Nederhop [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Iedereen kent Blaxtar, hij is de oudere broer van Ty en zeker niet vaag ;) .
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, Blax is behoorlijk vaag hoor ;) maar wel echt een beest al vind ik Ty een stukkie beter.
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zijn teksten kunnen soms een beetje vreemd zijn maar hij is niet vaag zoals die Steen van jou bijvoorbeeld.
     
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    wahah, ja ok, zo bedoelde ik het ook lyrically is die man behoorlijk wazig, en ja Steen is gewoon wazig.
    Ik wacht ook echt hard op het nieuwe album van Jiggy!
     
  5. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    steen is een chappie

    had het er laatst met iemand over dat t vroeger helemaal om het dealen ging, dan was je de man (niet voor mij maar in die scene). tegenwoordig lopen junkies stoer te doen met hun drugs gebruik. gare cokeheads tegenwoordig.
     
  6. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Zoek een nummer waarin word gezegt "ik heb jul de la tourette dus er komen ****** worden uit me bek" lijkt op def p ofzo. Het word uitgezonden bij 101 tv bij een rubriek over schelden op tv
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95


    Netjesss :cool:
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dio is echt zo dope!

    Kan echt niet wachten op z'n album. Diografie \o/
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Is het gewoon een oud nummer... Had zo gehoopt op nieuwe shit van Dio. Wanneer komt die gast met een mixtape?

    Nieuw nummer van Sterrenlaan:
    [yt]OuqXLh4718w[/yt]
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja I know, maar die track blijft sick. En ik denk dat ie niet met een mixtape komt, misschien voor z'n album, zoals Oppo's deden, maar verder niet.. Ik zoek echt al tijden een mp3 versie van dat nummer over z'n vader.. Iemand?
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind Dio niet zo bijzonder eigenlijk. Met zijn "Stuk"
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Stuk is wel iets minder, maar hij heeft echt goeie tracks. Bij OpVolleToeren was hij echt heer en meester
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    scheelt ook dat ik de Oppo's ook niet echt deup vind, maar weet eigenlijk echt niet waar het aan ligt, want ze zijn niet echt slecht of zo, mischien die hele poespas eromheen, vind ze over het algemeen ook erg eentoning, denk dat dat het is.

    ik ga weer ff een klasssiekertje luisteren:
    DAC - Doorhalen
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Niemand?
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ozmoses is echt pro. Hij en Typhoon hebben gewoon een vwo diploma 8).
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Vanavond oppo en jvt 8)

    Lijkt me wel dope om ff te checken
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    gister, of ja eergister.
    Weer naar Opgezwolle (Zonder Delic) en Typhoon geweest, echt heel hard weer! zoals altijd, maar dat Luxor gebouw in Arnhem is een stukkie mooier dan Doornroosje in Nijmegen, alleen vind ik de sfeer in roosje wel 10x beter, hier zaten ook van die Gekke Gerrits tussen, hinderlijke mensen die alleen de pit in springen om te beuken en niet gewoon om los te gaan.
     
  18. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals Willy en Big2 van de opposites\o/

    Heb laatst Extince hier in Oosterhout weer gecheckt! Hij blijft zo hard komen. Niet voor niets 1 van de grondleggers van de Nederhop.
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen, zijn jullie klaar voor een hoogte punt van de nederlandse hiphop? De meest zieke lijn-up in de geschiedenis!
    013 Tilburg
    definitie van dopeheid 15...
    Oktober ergens:

    Het spectakel begint om 13:30 en duurt tot 00:00. De line-up ziet er als volgt uit: Sticks & Rico, Typhoon, Blaxtar, Jiggy Djé, U-Niq, Neo & Manu, Spinal & Steen, Tim, KGV, Cartes & Kleine Jay, Winne, Fata Morgana, Lost Rebels, Kern Koppen, Kamer van Cokehandel, N7N, Digibombers, Zo Moeilijk, Diggy Dex, Nul Elf Acht, Etnikz, Van Kwaad Tot Erger, Stripe, Zwarte Schapen, Dubbel, Macro, Timbahawk & Geckus, Poast, Timmietex en Skenkie. DJ's zijn: D-Flxz, Mr Sweet en Jay Phat, de hosts: Lentini, Napstur en Bleek.

    by the way,
    degene die vetgedrukt zijn vind ik vrij dope, zitten wel meerdere bij though die wel hard zijn. ;)
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    DETERING! _O_

    Waarom moet dat helemaal in tilburg zijn? De tering, daar moet ik echt bij zijn _O_
    Denk dat ik in Oktober toch wel m'n rijbewijs moet hebben, dus ik gá daar ook bij zijn :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina