Centraal Examen 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mr M NL, 18 apr 2008.

  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb precies hetzelfde! Het enige verschil met jou is dat ik minstens een 4.0 moet scoren. Ik vind de stof ook tergend veel en heb volgende week ook alleen nog Wis en M&O. ^^
     
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut eco straks. zie hem niet zitten :p moet minimaal een een 5.5 halen
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond hem echt heel erg makkelijk, je had er helemaal geen kennis over biologie voor nodig. het was meer een toets waar je logisch bij moest nadenken.
    bij die vraag 14 hoefde je alleen te weten dat een plant co2 uit de lucht onttrekt als de huidmondjes openstaan en co2 verbruikt als de reactie verloopt, ik denk niet dat ze dat echt tot metabolisme rekenen.
    de voorbeeld vragen waren wel vaag, vooral die met het stikstof dat gebonden zat aan de grond en de conclusie's met die vissen.
     
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Mensen succes om half 2 met Wiskunde en met Economie 1,2 (moet er zelf ook aan geloven)
    Ik ga voor de 4.7 (eigenlijk voor de 10 8)) maar nog maar zien OF ik dat haal :emo:
     
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik vind alle vakken makkelijk op VMBO - T behalve wiskunde :emo:. Word dadelijk echt een hel. Succes allemaal zo :)!
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt zeker geen frans of wel?:p dat is eigenlijk het enigste wat een probleem wordt en niet verholpen kan worden met leren,
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Nee, gelukkig niet. Frans is echt 8).
     
  8. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die morgen Aardrijksunde (VWO) gaan doen, kaartbladzijden 192 en verder zin echt heel handig voor Actieve Aarde:) Ik MOET morgen een 5.5+ halen, want geloof het of niet, zelfs voor AK sta ik een 5.5 gemiddeld 8)
     
  9. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    hahaha geniaal, ik een 6.5, ga vandaag nog ff die examens van AK maken, ff goed de kaartbladen gebruiken, moet wel lukken joh, actieve aarde lijkt me vooral leuk morgen, misschien nog wat leuks met bewegende platen ofzo!

    Vandaag Latijn gehad, precies 2 teksten die ik wel redelijk had geleerd, dus denk wel een 6, iemand anders eigenlijk Latijn hiero?
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta een 6,7 voor AK, toch denk ik dat het nog ga verkloten. Van Actieve Aarde snap ik dat paleomagnetisme, gebergtevorming, hogedrukgebieden & lagedrukgebieden, algemene luchtcirculatie totaal niet. :'-(

    Net ook dat examen van vorig jaar gemaakt, echt moeilijk :eek: Ik kwam uit op een 4,5(wat overigens wel genoeg is om een 6 te staan maar ja echt hoopvol is het niet). Zag ook dat het een normering had van 1,2; dan zal het dus wel erg moeilijk zijn geweest. Dat geeft dan weer hoop.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Fuck, examen Wiskunde was dodelijk. Je zag echt iedereen daar zitten en denken wtf, fuck. Had echt maar een 4.1 nodig, maar ben bang dat ik zelfs dat niet heb behaald. Fuck! :mad:
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Bleh, economie 1,2 ging maar middelmatig. Mede doordat het zoveel stof was heb ik totaal geen aandacht besteed aan het leren ervan. Niet dat dat de reden is, want zoveel ervan vroegen ze niet. Kut eco! :p
     
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    wiskunde vond ik juist wel geod gaan, alleen de laatste vraag snapte ik niet, over die parrallello gram dinges

    iemand tips voor frans? kent iemand een spoedcurus frans in 2 uur ofzo"?:p
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Je voudrais six croissants. :cool:

    Meer kan ik je niet helpen. :+
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Net havo economie gehad, viel me gelukkig heel erg mee.
    Ik zeg niet dat het goed ging maar dat het stuk makkelijker was dan de oefenexamens ervan :) Als ik deze goed gemaakt heb ben ik eigenlijk al geslaagd!
     
  16. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen natuurkunde, dat gaat echt zuigen...
     
  17. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    idd, ik heb natuurkunde1,2.. ik moet een 5,3 halen, dus hopen dat het lukt 8)
     
  18. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    vond eco te doen maar vaag, staat trouwens een fout bij vraag nr 20. Bij alle voorgaande vragen staat expliciet welke statistiek je moet gebruiken. Bij vraag 20 is dit 5 , maar dit word niet in de vraag gezegd. Had hem in eerste instantie dus fout
     
  19. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, M&O was echt trés simpel! Ik denk dat ik misschien zelfs hoger dan een 8 heb waardoor ik gewoon een 9 op mijn eindlijst heb 8). Morgen AK, iemand die weet wat het belangrijkste is?
     
  20. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Het antwoord op vraag 22 van Economie 1,2 slaat ook nergens op.

    Net alsof wanneer je niet genoeg verdient maar eventjes vanuit Curaçao naar de VS of West-Europa gaat. Ik had dat door de lagere netto-inkomens het personeel gedemotiveerd raakt en daarom de kwaliteit achteruit gaat.
     

Deel Deze Pagina