1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV Achievements [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 18 apr 2008.

  1. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, just friends ;)
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    elke friend? pff bij mij staan ze allemaal op 50% of lager behalve roman die staat op 100%
     
  3. live gamer

    live gamer Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net alle most wanted side missies uitgespeeld,alleen heb ik de achievement niet gekregen :eek:
     
  4. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    ook voor de 100e keer, je moet alle 3 de eilanden doen.
     
  5. live gamer

    live gamer Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
  6. killer0905

    killer0905 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen :'-( Ik kan geen achievements halen. Ik heb al: 3x strike gegooid (achter elkaar) ,180 gegooid met darten, 7 minuten 6 ster ontwijken (achter elkaar) HEEEEEL veel rolls gedaan op de landingsbaan. Hoe krijg ik nou die achievements? Moet ik eerst iets instellen ofzo? Ik heb GEEEN cheats gebruikt ofzo. =(En soms zie ik ook mensen zo'n schermpje in beeld krijgen en dan de achievements die ze gehaald hebben in beeld. Hoe doe je dat

    Ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen:'-(:confused:
     
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    heb je ze misschien al eerder gehaald? en ben je ingelogd op je account?
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.736
    Leuk Bevonden:
    9.035
    Misschien speel je op een ps3?:):
     
  9. killer0905

    killer0905 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, wat heeft dat er mee te maken?
     
  10. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    ^ Haha dat zou mooi zijn ;)
    Geloof dat je de notificatie ook uit kan zetten..

    Nou ik ga nog even 20 stunts doen, nog 11 races doen..
    En dan heb ik bijna alles wel (singleplayer). Behalve dan die duiven natuurlijk ;)
    Random people ontmoeten ook nog, weet iemand precies WANNEER elke ergens te vinden is, want ik hoorde dat ze er soms niet staan...?

    Edit: hahah het is dus zo! Ge-wel-dig.

    Achievements is een systeem dat alleen de Xbox 360 heeft. PS3 heeft dit niet. Met geen enkel spel.

    Een achievement is eigenlijk iets wat op je online 'gameprofiel' te staan komt. Zo zie je wie van je vrienden welk spel al uitgespeeld heeft, en wat ze er voor speciale dingen gedaan hebben.. PS3 heeft dit gewoon niet. Punt.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2008
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Met alle respect, maar ik moest lachen. :thumbs:
     
  12. killer0905

    killer0905 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck Ps3....|:-:'-(:'-(:'-(:'-(
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    :lol:_O_:lol:8) ROFLMAO!! Sorry voor de offtopic...maar ik lag echt ff dubbel O-)

    EDIT: ontopic, gister die Assassin's Greed achievement gehaald :)! Vanavond maar weer eens wat missies doen, moet er nog stuk of 12! Maar vind op een of andere manier zonde om m uit te spelen, dus maybe dat ik vanavond voor de Genetically Superior achievement ga!
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2008
  14. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    ivm die 30 uren-achievement:
    Hoe zie je of het een storymission is of niet?
    & Kan je erna nog "jobs" van bv big daddy doen. Ik wil eerst de storyline doen, en dan daarna de extra missies, om aan 100 procent te komen, gaat dat?
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Story is altijd aangegeven met een letter op de kaart. bijvoorbeeld B voor Brucie.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja.
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Net uitgespeeld, dus sowieso de You Won! achievement gehaald! Daarvoor nog de That Special Someone en de Liberty City (5) achievements gehaald! Heb er nou 34 en een gamerscore van 600! Op naar de 970 ;)
     
  18. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een achievement waarbij je six star wanted level zes minuten moet overleven. Dat is makkelijk te overleven. MAar het enige probleem is, dat ik de story heb uitgespeeld en dus alle eilanden heb. Heeft iemand anders nog een manier om zes sterren te krijgen??
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Te vinden in dit topic:

    Succes :thumbs:
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb nog ff een vraagje over de multiplayer achievements!

    Take It For The Team (Be on the winning team in all ranked multiplayer team games):
    Kan iemand een lijstje geven welke games je hiervoor moet doen (en dus winnen)?
    Top Of The Food Chain (Kill twenty players with a pistol in a ranked multiplayer deathmatch):
    Moet deze in één match?
    Auf Wiedersehen Petrovic (Win all ranked multiplayer variations, all races and "Cops 'n Crooks", as both sides):
    De games die ik voor Take It For The Team heb gedaan tellen ook mee? Heeft iemand dan een lijstje welke ik naast die games voor deze nog moet?

    Fly The Co-op (Beat our time in ranked versions of "Deal Breaker", "Hangman's Noose" and "Bomb da Base II")
    Join The Midnight Club (Win a ranked multiplayer race without damaging your vehicle too much and with damaged enabled)
    Top The Midnight Club (Come first in twenty different ranked standard multiplayer races)


    Deze lijken mij het makkelijkst te halen met wat mensen van hier?! Dus als iemand die ook nog moet, I'm in!

    En nog een laatste vraag, zijn er ook stats van multiplayer? Dat je kunt zien hoeveel en welke races bijv je al gewonnen hebt?
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2008

Deel Deze Pagina