Mja hij gaf gewoon aan dat hij het zo graag wilde zien. Bij die Volvo vond ik dat sowieso een stuk makkelijker, heb wel het idee dat deze VW sneller afslaat. Ik liet 'em namelijk ook in het begin eerst 2x afslaan maar dat had naar wat ik denk vooral te maken dat ik de koppeling wat te snel liet opkomen. Daarna vroeg hij mij op het op die manier te doen. Maar omdat hij me eerst gewoon zonder instructies liet proberen weet ik niet of hij dit regeltje heeft ingevoerd bij mij omdat ik die auto liet afslaan, of omdat hij dit gewoon beter vind voor beginnende lessers. Ik denk het eerste... Maarja, ik vraag het 'em wel ff bij de volgende les.
@ Riddick, daar had ik daarna idd geen last meer van. Was trouwens wel lachen. Aan het einde van de les toen ik vrij dicht bij huis was (voor killaz en anderen die weten waar het is, het kruispunt tussen die rondweg en de Bergerweg, waar het Belastingkantoor dichtbij staat) moest ik wachten voor een rood stoplicht. Toen reed er een lesauto van een andere school voor me, en die auto sloeg toen af. Toen drukte hij snel ff op mn toeter om die gast daar achter het stuur te jennen.
Naja, je had erbij moeten zijn. Nu is het minder grappig.
EDIT: @ de bengel: Tsja in die Volvo trok ik echt beduidend sneller op dat met dit regeltje. Die 2 secondes duren in zo'n situatie echt lang.
Laatst bewerkt: 6 mei 2008