[Schoenen] Show die mooie schoentjes!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door miepjuu, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Was vandaag toevallig bij Brittain en toen zag in deze staan:
    [​IMG]

    Meteen gehaald natuurlijk, AF1's vind ik echt sick!
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ah kijk dat zijn mooie schoentjes eens kijken bij britain inderdaad die hebben we ook hier in Arnhem nog nooit schoenen gekocht daar.
     
  3. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Eensch, ik vind aparte sneakers ook vet maar ik vind eigenlijk dat een wit paar sneakers ook wel in je collectie hoort, zeker met de zomer die er weer aankomt :)
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik vind de britain in arnhem wel tegen vallen eigelijk, maar aardig zijn ze er wel. :p

    Heb trouwens deze gekocht tijd geleden:
    [​IMG]
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb mooi paar gevonden. Precies wat ik zocht. Wel is waar niet het nieuwste van het nieuwste maar het was beter dan wat ik allemaal zag liggen aan nieuw spul. Wat gewonere (witte) sneaker met toch wel een leuk kleurtje effectje erop.
    Nike AF1.. lag bij britain hadden ze niet in mijn maat.. gelukkig bij coach wel!!

    [​IMG]

    [​IMG]

    PS: Wat doen jullie altijd aan de "kreuk" die bij de neus komt? Zeg maar waar je voeten je tenen beginnen (dus waar hij steeds buigt)?
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2008
  6. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Niks, dat komt gewoon door het lopen. Of je loopt als een platvoet.
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    het volgende wat ik ga zeggen is volledig mijn mening.

    ik vind die schoentjes vrij lelijk man! je zegt niet te flashy maar als iets zo erg glimt vind ik het er meteen te flashy uit zien, felle kleuren boeien me niet, vind ik meestal wat mooier, maar als er zo'n 'gloss' op zit gaat het voor mij al echt te ver...

    Globe is by the way echt een kutwinkel! wat een mongool die eigenaar. Zet ie een PSP in de winkel om er een reclame op af te spelen, mag je er niet eens aanzitten (terwijl hij er wel zo hangt aan zo'n ding die je vaak ook bij de intertoys en zo vind). Nee doe mij dan maar de Frisco, 10x beter.
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap dat het door het lopen komt ;) maar ik vroeg me af of er misschien slimmerikken waren oplossingen hadden zodat het lang mooi blijft.

    Dat glimmen is in die foto natuurlijk wel uitvergroot hehe.. dat is net zo met auto's.. kijk je op het internet glimmen ze aan alle kanten.. maar in 't echt ;)
    Dit is een realistische foto van de schoen tegenover dat plaatje:

    [​IMG]
    vs
    [​IMG]

    En ik kan goed begrijpen als je nog steeds bij je mening blijft ;) Maar het verschil lijkt me duidelijk..
    Op de foto ziet het er nogal flashy uit. Echter moet je niet vergeten dat het een schoen is, dus hij zit onderaan je lichaam (mag ik hopen).. en aangezien je via de grond weinig ligt weerkaatst (als je het vergelijkt met zonlicht/lamplicht) zie je het slechts minimaal..


    EDIT:
    Trouwens the globe.. de enige reden waarom ik daar kom is omdat dat de enige winkel in Arnhem is waar ze Stone Island verkopen. Die eigenaar is de grootste flikker die ik tot nu toe in een winkel tegengekomen ben. En die is niet altijd aanwezig ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2008
  9. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, weet iemand een (web)shop in Nederland die deze shoenen verkoopt:

    [​IMG]
    Nike Court Force Hi Basic Infrared

    In de buurt van Arnhem Nijmegen trouwens. :)
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nope zelf ook naar gezocht (en woon in Arnhem ;) )...
    Dus tips idd welkom :)
     
  11. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze tot nu toe alleen op een paar webshops in het buitenland gevonden.
     
  12. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb daar ooit een vet voor gekocht, maar volgens mij gebeurd het uiteindelijk togh dus je kan er niet veel tegen doen behalve lope zonder je tege te buitgen :+
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt er niks tegen doen, behalve niet dragen.
    Sommige vullen het met krantpapier bijvoorbeeld, maar er komen uiteindelijk toch wel creasing in, dus rock die shit gewoon en geef er niks om
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja er was eerst ook zo'n plastic ding wat je erin kon schuiven, in de vorm van de neus. Maarja dat lijkt me ook niet zo relaxt zitten. Inderdaad gewoon rocken en scheit hebben. :)
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik vind de nieuwe Mid SB er wel aardig uitzien, wel nice colorway:

    [​IMG]

    Lees ik verdomme net dat ze in Arnhem vorige week 6 paar van die Mondriaans hadden :mad:
     
  16. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    wat je wel tegen die kreuk kan doen, of het te vertragen eigenlijk, is letten op hoe je zit. Als ik ergens zit, in de bus, school etc, zet ik altijd mn voeten ergens tegen aan, en buig ik dus de neus van m'n schoen. Als ik nieuwe schoenen heb probeer daar op te letten dat ik dat niet doe.
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Mooie winkel maar ligt ook nog veel 13 in een dozijn dan andere winkels.

    Als je vriend van darnell (eigenaar) wordt krijg je elke keer de nieuwe sneakers via de mail binnen. Is wel handig :)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Fuck, wist niet dat ze die hier al verkochten. Als iemand ze in A'dam heeft gespot moet tie het ff melden! :cool:
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik hoorde van Pascal dat Tom's ze ook had vorige week, maar die zijn vast al uitverkocht :mad:
     
  20. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is krijg ik volgende week mijn paar mondriaan's binnen :cool:
    Tijdje gelden al besteld bij kix-files.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina