Zingende Skate

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door underhunter, 8 sep 2003.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Moest je daarvoor nou een 4,5 jaar oud topic kicken? :+

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Haha was dit alweer bijna vergeten :lol: Was ook met die reclame toch van een of ander fruitsap?

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Nostalgie \o/

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    :emo::emo: :lol:

5. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Joy fruitdrink ofzo :D Djoi anders, weet niet hoe je het schrijft ^_^

Enne, Skate is ook een rapper.. dus ik weet niet waarom er zo'n commotie om was ^_^

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jezus, heel dat topic aan het door lezen, op pagina 6 kijk ik 's naar de datum, terug naar pagina 1, WTF. 8)

7. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    "sta op met een glimlach'' ''stoplichten zijn lief voor me''

Ik luister hem nog steeds elke ochtend op mijn fiets

8. boatfreak

boatfreak Guest

Wisten jullie al dat skate de neef is van extince? Inside information brothaa.

9. PaulDiddy

PaulDiddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, heerlijk om dit weer eens terug te lezen, ik wist niet eens dat ik hier ooit aangemeld was en dat alleen voor die ene post. anyway kwam hier terecht nadat ik op zoek was naar dat interview wat ik toen de tijd met skate gedaan heb. en ff voor boatfreak: Extince en skate zijn geen neven van elkaar, neef is de "titel" die de heren aan elkaar gegeven hebben omdat ze zulke goede vrienden van elkaar zijn, zoals in de hiphop scene wel vaker gebeurd. De heren vormden samen ook de rapgroep next chapter, misschien als je zoekt met termen als villa 65 of dutchmasters dat je daar nog tracks van kan vinden. ik weet dat er laatst iemand was die alle ouwe dutch masters opnames in een torrent heeft gezet maar ik zou je zo niet durven te vertellen waar je die kan checken. na het luisteren van die tracks is er geen twijfel meer mogelijk of skate nou wel of niet dope uit de hoek komt als rapper. Anyway, misschien een beetje veel te laat gepost dit, misschien leuk om terug te lezen. maar ik heb hier in ieder geval mijn 2e post te pakken :p

Deel Deze Pagina