlands was echt niet bijzonder lastig ofzo, er zaten ook geen specifieke rare dingen in waarover geklaagd zou kunnen worden.

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Weet ik ook wel, het is gewoon goede hoop. :cool:

Net klaar met Geschiedenis, heb beide boeken doorgrond, nu slapen en om 9 uur examen maken. :+

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Net thuis van examen geschiedenis, ben nog aangenaam verrast dat ik nog zoveel wist. :p

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Net Geschiedenis gehad(VWO).. vond het toch wel meevallen. Ik had meer leervragen verwacht, die waren er maar weinig gelukkig(had niet echt goed geleerd). Alleen dat in volgorde zetten van gebeurtenissen was vrij lastig. En die 5puntsvraag was ook kut zeg... argument voor en tegen betrouwbaarheid en dan ook nog eens een argument voor en tegen representativiteit 8)

19. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Net geschiedenis (HAVO) gehad.
    Appeltje eitje
    @ Shin David: die vraag over betrouwbaarheid en reprensativiteit hadden wij ook op havo. Die was wel gaar idd :p

20. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Veel vragen wist ik, maar een paar vragen vond ik toch wel erg lastig. Bijvoorbeeld het Cultuurstelsel van Napoleon. Eerst was ik vanalles aan het opschrijven over boeren etc. toen ik erachter kwam dat het over Napoleon ging. Ook de twee vragen dat je de nummers op volgorde moest zetten vond ik pittig. Verder vond ik die brief van de Duitse krijgsgevangenen ook wel moeilijk. Je moest aangeven waarom die brief de pascifisten en communisten aansprak. Zo heb ik nog wel een paar vragen die ik compleet verzonnen heb. Hopelijk haal ik een 5.5.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2008

Deel Deze Pagina