Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb nog ff een vraagje over de multiplayer achievements!
Take It For The Team (Be on the winning team in all ranked multiplayer team games):
Kan iemand een lijstje geven welke games je hiervoor moet doen (en dus winnen)?
Top Of The Food Chain (Kill twenty players with a pistol in a ranked multiplayer deathmatch):
Moet deze in één match?
Auf Wiedersehen Petrovic (Win all ranked multiplayer variations, all races and "Cops 'n Crooks", as both sides):
De games die ik voor Take It For The Team heb gedaan tellen ook mee? Heeft iemand dan een lijstje welke ik naast die games voor deze nog moet?
Fly The Co-op (Beat our time in ranked versions of "Deal Breaker", "Hangman's Noose" and "Bomb da Base II")
Join The Midnight Club (Win a ranked multiplayer race without damaging your vehicle too much and with damaged enabled)
Top The Midnight Club (Come first in twenty different ranked standard multiplayer races)
Deze lijken mij het makkelijkst te halen met wat mensen van hier?! Dus als iemand die ook nog moet, I'm in!
En nog een laatste vraag, zijn er ook stats van multiplayer? Dat je kunt zien hoeveel en welke races bijv je al gewonnen hebt?
Laatst bewerkt: 22 mei 2008