Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    loop bij de fysio, dus trainen staat (alweerrrrrrrrr) op een laag pitje. Kan gelukkig wel nog spinning en bodypump geven, maar trainen met zware gewichten zit er voorlopig niet in :eek:

Altijd hetzelfde gezeik :mad:

2. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    beetje last van de wet van murphy? :+

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    bakkes trut :cool:

Ik denk dat het gewoon teveel was, en CIOS, en lesgeven van RPM en pump en dan nog eens in vrije tijd sporten. Mijn lichaam vond het blijkbaar iets te veel. Zat er eigenlijk ook wel in he :)

4. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    dat is idd wel erg druk, maar even wachten dan tot je stage is afgelopen :)

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ach, het fitness is maar een klein deel van mijn training. Ik streef niet echt naar meer kracht maar meer naar algehele fitheid. Mijn lichaam neigt ook naar ecto dus ik heb al een laag vet, met bodypump prikkel ik de spieren genoeg de komende tijd.

Binnenkort op vakantie en waarschijnlijk verhuizen naar Utrecht, zal weer een lekker drukke periode worden :D

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik las een tijdje terug in deze topic wat over ECTOMORF, DE-MESOMORF en de ENDOMORF...

Wat ben je eigenlijk als je een ectomorf bent met een "\/" vorm en ipv lange armen en lange benen, korte armen en korte benen (ofwel, klein). Daarnaast heb je van nature een laag vetpercentage en een stofwisseling waardoor het niet zoveel uitmaakt wat je weegt, aangezien het er toch nauwelijks aankomt.
    Een ECSOMORF ofzo?:+

Laatst bewerkt: 19 mei 2008
  7. Bassie_

Bassie_ Guest

Idd raar; als je klein bent, kom je 9 van de 10 keer juist makkelijk aan qua gewicht. Maar je bent nooit één type, je bent altijd een mix van 2 lichaamstypen.

8. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Na een tijdje rustig aan gedaan te hebben was de eerste bill starr training toch wel even slikken... Voor het eerst fullsquat gedaan, 5x5 130kg bij het laatste setje stond ik met knikkende knieeen :emo:.

Vervolgens bankdrukken en rows waarna ik echt het gevoel had dat zo goed als alle energie uit men lichaam verdwenen was. Altijd leuk als je dan in de auto op de terugweg voor open bruggen en een hoop stoplichten komt te staan. Thuis in de koelkast vond ik een halve citroenslagroomtaart in 1 keer weggegeten en daarna een shake genomen, dat voelde al een stuk beter daarna. Volgende training woensdag, ben benieuwd wat die gaat brengen :D

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Het zijn allemaal richtlijnen, een persoon zit nooit volledig aan een type vast :)

10. Ashavan

Ashavan Guest

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Het was meer bedoeld als een grap :{

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Netjes!

13. halo3junkie

halo3junkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje:

Ik zou graag me zwembandjes wegwerken :+ Ik fitniss al een kwart jaar, maar intructeurs etc hebben ze niet daar dus vraag ik het maar hier, wat moet ik precies doen om zwembandjes een beetje weg te werken + een beetje spieren te kweken zonder doping en al die moeilijke shit :+ en hoe vaak zou ik gaan in de week?

14. Ashavan

Ashavan Guest

Don't fuck with the dragon :p
    Begin al lekker droog te staan.

Maar goed...vrij standaard vraag. Weet niet wat je vet% is, maar als je van je zwembandjes af wilt moet je het eetpatroon aanpassen. Strak letten op wat je eet en hoeveel. Daarnaast oefeningen zoals Deadlift en Bent Over Row's naast de reguliere oefeningen die je moet doen dan. 3x in de week een goed kracht schema doet wonderen. Mooie is dat je als beginner zoals kunt afslanken als massa pakken. Andere 2 dagen HIIT cardio.

15. halo3junkie

Leuk Bevonden:
    0
    HIIT cardio? :confused: ben geen fitniss goeroe dus kan je dat even uitleggen?

16. Ashavan

Ashavan Guest

High Intensity Interval Training
    Of te wel je traint met intervals op hoge intensiteit, waarbij je longen uit je lijf willen springen. 5 mins warm lopen, beetje strekken. Daarna bijvoorbeeld 45secs joggen, 30sec sprint, 45secs joggen, 90secs lopen en dat herhaal je 4-5x. Dit is voorbeeld wat jezelf qua snelheden en dergelijke kunt aanpassen naar smaak. Zolang je maar doodop bent :D

17. halo3junkie

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, en daarbij praat je dus over loopband he, ook iets met crosstrainer en fiets? Of roeier ofzo

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HITT werkt prima voor afvallen, zolang je ook maar zorgt dat je je eetgewoonten ook binnen de gezonde perken houdt. Ik ben sinds mijn laatste reactie in dit topic 4-5 kilo afgevallen, had echt nooit gedacht dat dat zo sick snel kon gaan. Ik eet dan ook naar schatting 900kcal minder per dag, en ben van géén beweging naar 5 dagen in de week 30-45 minuten beweging gegaan.

19. Ashavan

Ashavan Guest

900kcal minder per dag? Je weet dat je maar 500kcal max onder je onderhoud mag heh?

20. halo3junkie

Leuk Bevonden:
    0
    Das veel :eek: ook met eetschema enzo? hoeveel woog je btw?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina