Centraal Examen 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mr M NL, 18 apr 2008.

  1. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ik had verwacht dat het een week lang óf knokken óf tongen zou worden8)
     
  2. Futtbucker

    Futtbucker Nog ff student =D

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Yay ik mag dinsdag al fijn beginnen met werken...
    Achjah, heb ik wel zo de nodige duiten bij elkaar om toffe games te kopen en me geen 1 sec. in de vakantie te vervelen 8)
     
  3. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha chill ik ga ook naar Chersonissos met 11 andere mensen. Onze hele 6e klas gaat naar Chers, damn wat wordt t crowded daar 8)
     
  4. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, bij ons gaat inderdaad ook de halve 6e naar dezelfde locatie. Alleen onze club heeft natuurlijk wel het chillste hotel :cool: Hoe heten jullie appartementen/hotel?
     
  5. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit bij Star Beach dacht ik, heb zelf niet geboekt. Weet alleen wel dat we appartement geboekt hadden, alles al betaald en toen toch zijn verplaatst naar een ander. Maar zit bij Star Beach nog iets geloof ik.
     
  6. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Haa Starbeach village, daar drijven de condooms in het zwembad 8) Dat Starbeach is iets van 500 meter strand met 50 br3ezeRs per vierkante meter 8) Wij zitten volgens mij iets van een kilometer daarvandaan, heb er echt te veel zin in. Bovendien is het nu al helemaal relaxed, omdat het echt volledig van de normering/soepelheid van het nakijken gaat afhangen of ik slaag. Als ik thuis zou blijven zou ik echt helemaal gek worden van de zenuwen etc.

    Maargoed, nu weer f Aardrijkskunde oefenen...
     
  7. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe stond je er dan voor met je SE's? Ik moet gemiddeld een 3,4 halen voor mijn examens tezamen, dus met mij zit het wel snor. Heb alleen die Nederlands samenvatting op één of andere manier de soep in laten draaien. Maar gast je mag 2 5-en halen dus het lijkt me sterk dat je niet slaagt... Ik weer verder met M&O
     
  8. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag engels als ik er een 5.8 voor haal ben ik geslaagd als het lager wordt gezakt. En ben niet al te goed in engels dus wordt nog knap lastig.
     
  9. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm ik stond voor ieder profielvak een 6, aardrijkskunde een 5.5. Ik ging er ook gewoon van uit dat ik zou slagen, gewoon overal een 5+ voor halen, maar nu blijkt alles opeens heel erg tegen te vallen. Wiskunde dacht ik echt dat ik makkelijke een 7+ zou kunnen halen, maar waarschijnlijk heb ik maar iets van 40 vd 86 punten... Geschiedenis was lastig na te kijken online, maar daar had ik ook maar iets van de helft van het totaal aantal punten zoals ik het nu bekijk. Als die allebei dus laag uitvallen, MOET ik economie1,2 en AK goed doen, en dan heb ik alsnog een herkansing want je mag maar 1 onvoldoende in je profiel. Verder heb ik wel alles in orde, maar van de 4 profielvakken moet ik er gewoon minstens 2 goed doen. Herkansing vind ik echt niet erg, als ik maar slaag...
     
  10. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Salou met veel mensen! Lekker een week helemaal kapot zuipen..
    Zometeen biologie, ben benieuwd.
     
  11. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Net AK gehad (HAVO) goed te doen :D
     
  12. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    zo engels , appeltje eitje en 2 vingers in m`n neus als het goed is
     
  13. Futtbucker

    Futtbucker Nog ff student =D

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Me 2...sta er een 7.5 voor dus moet minimaal 3.5 halen :thumbs:
    Morgen word wel gay; Economie, sta er een 5.8 voor :eek:
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Same here, engels easy!
    Mag een 3.3 halen :thumbs:

    Idd, economie is wel gay! Het zijn erg veel hoofdstukken en nog eens saai ook. Bijna geen sommen in oude eamens alleen theorie :emo:
    Mag een 4.7 halen. Hoop dat dat lukt.
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    sta een 5.5 voor eco :p die zie ik dus ook niet zo zitten engels sta ik trouwens een 9 voor :p
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Engels wordt ook een makkie voor mij (Vmbo dan), had voor het proefexamen Engels een 7.7 gehaald. Dat kan nog veel hoger worden natuurlijk. Sta er toch 7.5 voor.
     
  17. Futtbucker

    Futtbucker Nog ff student =D

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Evengoed; veel succes iedereen dalik met Engels ;)
    Economie komt ook wel goed!
     
  18. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet hier nog iemand anders VWO met Management & Organisatie, het zijn zoveel boeken die je moet leren maar ik neem aan dat het belangrijkste de NV is om te leren? Gelukkig sta ik een 8,9 8)
     
  19. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Bij ons op school mag je alle vakken herkansen in augustus. Ook al haal je overal een 1.0 voor. Lucky me, I guess.
     
  20. Mr M NL

    Mr M NL Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hiero, ik heb maar een boek er voor maar wel eentje met 300 blz. Dus dat wordt nog leuk, zelf sta ik een 7.0 terwijl de leraar heeft toegeven dat zijn SE's moeilijker waren dan het niveau van het examen. Dus opzich heb ik er wel vertrouwen in. Marketing theorie heb ik al goed onder de knie en in al het rekenwerk was ik altijd wel goed.
     

Deel Deze Pagina