MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Cowon iAudio D2.

Als mijn iPod overlijd, ga ik over op die. Google maar eens. Modder-Eter en meer dudes hier hebben dat ding, zijn er erg over te spreken, en het ding is ook tantoesexy :cool:

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Kan iemand mij vertellen of je bij Zunes iets met het geluid kan en hiermee bedoel ik persoonlijk instellen met equalizer etc.

P.S. Heeft iemand al een Zune 8GB en zo ja, hoe bevalt die? :)

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe nee ik wil die ook nog, dan heb ik de 30gb, 80gb en van 8gb. En ja dan kan je je afvragen waarom iemand dat wil, tja ik vind het gewoon leuke gadgets. :9 Moet nu alleen weer even sparen, en dit jaar word ook de Zune 3 aangekondigt waar het schijnt een mobiele telefoon in te zitten. Deze komt ook officieel in de Nederlandse winkels te liggen volgend jaar.

Hier een fake screen van de Zune 3 Phone.

Laatst bewerkt: 20 mei 2008
  4. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe bevallen de zunes? Beter dan iPods? Werkt de software ook goed als je geen XP hebt? Ik ben van plan weer een leuke gadget/mp3speler te kopen in Amerika, qua iPods vind ik nu eigenlijk niets meer echt interessant (behalve de touch, maar dan wacht ik liever op een iphone), maar de Zune lijkt me wel een slick apparaat. Is de 30GB versie geschikt om gewoon in je broekzak/binnenzak te hebben? Ik vind bijv. de ipod classics echt te groot/zwaar worden.

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Yep software doet het perfect op zowel Vista als XP. Ik ben van de Ipod overgestapt op de Zune, alleen al voor de geluidskwaliteit die is gewoon super in de Zune. De Zune 30gb/80gb kan je in je broekzak doen alleen wel een screenprotector/hoesje eromheen doen is wel handig want ik persoonlijk vind het zonde om het screen vol met krassen te krijgen. Ik kan hem je zeker aanraden! :) En een Zune 30gb kan je al aardig goedkoop op de kop tikken tegenwoordig.

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik had de kans een 8GB te kopen (nieuw in doos) voor $130,- incl. verzendkosten, maar ik heb 'm aan me neus voorbij laten gaan en achteraf heb ik er best spijt van aangezien het best goedkoop was. |:-

7. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor iets meer heb je een 30gb zune en voor nog iets meer heb je een 80gb zune. Via ebay zijn die dingen echt cheap.

@Hierboven: Geluid is idd erg goed. :) Ik zelf mis nog wel wat dingen aan de zune, maar dat zijn maar kleine dingetjes. Vooral de layout vind ik erg fijn werken en het grote scherm natuurlijk :)

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Op marktplaats kan je ze aardig goedkoop op de kop tikken, ik heb mijn 30gb daar vandaan (http://link.marktplaats.nl/167523540) maar iddd $130 incl. was zeker een goede prijs!

9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm als het prijsverschil niet te groot is tussen de 80 en 30 versie dan kijk ik nog wel even welke ik voor wil gaan, maakt het qua dikte/gewicht niet uit? Ik vind dat bij ipods zo gaar, de grootste versie kan je gewoon de HD in horen/voelen trillen en is gewoon echt een zwaar ding.

Vind de Zunes er echt veel beter uitzien dan ipods en geluidskwaliteit is dus ook nog eens beter, ik weet eigenlijk wel zeker dat ik voor deze wil gaan :)

10. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog wel adresje waar je voor 120 euro een gesealde Zune 30 GB kan halen,
    zelf ook gedaan en werkt perfect!

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    80gb is wat dunner, en heeft een 3.2 scherm en de 30gb heeft 3.0 scherm, de 80gb is alleen wel een stuk duurder omdat het ook wel de Zune 2 heet nog heel wat jaar na de eerste is gelanceerd.

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah in Amerika kom ik toch wel goedkoper uit dan dat, en dan is er verder ook geen gedoe of iets dergelijks. En dus nog even kijken of de 80GB versie de moeite waard is, ik zie nu dat er bij de 80GB versie ook betere ears bij zitten. 50$ meer voor 50GB extra én betere headphones klinkt eigenlijk wel aantrekkelijk*)

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek een compactere mp3/4 speler...iets met touch zal wel geinig zijn...iemand nog tips? Zoals ik al eerder postte die van samsung vind ik erg gaaf en 8gb is meer dan genoeg!

http://www.mp3spelers.nl/index/product?id=288

is dit iets? ziet er wel gaaf uit

14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De kleine 8GB Zune ? :+

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik kan sowieso iedereen die een toffe mp3 zoekt de Samsung P2 aanraden! Heerlijke mp3 en de service van samsung is ook uitstekend. Mijne had een defect en was binnen 2 weken heen en weer en gerepareerd. Bovendien brengt Samsung nog steeds nieuwe firmware uit waardoor het apparaat steeds vernieuwd wordt (zijn inmiddels al 4 firmware updates geweest). Heerlijk dingetje!

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Aanbieding op mp3shop.nl
    Deze:
    +

Maar vind die Bleutooth headset zoooooo lelijk! Bah...zou haast daardoor al niet meer willen kopen :+ Ik wil max 200 geven en ik had gehoopt dat die mp4 een andere headset erbij had...maar goed...mijn vraag is dus? Zijn er nog mensen die ook zo'n bundel ergens hebben gezien? Mp4 met bleutooth headset? En max is echt 230

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    De P2 is iig wel een aanrader als mp4!

18. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de samsung P2 al een maandje, en hij werkt nog perfect. De touchscreen werkt zo goed, en hij is erg snel opgestart (2 seconden).. je kan er zowat alles mee (music, foto, video, radio, games, calculator, en de beste functie een alarm, sluit em op me heineken speakers als wekker xD.) ben er erg blij mee :)

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zit dat er standaard op? Maakt mijn mobiel overbodig :+ Maar het is de headset wat me dwars zit....

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe Maak ik mijn zune COMPLEET leeg? echt gewoon helemaal leeg! Ik doe nu telkens eruit verwijderen maar dan sync hij weer met die folders...verwijder ik de folders en ga dan verwijderen, kijk ik even weer bij folders staan ze er weer en sync die weer!!! Word er strontziek van....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina